Hayatım'a çok güzel bi şekilde devam ediyordum taki o gün gelene kadar garip garip duyduğum sesler ilk başta umursamasamda artık benim için bir korku haline geldi odamda bile tek yatamıyordum nereye gitsem sürekli o sesi duyuyordum nereye gitsem sürekli telefon çalıyordu bu durumdan aileme bahsetmeyi denedim ama bana inanmazlar diye bu fikirden vazgeçtim bundan sadece en yakın arkadaşıma bahsetmiştim oda ilk sıralar bana inanmasada aynı sesleri kendiside duyunca bana inandı ne yapacağımızı bilmiyorduk sonra okul çıkışı beraber bir hocaya gittik kadın bize birer muska yazdı bunu boynunuzdan çıkarmayın dedi. Muskayı taktıktan sonra sesler dahada arttı telefon çalıyor sonra birileri telefona cevap verip konuşuyorlardı. Ama ne konuştuklarını anlamıyorduk.Sonra muskaları çıkarıp benim odamda ki çekmeceye koyduk bu durum beni çok rahatsız etti o muskalar orada durunca korkularım daha da arttı odama girmeye korkuyordum.Arkadaşımla muskaları yakmaya karar verdik.Ama ne zaman muskayı yakmayı denesek hep bir engel çıkıyordu. Sonra okul çıkışı arkadaşımla bir parka gidip muskaları yaktık ve suya attık. Eve geldiğimde muskaları çekmecemde buldum ve şok geçirdim hemen arkadaşımı arayıp muskaların geri geldiğini söyledim o da çok şaşırdı hemen yanıma geldi.Muskaları görünce çok şaşırdı hemen muskaları yazan hocanın yanına gittik.Ama kadın bize muskaları verdikten 2 saat sonra nedeni belli olmaya bi sebepten evinde ölü bulunmuş.Herşey şimdi başlamıştı.O baş belası muskalarla ortada kaldık kadın ölmüştü hemde sebepsiz yere arkadşımıda yanıma alıp hemen cami'ye gittik imama başımıza gelenleri anlattık imam kadının bize büyü yaptığını söyledi ve bu büyüyü ancak yapan kişi bozabilir dedi kadında ölmüştü şimdi ne yapacaktık...