Rose Seiya'dan hoşlanmışa benziyordu, bilmem neler olacaktı yarın.
Rose eve vardığında odasındaki gül vazosunda bir gül daha vardı, şaşırdı ama anlamıştı, öğlen savaşçıya dönüşemediğinden.
Gülü eline aldı, eflatun bir güldü. Bir anda etrafı mor bir ışık sardı, gülden içine farklı bir güç, enerji girmişti. ( Anlamaya başladı bazı şeyleri; o dünyadan seçilmiş biri değildi, Samanyolundan yollanmış prensesdi . O prenses Bara'ydı. Nerden mi bildi; Usagi ve kızlar; onların prensesinin geleceğini öğrenmişlerdi ama ne zaman geleceğini bilmiyorlardı, bu konuyu kendi aralarında konuşurlarken Rose'de kulak misafiri olmuştu.Artık biliyordu kendisinin söz edilen prenses olduğunu. Ama birşeye karar veremedi kendini kızlara tanıtmalı mı yoksa önce arkadaş güvenilirliği mi almalıydı? Görev sonlanınca kimliğini açıklayacaktı.)
Ve eflatun gülün içine işlemesiyle kalpli dönüşüm kolyesi parladı.
Kötü ruhların iş başına geçtiğini sezimliyordu. Gene birşeyler sezdi . Ve işaret parmağıyla kolyesinin üzerine bastırdı vede gözlerini yumdu, dönüşüm tamamlandı.
Dünden daha farklı bir elbise vardı üstünde. Eflatun gülle aynı renkteki. Ve şimdi herşeyi daha iyi anlıyordu. Sırayla ona güller bahşediliyor ve görev seviyesi artıyordu, güllerin verdiği güçle enerjiyle bütünleştiğini anlamıştı. İlk gülü pembe idi , ikincisi eflatundu merak etti sırada hangi renk gül vardı.Yoğunca uyku bastırdı ve hemen yatıp uyudu . Bu uyku aslında bir yolculuktu. Yattığı sıcacık yatağından alınıp uzay boşluğunda ki Samanyolu'na götürüldü.
Hemen orada uyandırıldı , gözlerini açtığında şaşırdı, inanamadı ve karşısına Kral ve Kraliçe çıktı, yani annesi ve babası. "Kızım " dediler; " Hiç birşey sormadan, demeden baştan sonuna kadar bizi dinle " dediler. Herşeyi anlattılar; onun neden dünyaya yollandığını , neler yapacağını, kısmen neler olacağını vede görevlerinden bahsettiler. Nasıl dünyaya yolladığını da, bu zamana kadar kötülerden kendileri tarafından koruduklarını da anlattılar. Kızına tekrardan " uykuya dalar gibi " gözlerini kapatmasını istedi Kraliçe. Roses tekrardan sıcacık yatağındaydı. Gözlerini açtı, gülümsedi ve " sizi hiç mahcup etmeyeceğim anneciğim ve babacığım " dedi gözlerini kapatıp ertesi gün ne olacağını merak ederek uyudu.
"Savaşçı karakterim belli ama montaj yapıp istediğim elbiseyi oturtamadim bu konuda yardımcı olabilecek birini biliyorsanız önerin lütfen :)) sevgilerle ay savaşçısı hayranları ; ) "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Savaşçısı
FantasyAy savaşçısının devam hikayesidir , ay savaşçısı fanlarını beklerim (;