21 bölüm.

1.4K 76 4
                                    

21 bölüm.

Yiğit Hayal'in elini tutmuş kapıya doğru ilerliyordu. Yaklaştıkca kapının önünde yere oturmuş birini gördü. Elif olduğunu anlamasıyla adımlarını hızlandırdı. Kızının elini bırakarak yere eğildi..

Yiğit" Ne oldu Elif. " diye telaşlı sesiyle sordu. "İyimisin."

Elif dünyadan kopmuşcasına "Kızım. Kızım nerde Yiğit." Sayıklayarak konuştu.

Biraz ileride kızını görmesiyle hemen kızına yaklaşarak aşağı eğilerek kızına sarıldı. Hayal şaşkın şaşkın bakıyordu sadece.

"Burdasın. Geldin, yanımdasın canım kızım."Diye konuştu kadın.

"Ağlama anne, geldim, babamla geldik.Noldu sana neden ağladın anne."

"Gittin sandım kızım,"dedi Kadin." ama iyiyim ağlamıyorum artık. Sen geldin yaaa, yanımdasın yaaa ."

Elif dakikalar sonra kızından ayrıla bilmişti. Eve geçtikten sonra kızı evin için kendince oynamaya başladığında Yiğit'le konuşa bildi...

"Sen ne biçim adamsın yaaa, nasıl bana haber vermeden kızımı alıp götürürsün. Aklım çıktı, delirdim. Kızımı benden alıp götürdüğünü düşündün."Diye sinirle konuştu Elif.

Yiğit Elif'in haline için acıdı. Ne kadar kendisine kızının varlığından bahs etmesede adam kıza acıdı.

Yiğit üzgünce"Kusura bakma Elif, ben düşünemedim, aklımdan çıkmış sana haber vermek,"dedi ve sonra " hem beni kendinle bir tutma."

"Oda ne demek."

"Şu demek ki ben sen değilim bir çocuğu annesinden ayıracak değilim."Ddedi sinirle.

"Benim önemli nedenlerim vardı Yiğit. Sana defalarca anlattım ama sen anlamak istemiyorsun, burda kalamazdım ben. Sana söyliyemezdim."Diye bir kez daha anlatmaya çalıştı Elif.

"Bunlar hepsi senin kendini haklı çıkarmak için olan sebeplerin Elif. Bu söylediklerin geçerli sebep değil."Deddi sesindeki öfkeyi saklamadan.

"O zaman öyle olması gerekirdi, bende öyle yaptım. Lütfen Yiğit daha fazla konuşmanın anlamı yok"Dedi kadın üzgünce.

"Tamam Elif öyle olsun."

Yiğit kızıyla biraz daha zaman geçirdikten sonra ikisinide alarak Elif'in evine getirdi. Ne kadar kızıyla kalmak istesede bu mümkün değildi. Şimdilik böyle idare etmesi gerekiyordu. Elif Yiğit'in gidişinin ardından bir kaç dakika öyle baktı. Yaşadıklarını geçmişini düşündü. Neler yaşadığını,hatalarını doğrularını düşündü. Ve geldiği sonuca baktı. Yaptıklarında çok hataları olsada bir tek kızı her şeye değerdi.

Onun varlığı Elif'e çektiklerini unutturyordu. Bir tek babasına olan duygularını unutturamıyordu. Elif kızının sesiyle düşüncelerinden ayrıldı. Kızı ile birlikte mutfağın yolunu tuttu. Kızı kahvaltısını yaptığını söylesede Elif dün gecen bir şey yemediği için bir şeyler atıştırdı. Daha sonra kızı kendi odasına gitti. Elif Hayal'in gidisinin ardından önlüğünü takarak güzel şeyler hazırlamaya başladı....

****

Ebru Efe'nin eve çıkışının ardından Elif'i hiç aramadı. Ne kadar bir şeyleri unutmuş olsada yinede eskisi gibi olamıyordu. Sonuçta kardeşinin yaptıklarını unutamıyordu. Hakan'la yeni hayata başlamış güzel bir evliliği vardi ve oğluda mutluluklarına mutluluk getiriyordu ama yinede eskiyide silmek mümkün değildi. Ebru ömrü boyunca oğluna yaptığı iyilik için Elif'e borçlu olducağını biliyordu ama yinede eskisi gibi olmaları olamazdı..

Saklanmış TutkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin