9. BÖLÜM

96 20 0
                                    

Selam tatlı okurlar. Öncelikle baya uzun bir süredir yazmıyorduk daha doğrusu yazmıyordum çünkü içimden gelmiyordu. Ben ÖZQ bu arada inşallah yb yi beğenirsiniz. Bu arada yavaş yavaş karakterleri seçmeye başladık bir sonraki bölümde cast listesini yayınlayacağız. İyi okumalar :) Multi: Yaşam.

♧♧♧♧
Göz kapaklarımı zor da olsa açtım ve masada duran saatime uzandım. Saat bağımlısı olduğumdan elinizi nereye atsanız bir yerde saat bulabilirdirdiniz tam tamına 34 tane saatim vardı ve onları kendimden çok seviyodum. Saatimi elime alıp okşadım ve saatin 12.36 yazısını görmemle yataktan fırladım. Bu gün planımın başladığı gündü güzel olmalıydım değil mi.

Hemen chocolate ı aradım şuan telefon numarasını ne ara aldın vaayy seni gidi kazanova dediğinizi duyar gibiyim. Malmısınız ben Chocolate a o gözle bakmıyorum taam mı .s.s . Benim Sonat ım var ona kalmadım hıh -.- .

"Nerdesin?"

"Evdeyim sen nerdesin?"

"Bende evdeyim burda yoksun. Nerdesin?"

"Chocolate yavrum ne içtin sen ben bizim evdeyim sen de Hayal ke değil misin?"

"Ha evet dur çıkıyoduk bizde bekle birkaç dakikaya ordayız"

"Tamam hadi" diyip kapadım. Chocolate bizim yan sitede bir villa kiralamıştı tabi zengin gizli ajanımız. Aa bu perry i tanıyo mudur ya. O ornitoreng e hayranım ayy ajan p aşkımm.

Ayaklandım ve tuvalete girdim. Şimdi orda be yaptığımı anlatmama da gerek yok bence klasik siz ne yapıyosanız o yani. Mutfakta buzdolabı ile kesişirken kapının çalması ile bekle aşkım geliyorum die buzdokabının kapağına göz kırptım.

Kapıyı açmamla beni itip geçen iki hayvana baktım. Ne kadar tatlış arkadaşlarım var değil mi?

"Ee napıyoruz bu gün bakalım" diyerek buzdolabının karşısına geri geçtim.

"Bence giyin ve şu Sonat ın hergün saat 15.30 da öğle yemeği için gittiği kafeye git ordan sana iş ayarlayalım eleman arıyorlarmış diye duymuştum" ~C

"Aynen Sonat a ne kadar yakın olursan o kadar iyi" ~H

O sırada yaptığım tostumdan bir ıssırık daha aldım ve

"Tömömm" diye anırdım. Bütün tostu aşzıma tıktım ve sürünerek odama gittim. Ben üşengeç bir insanım o merdivenleri koşarak çıkamam. Nokta.

Uzun süren merdiven çıkma girişiminden sonra odama varabilniştim hemen dalin şarkısını söyleyerek bıcı bıcı yaptım. Banyoda ıslak ayakla yasaklanan buz pateni reklamı çektim ve giyinmek için gardrobumun karşısına geçtim. İç çamaşırlarımı giydikten sonra o piti piti yaparak giyceklerimi seçmeye başladım. Şansıma sarı bir pantolonla mor kafam kadar çiceği olan arkadaşımın LCW den aldığı o lanet olasıca bluz geldi. Geri çıkanları içine teptim ve Chocolate ı çağırdım o güzel seçerdi bence.

"Beni mi çağırdın?"

"Yok bizim buzdolabında bir paket çikolata olcaktı onu çağırdım lan mal bizim apartmanı bıraktım Türkiye de chocolate adlı birisi mi var?"

"Yok mu?"

"Yok. Neyse ban akıyafet seç kadın" diye verdiğim emir sonucu kafama bir şaplak yedim. Acıkmıştım iyi oldu. Ben atlarım siz zahmet etmeyin sayın okurlar.

"Chocolate ın totomun tam altında piyen kot şortu ve siyah beyaz çizgili body i atmasıyla ona döndüm."

"Kanka biliyosun dimi iş görüşmesine gitcem plaja değil"

"Ya sen bu zengin playboyları bilmiyo musun işte bu gitceğin kafe ye hep öyle insanlar gider ve garsonları gzüel ve yakışıklı seçiyorlar. O yüzden tipten kaybettiğin için birazcık fizikten kazan diye bunları giymelisin"

"Off tamam bari üstüme birşey vet donarım bunlarla"

Chocolate heniden dolabın içine girdi ve bir oduncu gömleği attı.

"Al giy bunu sıcak olursa beline bağlarsın bodyni de içine sok"

"Taam apla" diyip yatağın üstündekileri alarak tepinerek giyindim ve saçımı kurutup düzleştirdim.

Aynanın karşısına geçip gözkalemi ve eyeliner sürdüm. Burdan o yazarlara sesleniyorum. Makyaj yapmayı sevmediğim için diye başlayıp yüzüne eyeliner fondöten falan filan her şeyi sürüp bunu yazmaları çok saçma. Güldürüyorsunuz lütfen komikleşmeyin arkadaşlar. Neyse makyajımı yaptım ve aynaya baktım iyi olmuştu bence yani sanırım. Aşşağı indim

"Hepsi senin mi yavrum" diye bana takılan Hayal e

"Gel bakalım kiminmiş yavrum" diyen ben. Kafasına aldığı ağır yastık darbesiyle sevenleriyle birlikte son yolculuğuna uğurlandı.

Kafamda uçan mertılara hayali simit attımonlar simite doğru giderken bende kapıyı çarparak çıktım. Siteden çıkıp ana yola doğru yürüdüm ve cebimden Chocolate ın yazdığı adresi çıkarıp baktım ve taksiye bindim restorant ın adı Star Restaurant dı.

Taksi şöförü de Crazy Taksi oyunundaki adam çıktı iyi mi bir an balkona çıkıp havada takla atarak uçan arabayı keşfetcez fln sandım.

Hele o koltuklar hareket ettikçe ossuruk desi çıkaran koltuklardı ve adam bana tip tip baktığı için adamın o kadar sallamasına rağmen koltuğun kenarına yapıştığım için neyseki o sesten az çıkmıştı. Sonunda geldiğimizde tuttuğum nefesi verdim ve parayı ödeyip dışarı çıktım.

Göt cebime koyduğum telefonu alarak mesaj varmı diye baktım Hayal den bir snap gördüğümde açtım bowling oynarlarken snap atmıştı şerefsiz onlar orda eğlensin ben burda ünlü olmak için iş arıyım. Cık cık cık terbiyesiz yeni nesil.

Kafamı kaldırdım ve Star Restaurant tabelasına baktım. Hadi bakalım Sonat Yazılan her yemekte üstüne de yemek yedireceğim için bana alışsan iyi olur. Oyun başlıyor.

İMKANSIZA DOĞRU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin