1. PART

94 3 0
                                    

Alina Zorlu

Yine berbat bir güne başlamak için çalan alarmın sesiyle uyandım.Elimi yüzümü yıkamak için lavaboya koştum.Aynaya baktığımda hayattan bezmiş bir kız gördüm ve hemen makyaj yapmaya başladım.kafeye gitmek için giyindim ve kahvaltı yapmadan hızla çıktım.Karşıdaki apartmanın camına yansıyan görüntüm tam bir erkek fatmaydı.Geri döndüm ve üstüme daha güzel bir şeyler giydim.saçlarımı saldım ve şimdi hazırdım.Şık ama sade ayakkabılarımı giyip çıktım.Belki bir kafe için fazla süslenmiştim ama olsun uzun zamandır böyle giyinmemiştim.

Yavaş yavaş yürürken bir taksi durdurdum ve hemen adresi söyledim.Adam bir yandan arabayı sürerken bir yandan da aynadan bana bakıp duruyordu.Birden durduğumuzu fark ettim ve şoföre

-Renk körü müsünüz yoksa sedece kör müsünüz?Bana bakmakdan gözünüzü alıp yola baksaydınız yeşil ışıkda durmazdınız.

Adam arkasına döndü ve uzun süre bana baktı.Tam geçicekken bir daha durduk.

-Hah işte kırmızı yandı!

Çok sinir olmuştum.Varana kadar adama dik dik baktım.Zaten kafeye az kalmıştı.Kafenin önüne geldiğimizde durduk.

-Hele şükür gekebidik.Neyse ne kadar?

-30 TL

-Yuh! Ne ya bu,bu kadar pahalı.Sanki dünyayı gezdik.dedim ve parayı verip arabadan hızla indim.Karşımda kapıda öfkeli gözlerle bana bakan patronum Sadık Bey'i buldum.Sakin bir şekilde

-Günaydın Sadık Bey.

-Ne günaydını Alina Hanım öğlen oldu.

-Geç kaldım kusura bakmayın.dedim ve tebessüm ederek içeri önlüğümü giymeye gittim.Tabiki de yolda ve kapıda yaşadıklarımı arkadaşım Nina'ya anlattım.İlk önce hı hı deyip geçiştirdi.Bende o sinirle kolunu sıktırdım.İlk önce canı acımış olsaki bağırdı.Sonra 'ne' dedi.

-Yarım saattir bir şey anlatıyorum da kime anlatıyorum.

-Ya ben seni dinliyorum ki.

-Söyle o zaman en son ne dedim.

-...?

Tam lafı söyleyecekdim ki aşçımız siparişleri elimize tutuşturdu.Ama Nina'ın elindeki sipariş kesin plonotik aşkım Rüzgar'ındı.Çünkü hep soslu makarna isterdi.O kadar zenginsin niye makarna alırsın ki.Neyse hemen siparişleri değiştirdim ve hızla Rüzgar'ın yanına gittim.

-Buyurun siparişiniz.

-Teşekkür ederim.Çok naziksiniz.

-Rica ederim.

koşarak içeri girdim ve Nina'ya söyledim.

-Nina,Nina.

-Efendim.

-Rüzgar bana çok naziksin dedi.

-Canım arkadaşım ne var bunda.Hadi güzelsin dese neysede naziksin demiş.Ama normal yani kibar adam sonuçda.

Tam da güzel hayallere dalmıştım ki sinir patronum beni yanına çağırdı.Yanına gittiğimde elinde bir kutu vardı.Bana uzattı.

-Bu nedir?

-Aç ne olduğunu görürsün.

Kutuyu açtığımda içinden kırmızılı siyahlı bir gece kıyafeti çıktı.

-Bunu kime aldıysanız gerçekten çok sevinir.

-O zaman sevindiğine mutlu oldum.

-Bunu bana mı aldınız?Neden?

-Sana yakışacağını düşündüm.

O kadar çok sinirlenmiştim ki yanağına bir tokat yapıştırdım ve bağırmaya başladım.Kollarımdan sımsıkı tuttu. canım yanmıştı.Bağırışmalarımızı duymuş olsa gerek Rüzgar kapıyı açtı.Birbirimize baka kaldık.





İlk bölüm olduğu için biraz kısa oldu ama diğer bölümler daha uzun olacak.İnşallah beğenmissinizdir.Hikaye için önerilerinizi veya yorumlarınızı yazmayı,oylarınızı vermeyi unutmayın. :) :) :)







'Aşk'ın PeşindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin