Kapitola 4. - Překvápko! : 3. část

702 33 2
                                    

Tahle část bude "hodně" dlouhá, tak snad si ji užijete! :)
Okej, okej. Tolik chyb, co tu je... ale já je mazat nebudu, protože některé z nich jsou prostě moc NA. :D (degame) - pochopíte, když budete číst. :D No, kvalitní fanfikci jsem vytvořila. -Anett z obyváku v 23:45.

Seděla jsem, co nejvíce v rohu a pozorovala, jak sem pomalu ale jistě přibívají další lidé. Herdyn zmizel z dohledu a Premi taky. Lizz dělala něco na způsob 'Ahojte! Vítejte na téhle akci! Kdo se těšil na Herdyna?!' a to si nedělám legraci. Podezřívám ji, že to přehnala s energeťáky. Po nějaké době sezení a pozorování se na podiu objevil nějaký chlápek.
"Vítám vás na akci 'Kup to nebo jdi do p*če' (#Fatty, nechce se mi vymýšlet název :D), kde mimo jiné bude vystupovat (a je to tu zas, zas výtlem :D) streamer Herdyn, youtuber Premi a další nezajímavý lidé (fajn, teď už si z toho dělám prdel :D), doufám, že si akci užijete a koupíte náš notebook!" řekl organizátor a pár lidí mu zatleskalo. Pak zavolal na pódium nějakého chlápka, se kterým začali řešit jak je tenhle nový model naprosto úžasný a že ho každý musí mít (a nebo může jít do p*če :D), protože má čtyřjádrový procesor a grafickou kartu nvidia geforce 840m a blá blá blá..to není nic tak úžasného. Mám notebook se stejnou grafikou a asi dvakrát levnější. Je fakt, že jsem ho koupila ve slevě.. no, koupili mi ho rodiče, ale to je jedno. Několik děcek se dalo na průzkum, zatímco starší posluchali přednášku. Sem museli jít samí gameři. Pohybovali se tu mimo jiné i další lol osobnosti, jako je například: PolákGetRekt, Herny, Hanz008, TedryLP a Šimon Teplý. Děti k nim běhaly pro podpisy a ptaly se, jaký je nejlepší build na Katarinu, Jarvana, Garena..popravdě jsem se bavila, protože poslouchat ty děti nebo sem tam slyšet něco z přednášky o 'naprosto úžasném notebooku, který musíte mít nebo nepřežijete další den' bylo více než zábavné. Jen jsem si dělala starosti s tím, kde je Herdyn.
"Tady si! Sam, nemohla jsem tě najít. Jsme v backstagi." objevila se najednou nade mnou Lizz. Byla jsem nějak zabraná do poslouchání přednášky.
"Co? Ježiši promiň, já jsem jen..mimo, co jsi říkala?" zeptala jsem se a zvedla hlavu k ní.
"Že jsme v backstagi, Herdyn bude mít livestream za necelou půl hodinu." ušklíbla se Lizz.
"Aha! Tak fajn, jdeme." pousmála jsem se. Šli jsme s Lizz do backstage. Tam na gauči seděl Herdyn a mluvil s Pre.mim a o kousek dál se bavili Helinor s Jirkou a pili nějaké pití. "Našla jsem ji!" zvolala Lizz.
"Konečně! Už jsme si mysleli, že si pryč." řekl Helinor a naznačil mi připití.
"Jsem nějak moc žádná." ušklíbla jsem se a oplatila mu připití s neviditelnou skleničkou.
"To zas ne, ale víš jak. Když už tě Herdyn vzal, tak by bylo blbý kdybys zdrhla po dvaceti minutách." řekl Helinor a já mu musela dát za pravdu. Premi zatím přešel za Helinorem a Lizz se k němu přidala.
"Prej tu budeš mít za chvilku livestream." řekla jsem Herdynovi a sedla si vedle něj.
"Uhm, ale ne jenom já. Budeme hrát proti těm dalším, co tu jsou. Však víš..Šimon Teplý a tak." řekl Herdyn.
"To je fajn, že budete hrát jako parta kámošů, já si Lolko jedině tak zahraju s Dejvem nebo Petrem a.." Herdyn se na mě tázavě podíval a mně došlo, že nemá páru o kom je řeč. "Ehm, to jsou ti z Gentleman's night, byli náš doprovod. Mohl si je zahlédnout u baru s holkama." objasnila jsem mu to, ale nevypadal, že by věděl o kom je řeč. Mávla jsem na tím rukou. Povídali jsme si do doby, než Herdyna a ostatní zavolali na stream. Všichni byli trochu nervózní. Je něco jiného streamovat z pokoje a něco jiného před všemi lidmi, co jsou tu. Vydali jsme se tedy z backstage k počítačům. Všechno tam bylo nachystané. Herdyn a jeho banda si sedla vedle sebe a naproti nim byli ti další. Trochu mi to připomínalo opravdové turnaje, ale ty se většinou konají v zahraničí a dívají se na to tisíce lidí. (#CestopisySHerdynem) Byla tady i velká televize/promítačka. Obraz byl rozdělený na dvě půlky, z nichž každá byla pro jinou stranu. (Ten kdo viděl někdy nějaký živý zápas nebo se na něj díval z pc tak ví! :D Kdo neví, má smůlu, páč já neumím popisovat! :D) Lidi si posedali ke stolům, či k baru a nebo jen tak postávali. (nemám to absolutně připravený, tak píšu, co mě napadá :D) Já měla ovšem naprosto VIP místo, které bylo nejblíže promítačce, takže jsem na vše viděla fakt luxusně. Hra začala. Herdyn hrál na topu Riven, Helinor Lissandru na midu, Jirka byl s Lee Sinem v jungly a Premi hrál na botu Dravena se supportem Morganou, kterou hrála Lizz.
Po velmi napínavém zápase, který skončil prohrou pro Herdyna, ale jenom kvůli jednomu prohranýmu teamfightu se konal další zápsa. Všechny to děsně bavilo. Mně abych se přiznala taky. Další zápas projeli taky, ale opravdu jen tak tak. Herdyn skoro taky vyragoval. :D Pak si dali pauzu. Herdyn s ostatními odešel do backstage a já šla s nimi.
"To snad není možný!" začal Herdyn. Pokračovalo to: "Já se z toho poseru! Furt mi lezla na gang, mrcha jedna! To jsou takoví hajzlové!" chápala jsem ho. Byla to dost nefér prohra.
"Hele, já mám dost. Na další hry fakt nemám náladu." ozval se najednou Premi.
"Co?" podivila se Lizz s Helinorem zároveň.
"Začala mě bolet děsně hlava. Nemohl jsem se skoro vůbec soustředit." řekl.
"Sakra, nemůžeš ještě jednu hru?" zeptal se ho Helinor. Premi zakroutil hlavou a lehl si na gauč.
"Hele, já mám nápad." ozvala se Lizz a podívala se uličnicky na mě.
"Ne." řekla jsem instantně. "Ne, ne a znovu ne. Já Lolko nehrála měsíc a navíc..ne." kroutila jsem hlavou jak cvok.
"Ale no ták! Co jsi?" zeptala se Lizz.
"Gold 3. Vidíš? Jsem špatná. Kašli na to. Radši vezměte nějakého random fanouška. Ten o to stojí více než já." řekla jsem.
"Hele Lizz nenuť ji, jo? Když nechce, tak nechce. Nabrat fanouška by mohlo být fajn." řekl Herdyn vážně. Lizz přešla blíže ke mně. "No, tak mohli bychom jim to natřít. Jsem unavená z toho dělat suppy klukům, když to hrajou pomalu hůř než já." zašeptala Lizz. "Pojď." dodala a kývla směrem ke dveřím. Povzdechla jsem si a podívala se na všechny v místnosti. Vypadali, že je jim to poměrně jedno. "Tak fajn." řekla jsem nakonec a Lizz vypískla radostí. Popravdě jsem jít nechtěla, ale zase na druhou stranu je to šance, kterou možná už nedostanu. Šli jsme teda zpátky k počítačům. "Menší změna plánu! Místo Premiho, který hrát nemůže s námi bude hrát kamarádka Sam!" řekl Herdyn. Pár kluků se zasmálo a nebo jim ujela nějaká připomínka, ale to většinou byli ti nejmladší. Těm naproti nám to bylo jedno, i když jsem poznala, že si říkají, že budu snadný cíl a tak. Nedivím se. Netvářila jsem se zrovna sebevědomě, ale kdo by se taky tvářil. Dali jsme se do výběru champů. Herdyn si vzal Jarvana, Lizz zase Morganu a já Vaynu. Začali jsme hrát a já měla nervy nadranc. Je pravda, že jsem asi prvních 15 minut byla naprosto nepoužitelná a stihla nabrat dvě smrti, ale pak se to změnilo.
15/7/10..průměrné skóre, ale když nehrajete měsíc a hrajete proti Diamond 5 dost slušné...vyhráli jsme! Neříkám, že díky mně, i když je pravda, že jsem psala do chatu jak blázen.
"Já říkala, že to zvládneš!" obejmula mě Lizz.
"Hele nech toho..hrála jsem IZI champa, který dělá strašně moc degame jen zakládními útoky, takže.." pokrčila jsem rameny.
"Jasně, bylas úžasná!" usmála se Lizz.
"Nebylo to nejhorší. Čekal jsem, že budeš horší. Bez urážky." ozval se Helinor. Jen jsem se na něj ušklíbla. Fandové byli nadšení, že vyhrál Herdyn.
"Jdeš ještě?" zeptala se Lizz.
"No..." podívala jsem se na naše protihráče, kteří se na mě dívali trochu hnusně. "Ale půjdu jedině na mid." usmála jsem se na Lizz, která mi úsměv hned oplatila.
Byla sranda, že mi banli Vaynu..holt, tak jsem si vzala Katarinu. Vyhráli jsme znovu, dokonce se zdálo, že mi pár lidí fandilo. Po téhle hře jsem toho ale měla dost. Chci říct -nepokoušejte štěstí. Klidně bychom to mohli projet a to jako drsně. Pak bych své 'fanoušky' ztratila raz dva. Tohle celé hraní trvalo asi přes hodinu. Pak se ještě hrála nějaká hra, ale to už hrál jen Herdyn a Premi, kterému se udělalo líp. Helinor s Jirkou byli u baru a my s Lizz jsme si šli odpočinout do backstage. Po nějaké době jsme se zase vrátili zpátky, chvilku jsme sledovali stream. Pak si Lizz dala v baru nějaký drinčík a já kofolu. Herdyn s klukama stále hráli. Připadalo mi to dost psycho, ale neřešila jsem to. Ostatně jsem celou dobu byla s Lizz, se kterou jsem výborně bavila. Po hodině konečně přestali hrát a začalo menší podpisování a focení. Výhoda byla, že se dostalo na všechny. Pak už všichni odcházeli. My jsme šli mezi posledními.
Jeli jsme v autě a diskutovali o akci a o streamu.
"Byla si fakt dobrá!" řekla Lizz.
"Těm buzíkům pěkně sklaplo, když sis dala triple." zasmál se Helinor.
"Ale děte, zas tak dobré to nebylo." začervenala jsem se.
"Na Gold to šlo." řekl Jirka. Pak se najednou Helinor zeptal: "Pojedeme ještě do jednoho klubu, tak jestli nechceš jet s námi?" zeptal se. "Ehm ne. Už jsem dost unavená." odpověděla jsem.
"Škoda." prohodila Lizz.
"Fajn, odvezu je do klubu a pak tě hodim domů, jo?" podíval se na mě Herdyn.
"To by bylo fajn." vděčně jsem se na něj usmála. Jen kývl a soustředil se na cestu. Premi s námi už nebyl - pokud by to někoho zajímalo. Herdyn vysadil kluky s Lizz před tím klubem či co to bylo. Všichni se se mnou rozloučili a pak jsme s Herdynem jeli ke mně domů.
"Zase před hřištěm pokud možno." řekla jsem.
"Není problém." usmál se Herdyn. Ke mně jsme dojeli o půl šesté.
"Moc jsem si to užila." usmála jsem se.
"To jsem rád. Nebyl jsem si jistý, jestli bys mi na to kývla, kdybych ti řekl o co jde." řekl Herďa.
"Jasně, že kývla! Navíc jsem ráda, že jsem poznala Helinora a Lizz a vidět se živě s Premim? Úžasný." řekla jsem.
"Fajn, jen tě musím varovat, že se teď Lizz už asi nezbavíš." poušklíbl se.
"Haha, to nevadí. Je moc prima." zazubila jsem se.
"To jo. Takže..ti můžu zavolat, když se bude konat podobná akce?" zeptal se Herďa.
"Jasně." kývla jsem. Chvilku bylo ticho.
"No, tak já už budu muset za nimi, ať si nemyslí bůh ví co." řekl po chvilce Herdyn.
"Jo, jasně. Tak zatím." usmála jsem se a vystoupila z auta.
"Měj se." oplatil mi úsměv. Vydadala jsem se domů a když ho viděla vyjíždět, tak mu ještě zamávala.
Otevřela jsem dveře a slyšela z obýváku televizi. Naši mají volno -vyjímečně. Šla jsem nakouknout a viděla mamku na gauči jak se dívá na nějaký seriál.
"Ahoj." řekla jsem.
"Á, ahoj. Konečně, kde jste byli?" zeptala se mě.
"Promiň, zašli jsme k Alex..a no, nějak jsme ztratili pojem o čase." usmála jsem se.
"Aha. No, večeři máš v mikrovlce." řekla a vrátila se zpět ke sledování seriálu. Šla jsem do kuchyně a ohřála si jídlo. Pak už jsem šla do pokoje a telefonala s Alex. Následovala sprcha a spánek. Byly mi jasné tři věci: 1. Jsem lepší než Dimondi, 2. Mám novou kámošku Lizz. . 3. Chci trávit mnohem více času s Pájou...

1843 slov...R.I.P me.

HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat