Multimedia'daki Bertuğ'nun sinir olduğu çocuk.
Bertuğ'nun gözünden;
Uyandığımda Bersu üzerimden zıplıyordu " Bertuğ kalk okula geç kalacağız!!" Yüzümü buruştururak "Bersu tamam kalk üzerimden kalkacağım." Bersu üzerimden kalktı ve "Hadi kıyafetlerin burda giyinde gidelim." Bersu'nun odamdan çıkmasını bekliyordum.
Bersu'da "Neyi bekliyosun hadisene." Bende uykulu bi halde "Odadan çıkmayacakmısın?" Dedim gülerek. Bersu ise odadan çıktı...Sınıfa girdiğimizde, Kaan ve Çağan " Günaydınlar!" Dediler gülerek bizden öyle karşılık verdik. Bersu bana dönerek "Bertuğ kantine gidelim mi." Dedi masumca gülerek. Bende "Tamam" diyerek karşılık verdim. Aşağıya indiğimizde bi çocuk Bersu'ya yiyecek gibi bakıyordu. Kıskanmıştım okulda olay çıkmasın diye Bersu'nun omzuna kolumu atıp yanağından öptüm. Çocuk bana bakıyordu sinirli bi tavırla ben ise gülüyordum gözlerine bakarak. Bersu'da beni öperek "Gel şuraya oturalım dersin başlamasına yarım saat var." Dedi gülerek. "Tamam gel oturalım Bersu'm."
...
Kahvemi yudumlarken gözüm hala o salak çocuktaydı öldüresiye bakıyodum çocuğa. Çocuk Bersu'ya "Oturabilirmiyim?" Diyordu. Bersu bana baktı rahatsız olduğunu anlamıştım. "Oturamazsın birader." Diye karşılık verdim o ise "Sana sormadım ufaklık." Dedi gülerek. Ben ayağa kalkarak "Sana buraya oturabileceğini sorma yetkisini kim verdi." Bersu sinirlendiğimi anlamıştı ve yanağımdan öpüp, elimi tutup sınıfa götürmüştü. Bersu "Bertuğ neden çok sinirleniyosun." Dedi gözlerime masumca bakarak. "Bak Bersu sen kardeşimsin ve tek ailem sensin kıskanıyorum anlıyomusun meleğim." dedim ve alnından öptüm.
O sırada karşıdan o çocuk ve bi kişi daha geldi ve...DEVAMI İÇİN +1 VOTE LÜTFEN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLÜŞÜN AŞK KOKUYOR
Ficção Adolescente"GÜLÜŞÜN AŞK KOKUYOR" adlı kitabı 21.08.2015 tarihinde EmreKoylu48 adlı kullanıcı tarafından yazılmaya başlamıştır. Gençlerin aşkını ve yaşamlarını anlatan bir kitaptır.