Viata mea de adolecenta....
Bună tuturor,mă numesc Jessica Watson și de puțin timp mama mea și tata au murit dintr-un accident de mașină....Mda aș fi vrut să îi ajut să iasă din mașină dar deja luaseră foc,am avut noroc ca ușă mea nu era blocată....Înainte ma-s fi gandit ce era dacă nu mergeam în excursia din Grecia??plănuisem o vacanță de vis dar după cele întâmplate au rămas acolo amintirile din ziua acea.
Dar știam ca va venii ziua această dar nu mă așteptăm așa să se întâmple și amândoi? Am avut noroc ca aveam o bunică în Ungaria dar îmi trebuiau niște bani să pun pe cineva să mă ducă dar de unde? Geantă mea cu banii au rămas în masina,dar norocul meu ca știu cânta la chitară și o aveam în mâna când s-a întâmplat groaznică tragedie.... Pornisem ușor pe un drum prin pădure înainte ca Ambulantă și tot să ajungaPădurea era foarte intunecata, auzeam doar niște zgomote îmi era foarte frică dar în gândul meu mă liniștea ca merg la casă bunicilor și va fi bine și în plus mă voi juca cu Azorel cățelul bunici...
Încă puțin și vedeam un rau era chiar lângă un copac cu o scorbură în el...am mers să beau puțină apă și să caut ceva de mâncare...Mda găsisem lângă rau niște sticle goale care le-am umplut cu apă,mâncare nu am găsit dar a început să ploaie și m-am adăpostit în acea scorbură.
Recunosc stăteam rau dar decât să stau jos mai bine.
*s-a făcut dimineata*Cerul era senin păsărelele cântau dar eu eram tristă...încet încet am pornit pentru a găsi centrul. Am urcat un deal și de acolo se vedeau niște case..m-am apropiat de ele dar nu era nimeni...încet timpul trecea și mi se făcea dor de prăjiturile bunici proaspăt scoase din cuptor...dar până atunci trebuia să merg în Ungaria.
Intr-o casă pustie am găsit mai multe lucruri o busolă niste lucruri valoroase care ar costa foarte mult după părerea mea....și busolă indică ca trebuia să merg înspre Vest,lună acoperit soarele și încet se intuneca.
Mam întins pe jos și încercăm să dorm dar ceva s-a uzit dintr-o dată...m-am ridicat în picioare și am mers să cercetez,tot auzeam tot mai aproape când m-am intors am văzut un baiat în negru....
Am început să ne cunoaștem și avea o viață destul de chinuită,rea pe el îl chema Josh.
*Josh povestește*
Când eram la liceu am început să vând niște droguri în școală un timp afacerea asta merge foarte bine dar Directorul m-a prins când vindeam unui coleg cocaina....repede i-a contactat pe părinți mei care erau foarte nervoși,până la urma s-a aflat și la secția de poliție și am fost nevoit să merg la închisoare pentru 5 ani.
Trecuseră 1 dar deja nu mai rezistăm eram singur în cameră...fără nimeni cu care pot socializa și era foarte cald și a venit cineva să deschidă geamul și după ce a mers am luat un fier de la pat și am încercat să îl sparg până am reușit să evadez...iar acum iata-ma aici...poliția mă căuta de mult....
CITEȘTI
Pe cont propriu
Vampireeste povestea unei fete care rămâne fără părinți dintr-un accident și îi se întâmplă multe chesti și merge la bunică s-a pentru a dormi câteva zile...Informati? citiți și vedeti..