SEZON 2 BÖLÜM 8

1.2K 52 18
                                    

MEDYADA RYDAN VE BRYDAN VAR KEYİFLİ OKUMALAR :)

ANNA'NIN AĞIZINDAN

Oliver Emir'in vurmasıyla geriye sendelemişti.Emir hızla üstüne atlayarak pençelerini ona bastırdı.Olver çırpınarak kurtulmaya çalışıyor fakat başarılı olamıyordu.Dişlerini öfkeyle boynuna geçince acıyla inledi.Oliver'ın hareketleri yavaşlarken Emir dişlerini biraz daha bastırıyordu.Kesinlikle birşey yapmalıydım.Yoksa beni korumaya çalışırken ölecekti.Hızla Emir'in üstüne atladığımda geriye sendelemişti.Peçesiyle bana vuracakken Oliver Emir'in üzerine atladı.Onu iteleyerek ayağa kalkmaya çalışırken bende pençelerimi ona bastırdım.Güçlü olabilirdi ama iki kurtu aynı anda yenmesi çok zordu.Öfkesinin arttığını görebiliyrdum.Sinirle Oliver'ın gözüne pençesiyle geçirdiğinde Oliver geri çekilmek zorunda kalmıştı.Benide pençesiyle iterek ayağa kalktığında ikimizde karşısına geçerek hırlamaya başladık.

-'' Biliyor musun şu ana kadar yaptığım hiç birşeyden pişman olmadım ama bugün seni geri getirmenin büyük bir hata olduğunu anladım ama telafi ederim bana bak gözüme batma yoksa seni geldiğin cehenneme geri yollarım '' dedi.Kalbimin acıdığını hissetmiştim.

-'' Beni insana dönüştürürmüsün '' dediğimde

-'' Neden yapayım '' diye alayla konuştu.

-''Lütfen kendim dönüşürsem çok zorlanırım sen büyü ile dönüştür beni birşey demem lazım '' bir süre sessizce baktıktan sonra insana dönüşerek bana yaklaştı.Elini sırtıma değdirmesiyle insana dönüşmem bir olmuştu.Oliver'da insana dönüştüğünde Emir'e baktım.Ona bir adım yaklaşarak

-'' Emir lütfen yapma ben ölüyken ne kadar üzgün olduğunu biliyorum herşeyi görüyordum sen bensiz yapamazsın '' Gözlerinin yeşili öfkeyle koyu bir hal almıştı.Kolumu tutarak sertçe sıktı

-'' Bana bak küçük sürtük senin bu tavırların beni etkilemez sen git bunları uğruna beni sattığın Devin'e yap '' diyerek itelediğinde kaşlarım çatılmıştı.

-'' Etkilmez öylemi oysaki Nessanın sana yaptığı sürtüklükler seni oldukça baştan çıkarmış gözüküyordu '' Gözlerindeki öfke son dediğimde iyice artmıştı.Koyu yeşil gözleri son dediğimle birlikte iyice kararmış oldukça koyu bir yeşile dönüşmüştü.Bana doğru öfkeyle yürüdüğünde Sophia'nın ve Derin'in aynı anda

-'' Emir '' diye bağırmasıyla durdu.Derin Emir'in yanına gelerek kolundan tutup çektiğinde öfkeyle ona baktı

-'' Sen karışma '' diye bağırdığında Derin ona aldırmayarak biraz daha çekti.Bu hayatta Emir'i durdurcak tek kişi varsa oda Derin di.Bunun nedeni ise aralarındaki bağın kuvvetiydi.Herkese zarar verselerde birbirlerine vermezlerdi.

-'' Ona birşey yapamazsın Emir ihanet etmiş olabilir ama unutmaki Arsal'da bir zamanlar bizi öldürmek istedi '' diyerek kapının önünde sinirli biçimde duran Arsal'a döndü.Derin'in bunu demesiyle çatık kaşları açılmıştı.

SOPHİA'NIN AĞIZINDAN

Derin'in Emir'e sinirle bir şeyler fısıldadığında Emir kaşlarını biraz daha çatıp geri çekildi. O ikisine uzak olduğum için tam konuşmalarını Anlayamıyordum ama Emir'in daha fazla sinirlendirğini görebiliyordum. Emir sinirle bir şey diyecekken bir adım ileri atıp "Emir. Yapma lütfen. O senin kardeşin." dediğimde sinirle "Sen karışma ufaklık! Bu aile içinde bir konu. Ve sen, aileden değilsin!" diye bağırdı. Bir anlığına kalbime keskin bi acı girmişti. Ama neden? Başımı yana çevirip, ellerimle kollarımı sardım ve yere baktım.

Kapının önündeki adam Oliver'a yaklaştı ve bir şey diyip Anna'nın da kolundan tutup yürümeye başladılar.

Bir süre arkalarından baktıktan sonra Emir ve Derin'e baktıktan sonra onlara yaklaştım. Derin sinirle "Senin derdin ne?" diye sinirle bağırdığında Emir "O hain!" dedi. Derin yeniden "Saçmalama Emir! O bizim kardeşimiz!" dediğinde Emir "O benim kardeşim degil!" diye bağırdı. Sinirliyken pekde hos olmuyormuş. Gözleri öfkeyle parlıyordu. Emir'e yaklaşıp "Derin haklı Emir. Kardeşin o senin. Her ne yaparsa yapsın aranızda bir bağ var sizin. Ona karşı bu ka-" cümleme devam edemeden "Sen sus! Beni rahat bırakın artık ya. Benim kararlarım ve kimse bunları değiştiremez!" dedi ve beni isaret edip "Sende benden uzak dur ufaklık. Yoksa annene yaptığımı , daha kötüsünü sana yaparım!" diyip yürümeye başladı. Derin sinirle bir nefes alıp "Sen eve git Sophia." dedi ve Emir'in peşinden yürümeye başladı. Başımı isteksizce sallayıp yürümeye başladım.

MELEZ İKİZLER 2 ' Sonsuz Güç ' Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin