"Jesmo li što zaboravili?" Hodala sam kroz kuhinju i dnevni boravak u slučaju da nismo što zaboravili ponijeti u park. Idemo uglavnom proslaviti moj rođendan. Svake godine idemo u park gdje su postavljeni drveni stolovi, ljuljačke i ostalo. To je već postala tradicija u našoj obitelji.
"Tessa, sve smo uzeli. Hajde idemo da nas ne čekaju, već kasnimo po Stylesove i Austina." Uf! Otpuhnula sam i izašla van iz kuće. Sjela sam u svoj auto i sačekala tatu da sjedne i da krenemo.
Kroz punih pola sata, parkirala sam se na slobodno mjesto i ugasila auto.
"Okej, dakle .. Austin i Gemma, uzmite svoje stvari i brišite u park na ljuljčke." Anne je odmah zapovijedila čim smo stigli. Naravno, Austin i Gemma su se odmah uputili prema ljuljačkama dok smo nas četvero uzimali stvari i uputili se do jedne slobodne kućice. Otpakirali smo stvari i sjeli na klupice. Sva sreća da je danas lijep dan i da možemo biti na svježem zraku. Anne i tata su započeli neku svoju temu i krenuli su sa roštiljadom, a Hazz i ja smo sjedili i šutjeli. Imam osjećaj kao da nam baš ovo i treba. Priroda, mir i tišina.
"Hoćemo malo prošetati?" Upitala sam ga i kimnuo je glavom. Danas sam baš i obučena za šetnju prirodom. Siva trenirka, duksica i Nike patike. Rijetko me se viđa u ovom izdanju.
"Lijepo je biti vani danas i iskoristiti ovakav dan." Harry je prozborio pokraj mene. Pogledala sam u njega i nasmiješila se.
"Da, istina."
"I koliko onda imaš godina?" Iako je znao, zafrkavao je.
"Kao da ne znaš." Preokrenula sam očima - prešlo mi je to u naviku, i pogledala sam u pješčanu stazicu koja se prostirala ispred nas.
"Ah da, trideset i tri."
"Harry!" Lupila sam ga šakom u rame i nasmijala se. "Dvadeset i dvije, ako nisi znao, što zapravo jesi znao." Zar zbilja izgledam tako staro? Haaa, majmun!
"Oh zbilja?" Nasmijao se i nastavio dalje. " Izgledaš starije za svoje godine." Uozbiljla sam se i pogledala ga. Hvala Hazz! "Šalim se, hej! Da te ne znam, dao bih ti 17." Okej, sada pretjeruje.
"Oh hvala", sarkazaaaaam.
"Mah, i drugi puta." Zamahnuo je rukom i napučio usne. A baš je budala!
"Budalo!" Nasmijali smo se oboje i utihnuli. Zaustavila sam se i sagnula da si svežem tenisice. Harry je nastavio da ide dalje bez obzira što sam ja stala. Bravo, dragi prijatelju, ja ću trčati za tobom?
"A da sačekaš malo?" Koji idiot. Nastavio je samo da ide iako znaam da se nasmijao. Odmahnula sam glavom i dotrčala do njega.
"Oh Tessa, što si trčala?" Sad me je našao zajebavati, jel'?
"Rođendan mi je, nemoj da me zafrkavaš." Izbeljila sam mu se i ruke stavila iza leđa. On je krenuo da trči. Trči??! Haaarryyy!!? Krenula sam i ja za njim, ali ubrzo se zaustavio tako da sam se ja, koliko sam brzo trčala, zabila u njega u trenu kada se okrenuo da vidi gdje sam. Opet je nastao muk, tišina, sve je stalo, a on je krenuo da me poljubi. Ma k vragu i sve, želim i ja njega da poljubim. Nekoliko centimetara je falilo da se desi poljubac kada nas je zaustavila osoba koja mi u ovom trenutku uopće ne treba i koja mi sve kvari.
"Tessa?" Odmaknula sam se od Harrya i pogledala u Mauru. "Tessa, dušo." Brad, moj nekada najdraži prijatelj, stajao je pokraj nje, držeći nju za ruku. Zgadili su mi se odmah!
"Što trebate, gospođo ili da vas zovem gospođice Worthless?" Mamino djevojačko prezime, inače. "Ili oh, možda gospođica Goodway? Kako Vam je draže, da znam?" Uhvatila sam Harrya za ruku od muke i bijesa. Što sada hoće? Da mi uništi i ovaj dan?! Ne razumijem njezinu namjeru!
"Tessa, molim te. Majka sam ti još uvijek, bez obzira na .."
"Znaš što si ti? Ti si jedna obična .."
"Tessa!" Harry me zaustavio prije nego što sam išta rekla. Trebao me je pustiti da dovršim rečenicu. Ugh!
"Harry, ne miješaj se, molim te!" Upozorila sam ga i krenula ga pustiti, ali samo je uhvatio moju ruku još čvršće. Ne boj se Harry, neću joj ništa. "Molim te, Tessa. Daj da razgovaramo. Možda bi mogle ..", po ko zna koji put, prekinula sam je.
"Ne bi mi mogle ništa. Ostavite mene i moju obitelj na miru. Uživajte sa ovim krelcom dok Vas ne ostavi jer više nećete imati novaca. Neka Vas iskorištava. Mi smo ovdje završile zauvijek!" Pogledala sam u Brada još jednom i okrenula sam zajedno sa Harryem i krenula dalje u šetnju. Privukla sam se bliže njemu. Prebacio je svoju ruku preko mog ramena i zagrlio me. Zaplakala sam po ko zna koji put u ova dva tjedna. Dosta mi je toga!
"Hej mala Tess, ne plači. Nije vrijedna toga." Privukao me još više sebi i otisnuo mi poljubac u tjeme. "Želiš li da se vratimo?" Kimnula sam glavom.Austin p.o.v.
"Gemma, kako je tebi živjeti bez tate?" Zaustavili smo sa ljuljanjem. Pogledala je u mene i slegnula ramenima.
"Jednostavno, navikneš se da ga nema. Nedostaje ti, ali barem nema svađe u kući i mirno je. Volim provoditi vrijeme sa ocem kada dođe kod nas. Znaš, bez obzira što mama i tata nisu više skupa, on i dalje vikendom dolazi kod nas i druži se sa nama. Mami to ne smeta. On i mama su kao dva najbolja prijatelja sada." Kimnuo sam glavom i nasmijao se. "Jesi li ti vidio svoju mamu od kako je otišla?"
"Ne, ali volio bih. Tessa je ne želi uopće vidjeti. Povrijedila ju je, jako." Pognuo sam glavu i zaljuljao se ponovno. Fali mi moja mama, vrijeme sa njom, naš smijeh, zagrljaj, poljubac u obraz ili u čelo za dobro jutro. Ljut sam na nju jer je otišla, ali fali mi jako.
"Austin?" Zaustavio sam se sa ljuljanjem i pogledao u stranu gdje me je dozvao poznati glas.
"Mama?" Progovorio sam tiho. Nasmijao sam se od uha do uha i ustao se. Zatrčao sam se u njezin zagrljaj. Podigla me je i zavrtila.
"Oh Austin", nastavila je. "Znaš li koliko si mi samo falio? Koliko mi je tek ružno bez tebe?"
"I ti si meni falila, mama." Zgrlila me je još jednom i spustila na pod. Pogledao sam u Brada i odmah odmaknuo pogled. Nikada ga nisam baš volio, osim kada je znao doći Tessi pa kad je sa mnom igrao Play station.
"Hej As, kako si stari?" Pogledao sam natrag u njega i nabacio osmijeh.
"Dobro sam." Dao sam mu pet pošto je ispružio ruku.
"Drago mi je." Kimnuo je glavom i nasmijao se.
"Tko ti je ovo?" Mama je pokazala na Gemmu.
"Gemma, ide sa mnom u razred."
"S kime ste ovdje?"
"Tessa slavi rođendan. Tata, Harrya i Gemma, njihova mama Anne i Tess. Sa njima sam ovdje." Kimnula je glavom i poljubila me u čelo.
"U redu, dragi. Moram ići sada. Budi dobar. Uskoro ćemo biti skupa opet."
"U redu." Zagrlio sam je i vratio sam se kod Gemme.
"To ti je mama?" Kinnem glavom i sjednem na ljuljačku. "Lijepa je."
"I najbolja mama. I molim te, Gemm, nemoj reći njima tamo da smo je vidjeli. Ne želim povrijediti Tessu." Kimnula je glavom i nasmijali smo se. Ona je najbolja.Tessa p.o.v.
"Draga, što ti je?" Anne je odmah došla do mene i zagrlila me je.
"Sreli smo Mauru." To je bilo sve što sam imala za reći. Harry im je objasnio dalje što je bilo i da .. Nije spomenuo poljubac koji se skoro desio i hvala mu. Ovo je već drugi put da nas zaustavljaju u poljupcu. Baš nam je suđeno, čovječe! Odmahnem glavom na svoje misli i krenem sa jelom. Nisam ni primijetila da su As i Gemm stigli. Zbilja se moram pribrati, ozbiljno!*
New part! I opeeet se skoro desi taj poljubaaac i vraga!!! Očito nikako da se poljube, ha, ;D