Finale doğru 2

374 36 11
                                    

Merve ise Pascal'ı görmenin verdiği şokla yerinde donup kaldı . Neden buradaydı ki o ?
Pascal ise ona çok korkutucu gözlerle bakıyordu , ölümcül . Nadia Pascal'ın arkasına geçmiş Merve'ye pis pis sırıtıyordu .
"N-ne işin v-var senin burada ?" Dedi Merve kekeleyerek . Ama Pascal hala Merve'ye cevap vermek yerine onu Öldürmek ister gibi bakıyordu .
"Anlayacaksın ." Dedi Pascal . Yanında duran tahtayı alıp Merve'nin üzerine doğru attı . Merve ani bir refleksle kenara çekilip kaçmaya çalıştı ama Kapıdan çıkmasına izin vermiyorlardı .
"İmmmdaaat !" Diye bağırdı Merve en son çare . Ama Pascal hala Merve'yi eline aldığı tahta ile dövüyor ve bağırıyordu . Merve'nin her yeri kanıyordu .
"İ-imdaaat ! " diye bağırdı yine Merve . Ama Pascal onu öldüresiye dövüyordu .
Kapıdan bir açma sesi geldiğinde Pascal ve Nadia Merve'nin yanı a bir not bırakarak kaçtılar . Merve ise ağzı yüzü dağılmış bir şekilde yerde yatıyordu .
"Merve !" Dedi Serenay Merve'nin baş ucuna oturarak .
"Merve ne oldu sana ?" Dedi Anıl ağlarken .
"Onu buradan götürelim ." Dedi Aria ve Anıl onu kucağına alıp hızla odadan çıktı . Merve'nin Yanındaki notu ise Serenay eline alıp Anıl'ı takip etti .

Hekim denen adam Merve'yi odaya aldığında tüm ekip dışarıda Merve'yi bekliyordu.
"Bu arada Berna da artık yok !" Dedi Hakan .
"Ella da öyle ." Dedi Turabi .
"Ella David'in kızıymış . Annesi Carlie'nin kardeşiymiş ve onu yani David'i lanetleyen de Carlie ! Sen bunları biliyor muydun Aria ?" Dedi Turabi .
"Kardeş olduklarını biliyordum ama lanet işini ablamın yaptığını bilmiyordum ." Dedi Aria .
"Berna'nın Yanındaki notta da ' hepinizin sonu gelecek !' Yazıyordu . " Dedi Hakan .
"Serenay Merve'nin Yanındaki notu sen aldın ne yazıyordu ?" Dedi Hilmicem .
Serenay notu alıp seslice okumaya başladı :
"Sizden birini bile bulmak büyük şans olurdu değil mi ? Derenin arkasındaki çalılığına dört kişi gelin ."
"Gitmeyeceğiz değil mi kandırıyorlar . Üç kişi daha alıp geriye kalanı kolayca alt edecekler ." Dedi Anıl .
"Ya gitmemiz gerekiyorsa ? İsteseler bizi her tek olduğumuz zamanda alabilirler ." Dedi Begüm .
"Gitmeliyiz . Zaten kemik kadro kaldık ne olsa olsun arkadaşımızı tehlikeye atamayız ." Dedi Turabi . Neredeyse herkes ona hak verince Serenay , Turabi , Hilmicem ve Begüm hazırlanıp çalılıkların arkasına gitmeye başladı .

#

Hekim dışarı çıktığında soru yağmuruna tutuldu .
"Nasıl o ? Iyi mi ? Hatırlıyor mu ? Ne dedi ? Uyanık mı ? Girelim mi ?"dedi Anıl .
"Anıl o türkçe anlamaz !"dedi Aria .
"Dalam menghadapi lengan, perut dan kaki, dan sayangnya ada bahasa jahitan tidak menggunakan!"
"Ne diyor Aria ?"
"Yüzünde , kollarında , karnında ve bacaklarında dikişler varmış . Dilini de kullanamıyormuş yani konuşamıyor !" Dedi Aria .
Anıl duyduklar karşısında şok geçirmişti . Ne demek konuşamaz , dilini kullanamaz ?
"Şaka değil mi ? Şaka !" Dedi Anıl . Aria ise sadece kafasını salladı .
"Onu görmek istiyorum . Lütfen !" Dedi Anıl ve içeri girdi . Zaten girmesiyle tekrar bir şok geçirdi . Her yari Dikiş izi olan bir Merve ile karşılaştı .
"M-Merve'm !" Dedi Anıl Merve'nin elini tutup . Merve zor bir şekilde kafasını çevirdiğinde hafifçe gülümsedi .
"İyi olacaksın merak etme !"

#

Serenay , Turabi , Begüm ve Hilmicem hiç ses çıkartmadan yollarına devam ediyordu .
"Siz iki sevgili yan yana yürüyün hadi !" Dedi Serenay'ın kolundan morartırcasına tutarak Hilmicem'in yanına attı .
"Begüm yeter artık saçmalıyorsun ! "Dedi Serenay .
"Beni aldatan sizsiniz . Ben mi saçmalıyorum ?!" Dedi Begüm .
"Tamam yeter Hilmicem ve Serenay yan yana yürüyün da kavga çıkmasın ! Devlet meselesi haline getirdiniz ." Dedi Turabi sinirli bir şekilde .
"Peki madem !" Dedi Begüm ve Serenay'a sinir bir bakış atıp yoluna devam etti .

Dereden geçtikten sonra çalılıklarda Hilmicem herkesi durdurdu .
"Emin misiniz tuzak , falan Olmasın bu bak yine o salak yerlere kapatılmak ya da Ölmek istemiyorum !" Dedi .
"Eminiz kardeşim , yoksa bu adama pabuç mu bırakacağız ?" Dedi Turabi . Çalılar ne kadar batsa da içerisinden geçip çimen olan alana geldiler .
Yerde yatan kanlar içindeki bedeni görünce kızlar çığlığı basıp yanına koştu .

#

"Hiç konuşamayacak mı peki ?" Dedi Anıl Aria'ya .
Bilmem ki . Ama umudunu kaybetme !" Dedi Aria biraz pencereden bakmak için yaklaştığında bir Sürü askerin savaşmak için geldiğini hatta bunların David'in askerleri olduğunu anladı .
"Anıl David sizi almaya , savaşmaya gelmiş sen herkese haber ver ben ablamın yanına gidiyorum . Hakan sen de Serenaylara haber ver ! Hadiiiii!"dedi Aria içindeki korkuyu bastırmaya çalışarak .
Hepsi koşarak söylenen şeyi yapmaya başladı .
"Abla David ve adamları köyü basmış ! " Dedi Aria .
"Çabuk askerlere haber ver ." Dedi Carlie .
"Hemen abla!" Dedi ve odadan çıktı Aria .

#

"Bu kız kim ?" Dedi Serenay . Kafasını çevirirken
"Sahra !" Dedi Turabi ve hemen kucağına aldı . Arkalarından Koşarak gelen Hakan'ın sesi ile hepsi irkildi .
"Savaşmaya Gelmişler . David ve askerleri savaşmaya Gelmişler ! " Dedi Hakan koşarak gelirken . Bunu tepelerinden gelen oklar da tasdikledi .

Survivor all star  tehlikenin  içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin