Celina's POV
Fuck fuck fuck dit is allemaal mijn schuld! De tranen lopen over mijn wangen als ik hem zo bleek in het witte ziekenhuisbed zie liggen. Zijn ouders hadden gelijk!
*flashback*
In de ambulance bel ik zijn ouders. 'Joe? Is alles okay?' hoor ik zijn moeder vragen. 'Hallo mevrouw Sugg...' ik leg haar alles uit en ze begint tegen me te schreeuwen dat het mijn schuld is.
(Note: Sorry!! Joe's ouders zijn heel lief alleen dit is echt gebeurt en ik wilde het zo goed mogelijk vertellen)
Ik weet dat ze gelijk heeft en ik huil harder dan ik al deed.*einde flashback*
En daar ligt hij dan, in coma. Ik heb zijn hand vast en zeg niets.
Joe's POV
Ik voel dat iemand zijn hand vast houd. Ik wil mijn ogen open doen maar het gaat niet. Mijn keel is te droog om iets te zeggen. Ik hoor een meisje snikken. Celina! denk ik meteen. Ik wil nu zo graag mijn ogen opendoen. Ik wil haar kunnen knuffelen, kunnen kussen.
Waarom word ik godverdomme nou niet wakker!Celina's POV
Ik voel hem sneller en zwaarder gaan ademen. Het klinkt alsof hij boos is. Zal hij nu wakker worden? Alsjeblieft laat hem wakker worden! Ik voel een kneepje in mijn hand en hoor een kreun. 'Celina,' zegt hij met een sexy ochtendstem. 'JOE! IK BEN ZO BLIJ DAT JE WAKKER BENT!!' schreeuw ik. Hij kijkt pijnlijk, 'owh sorry... Gaat het wel?' 'Nou aangezien jij hier bent.... Ja.'
Joe's POV
Ze bloost en ik geef haar een knuffel maar ze trekt terug. Ik kijk haar vragend aan. 'Je hebt 3 gebroken ribben, een gebroken been en een hersenschuddig,' legt ze uit. Ik kijk haar verbaast aan en zij kijkt schuldig. 'Je weet dat het niet jou schuld is toch?' Ze knikt maar niet heel overtuigd. Ik geef haar een zoentje op haar wang en ze kijkt verbaast op.
'Celina, ik wil je wat vragen...' ze kijkt me vragend aan. 'Ik vind al een hele tijd een meisje...' begin ik.Celina's POV
Nee, nee, nee, nee, nee! Hij vind iemand anders leuk! Mijn hart breekt in zo'n miljoen stukjes.
'Ga er gewoon voor zeg ik.'
Wat ik hou van hem maar ik wil dat hij gelukkig is...
Hij zucht even, 'Celina Renee Brooks, zou je met me uit willen?' Ik kan het bijna niet geloven. Vroeg hij mij?! Serieus mij? 'Heel graag Joe! Heel graag!' Hij kijkt me blij aan en knuffelt me.
Dit is een mooie hele hele mooie dag!Joe's POV
(SORRYYYY HEEL VEEL POV SWITCHES)Ze zei ja!! Ik ben zo blij! Maar ook heel moe. Ik schuif een beetje op en klop op de lege plek naast me. 'Kom.' Maar ze schud haar hoofd, 'straks doe ik je pijn!' 'Kom nou maar!' Ze gaat naast me zitten en ik sla een arm om haar middel. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en we vallen in slaap.
Celina's POV
Ik word wakker en het is nog donker. Als ik op de klok kijk zie ik dat het 3 uur 's nachts is. Ik zucht en kijk naar Joe, hij ziet er zo lief uit! Ik hoor wat en zie dat hij praat in zijn slaap.
Wat schattig! (Ik heb het meegemaakt, zo lief!)
Ik geef hen een kus op zijn wang en pak mijn telefoon. Ik zie dat ik een appje heb van Pearl mijn aller beste internet sister! Het enige probleem is dat ze in Engeland woont... Zal ze nog wakker zijn? Het is bij ons kwart over 3 dus bij haar kwart over 2. Ik hoop dat ze nog wakker is, en ik stuur een appje. Hey! ze reageert. Ik blijf met haar praten tot 5 uur (ik weet het! Is laat). We hebben de gekste gesprekken samen! En ik kom ook veel te weten over haar wrede geschiedenis... (niet meer daar over).
Wanneer ik weer ga liggen voel ik dat Joe automatisch zijn arm om me heen slaat. Ik ga tegen hem aanliggen en val in een diepe slaap.--------------------------------------------------------
Note:Hey guys! Sorry dat ik zo lang niet geüpload heb. School is zo stresswekkend.
BE COOL FUCK SCHOOL
Maar okay, dit hoofdstuk gaf me een geweldig gevoel. Ik werd zo blij toen ik weer las en schreef hoe die dag was!
Sorry, dat moest even. Maar wat vinden jullie tot nu toe van het verhaal, let me know!!Stay strong, stay beautiful. Life's a bitch, don't quit.
Ily -xox- Skye
JE LEEST
Op het eerste gezicht (Joe Sugg -on hold-)
FanfictionJoe verhuist naar Londen, Engeland. Hier komt hij in de klas bij Celina. Ze voelen meteen een vonk maar er is 1 groot probleem... Zack, Celina's vriendje. Zal Joe toch wat met Celina krijgen?