3-Şeftali

97 13 7
                                    


Merhabalar ,yeni bölümü oldukça hızlı ve dikkatli yazmaya çalışıyorum lütfen yorum ve vote yapın çok zor bir şey istemiyorum ben sizler için gece yarılarına kadar yazıyorum,lütfen şikayetçi değilim ama yorum ve vote bekliyorum.
Bölüm ithafı:bilge216
Multimedia:Giydikleri kıyafetler
Bu arada bundan sonra bölümleri yazarken sözler eklemeyi düşünuyorum bu konu ile alakalı fikirlerinizi ve düşüncelerinizi bekliyorum...
Sizleri seviyorum Küçükler...
İyi okumalar

-Savaş Soylu-
Lavabodan çıktığımda salona doğru yürümeye başladım,bir yandanda evi inceliyordum,evde mavi tonları hakimdi aynı deniz gibi...Küçüğün gözleri gibi
Alyanın yanına vardığımda uyuyordu,yavaşça kucağıma alıp odasını aramaya başladım,şimdiden o şeftali kokusu burnuma dolmuştu,Alyanın şeftali kokusunu bugün sabah ona yaklaştığım zaman farketmiştim ve burnumun içi adeta sızlamıştı.Kucağımdaki küçüğe baktım masum ve savunmasız ile kucağımda öylece duruyordu.Alya ne kadar masum görünmemeye çalışsada Masumdu işte hiç bir Siyah onun Maviliğini kirletemezdi.

Alya'nın odasını bulunce yavaşça yatağına bıraktım.Bu akşam burda kalacaktım o it yine gelebilirdi, hiç bir insan kendi çocuğunu bu denli hıçkırtarak nasıl ağlatırdı? Ahh hadi ama Savaş ağlamışsa sanane Alyada bugün becereceğin sarışın kızdan ne farkı var.

yalan!

İç sesimle savaşıyordum adeta, tam salona gidecekken içimdeki o lanat ses 'bu gece küçüğün şeftali kokusunda uyu,sadece huzurlu bir uyku uyuyacaksın bunda ne var?'diyordu diğeri ise 'Senin salonda uyuman lazım bu yaptığın çok yanlış'diyordu.Ahh hadi ama kafamı Alyaya çevirdiğimde burnuma dolan şeftali kokuyla yavaşça küçüğün yanına kıvrıldım.

Sabah uyandığımda nerdeyim ben? diye kendime sorarken kollarımın altındaki küçüğü görünce dün gece olanlar gözümün önüne geldi,burnuma dolan Şeftali kokuyla irkildim.Bir insana bu kadar mı koklanası bir kokuya sahip olabilirdi? Dün gece yaptığım çok yanlıştı belki ama deliksiz bir uykuya ihtiyacım vardı.Ve öylede olmuştu huzur ile uyuyup şeftali ile uyanmıştım.

-Alya Kaya-
Burnuma dolan limonimsi kokuyla uyandım nerdeyim ben derken kaslı kollar arasında uyandığımı fark ettim.Kafamı limon kokusunun sahibine kaldırdığımda Savaşı görmem bir olmuştu."Günaydın küçük"dedi uykulu ses tonuyla "Hey hey neden burdasın ve neden birlikte uyuduk!?"dedim heycanla ben ben ilk defa bir erkekle uyumuştum lanet olsun!!!

"Şişt sakin ol bakalım küçük dün sen uyuya kalınca bende odana getirdim,bende yanında sızmışım dedi."
Ben uzun süre sonra ilk defa deliksiz ve kabus görmeden uyumuştum.Çoğu geceler annem ile ilgili kabuslar görürdüm ama dün gece hayır ! Alya kes saçmalığı artık diye kendi kendime kızdım.

Savaş "Hadi giyin seni okula bırakayım zaten benimde dersim var"dedi.Kafam ile onayladıktan sonra siyah dar kesim patolon,siyah kazak,asker yeşili kaban,siyah şal ve bot giydikten sonra,kısa ve siyah saçlarımı taradım,aşağıya indiğimde Savaşı yemek yerken gördüm "Heyy! ne yiyiyorsun sen?"dedim."Karnım açtı ben sandviç yaptım "dedi banada uzatarak sandviçten bir ısırık aldım,Allahım bu çok güzel!
Savaşın sesiyle sadviçimle aşkımı yarıda kestim. "Nasıl olmuş?"diye sordu tabiki güzel olmuş diyemezdim zaten ego yığınıydı bu kadar ego ona yeter artardı bile "Olmamış"dedim. "Öylemi küçük"dedi ve sandviçimi aldı ahh hayır! "Al zaten yemeyecektim"dedim.Yalan!

Çantamı alarak Savaşın dün bana az daha çarpacağı arabasına bindim.Arabanın içi Savaşın limonumsu kokusuyla dolmuştu.

Savaş'ta arabaya binince okula doğru yol aldık,tefonumun sesiyle irkildim.
Gamze Arıyor...
"Efendim Gamze?"dedim.
"Sanada günaydın Alyacığım "dedi uyaricı ses tonuyla "Günaydın"dedim bende
"Nerdesiniz?" demişti neden çoğul??
"Nerdesin?dicektin heralde?"dedim.
"Yoo Savaşın yanında olduğundan haberim var ben yolladım senin yanına sonrada gece sende kalacağını söylemişti."dedi.Gamzenin olanlardan haberi yoktu sanırım demekki Savaş dün Semih Kaya'nın geldiğini söylememişti.

İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin