#1.Inceputul

638 18 4
                                    

La marginea unui oraș se afla o casa in care trăia o familie,Jack un fost doctor,soția sa Kate si ce doi copii Mark si Mary.Într-o seara Jack si Mark au mers prin pădure să se plimbe si întâmplător s-au intalnit cu vecinul lor Tom care lea arătat un loc de care cei doi nu știau,un loc unde erau duse animalele când mureau,numit cimitirul animalelor.Cimitirul se afla la marginea păduri.Jack observa ca pe jos era o linie ca o bariera care despărtea lumea celor vii de a celor morti.Legenda spune ca daca intri fara un animal mort pe care sa il poti lasa acolo atunci tu ai sa ramai acolo pentru totdeauna si vei sfarsi omorat de animalele de acolo.

Tom le spuse aceasta legenda pe care cei doi o credeau o prostie.Atunci Tom trecuse bariera si intra in cimitit.Dintr-o data Tom disparuse...cei doi au inceput sa il stige dar nimeni nu îi auzea.Cei doi au crezut ca le facea o farsa asa ca au mers acasa.Urmatoare zi, Mark,Mary si mama lor au mers la bunici acestora lasandul singur acasa pe Jack.Acesta inca dormea,visa ca era acasa in bucatarie si ca dintro data cineva batea la usa ca un disperat.Acesta deschise usa si-l vazu' pe Tom plin de sange si zgariat iar in spatele lui se aflu animalele din cimitir.Tom incepea sa stige ,,Ma-ai lasat acolo sa mor,acum e randul tău!!!" Jack se trezi speriat si alergase jos la bucatarie sa bea un pahar cu apa si sa se calmeze.El vede ca o masina de politie opreste in fata casei lui si curios iese ca vade ce vrea de el.Polițistul il roagă sa merga înpreuna cu el si cu alti in cautatea lui Tom. Trecuse o zi de cautari,Tom nu a fost gasit,toti erau acasa la Tom incercând sa o calmeze pe soția acestuia,dintr-o data un câine de la poliție vine cu piciorul lui Tom in gura...

Cimitirul animalelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum