Alles komt toch nog goed!

184 5 2
                                    

Zo gezegd zo gedaan. We hebben een filmpje gemaakt met oude foto's en onze ouders hebben ook in het filmpje gezegd,  dat we echt broer en zus zijn. Nadat we het op internet hadden gezet ging het als een speer rond. De meeste fans waren helemaal overtuigt en vonden het leuk dat we het zo opgelost hadden. Er was zo iezo al een groep die altijd gewoon er blij mee was en niks er over zei verder. Er waren nog een heel klein aantal meiden die rond de 17/18 jaar zijn die het nog steeds vol hielden. Ze zijn eigenlijk gewoon zo jaloers dat ik zoveel met ze om ga dat ze dit zo verzonnen hebben. Dus Kaj had bedacht, dat alle fans, die nog steeds het probeerde vol te houden, bij elkaar moesten komen. Daar zouden wij dan heen ga en dan ging hij wat vertellen. Dat gingen we dus ook doen. Iedereen was gekomen die er zo over dacht en kaj begon te praten. Hoi iedereen zei hij,  ik ga jullie wat vertellen en daarna moeten jullie maar kiezen wat jullie doen. Jullie denken misschien dat door wat jullie zeggen het gaat lukken dat mijn zus niet meer mee gaat. Dat gaat dus echt niet lukken want door haar zijn we beroemd geworden en daar zijn we heel dankbaar voor. Ten tweede jullie weten dat Jay en Cassius ook een vriendin hebben, waarom zouden die het dan ook niet geheim moeten houden. En zij komen ook net zo vaak als m'n zusje. En al zou ze mijn vriendin zijn, dan nog hebben jullie er niks over te zeggen hoe ik mijn leven moet leiden. Als jullie hier mee door gaan weet ik zeker dat ik jullie geen leuke fans vind. Dus als  jullie dit blijven doen, vind ik dit heel vervelend. Doe weer gewoon leuk als fan. Ik dank jullie allen voor het luisteren naar mijn verhaal. Nadat Kay,dat gedaan had werd alles weer normaal en deden de fans weer lief tegen mij en mijn broer.

EINDE.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 12, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Mijn grote broer ( VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu