18.Part

4.5K 214 3
                                    



"Hele neříká se mi to snadno , ale musíme do školy." řekl s předstíraným pláčem Jack J.
Všichni jsme souhlasně zakývali hlavou a vidali se ke škole.Cestou jsme se bavili o všem možným dokud jsme nestáli před třídou.I za tu krátkou dobu jsem si je všechny oblíbila.

Škola utíkala hrozně rychle.Se všema jsem se zblížila.Teda až na Camerona ten na mě furt koukal jako bych mu zabila rodiče.Lily mi říká ať si toho nevšímám , že se na ní koukal taky tak a časem ho to prý přešlo.Ani jsem se nenádalá a byl konec školy.

"Hele Death nechtěla by jsi se mnou někam zajít.Teda pokud nebude Nashovi vadit , že si tě dneska půjčím." zeptala se mě s úsměvem Lily.Nash se jen úsmál a kývl , že mu to nevadí.

"No jasně.Půjdu moc ráda." vyměnili jsme si s Lily čísla.A dál pokračovali v cestě ze školy.

"Hele Came a Nashi.Když holky jdou někam na holčičí dýchánek.Tak jsme si říkali s Jackem , že můžeme jít k nám.Dneska mi přišla nová videohra." řekl nadšeně Jack G. a políbil Lily do vlasů.Bylo hezký je vidět jak se drží za ruce a hází na sebe zamilované pohledy.Nash si všimnul jak na ty dva koukám a také mě chytl za ruku.Podívala jsme se na naše propleténé ruce a usmála jsem se.

"Super.Hele já jdu doprovodit Death a pak za váma přijdu." všichni jsme se rozloučili.Jackové a Cam šli k Jackovi G. a Lily šla svou cestou.S Nashem jsme si povídali až k mému domu.Cesta uběhla rychle.Vlastně všechno s Nashem ubíhá hrozně rychle.Rozumíme si jako by jsme se znali roky.

"Doufám , že si to s Lily užiješ , ale příště tě mám já.Jasný." řekl usměvavý Nash.

"Neboj příště mě máš ty.Určitě si to s Lily užiju.A ty jsi to s klukama taky uží." odpověděla jsem jak jinak než s úsměvem.

"Doufám , že Cama to chování přejde.Chtěl si o něčem se mnou promluvit.Rád bych tu s tebou ještě byl , ale musím za klukama." přitáhl jsi mě k sobě do medvědího objetí.Chtěl mi dát pusu ale rychle jsem mu nastavila tvář.Nash se na mě udiveně podíval.

"Řekla jsem , že bez trestu to nepůjde." musela jsem se smát jeho výraz byl nepopsatelný.

"Tak že tvůj trest pro mě je , že tě nesmím políbit.Není to náhodou i trest pro tebe?" řekl s nadzvednutým obočím.

"Neboj já to vydržím." poslala jsem mu vzdušnou pusu a kráčela jsem si to ke dveřím.

"To nevydržíš." zařval  na mě Nash.Nad tím jsem jen zakroutila hlavou a vešla do domu.Možná měl pravdu co , když to nevydržím.Ne já to vydržím.Nepodlehnu mu.
Odhodila jsem jsem batoh do rohu pokoje.Když jsem se tak porozhlédla po pokoji.Zjistila jsem , že bych si ho měla uklidit.Zapla jsem si teda písničky na Notebooku a začla uklízet.Po hodině jsme to měla všechno uklizený.Šla jsem do obývaku si pustit televizi.Pro jistotu jsem si vzala mobil.Lily by mi měla každou chvíli napsat.A do obýváku bych asi neslyšela jak mi přišla esemeska.Jakmile jsem se pohodlně usadila na gauči.Mi přišla esemeska od Lily.

Ahojky.Ve čtyři u nákupního centra.Uděláme si nákupní den. :) L

Dobře budu tam.Zatím ahoj. :) D

Koukla jsem se na hodiny.Bylo něco po čtvrt na čtyři.Zvedla jsem se tedy z gauče a šla se připravit.Věci ze školy jsem uklidila zpět do skříně.Vyhrabala jsem ze skříně černé legíny,vínové tílko a k tomu jsme si vzala džínovou bundu.Do kabelky jsem si naházela všechny potřebné věci.Vzala jsem si boty a šla k nákupním centru.

Omlouvám se , že dlouho nebyl díl.Ale šla jsem na důležitou kontrolu a bála jsem se jak dopadne.Kontrola dopadla dobře.Konečně jsem mohla ven a proto jsme neměla tolik času na psaní , ale nebojte zas začnu nějak pravidelně přidávat díly.
Opět budu ráda za Votes a Komentáře.

The Paulin

Bad boys.Good lips. - Nash GrierKde žijí příběhy. Začni objevovat