Perspectiva *Melanie*
Am stat in bratele lui Laughy mult timp, ma simteam in siguranta in bratele lui. Curiozitatea m-a impins sa-l intreb cine i-a zis ca voi veni. Pentru ca i-am zis lui Jeff sa nu-i spuna.
-Mama ta mi-a zis.
Am ramas muta pentru cateva secunde si m-am ridicat brusc de pe el.
-Cum adica mama mea?
S-a ridicat si el uimit si m-a luat in brate.
-Adica tu nu stiai ca mama ta e prietena apropiata cu Slender !?
Am ramas muta si am scapat din bratele lui si am coborat in sufragerie unde era mama cu Slender. Laughy a venit dupa mine speriat si s-a uitat spre ei iar ei spre noi.
-Mama ?! Ce cauti aici?! Mai bine zis de cand esti prietena cu Slender ?!
Mama s-a ridicat de pe canapea si m-a invitat sa ne asezam. Laughy a venit langa mine iar Jeff a iesit din bucatarie cu un castron de cereale in mana.
Mama mi-a povestit tot iar eu am ramas uimita si in acelasi timp dezamagita pentru ca nu mi-a spus. Propria mea mama nu mi-a spus ca voi deveni un monstru la 18 ani.-C-cum ai putut , mama? Cum ai putut sa-mi ascunzi asa ceva? I-am spus cu lacrimi in ochi.
Laughy m-a luat strans in brate iar Jeff s-a apropiat de mine si a incercat sa ma linisteasca.
-Fetita mea , eu...
-SA NU MAI AUD NIMIC, MAMA ! Sunt un monstru in devenire ! I-am spus tipand si am iesit din casa in fuga .
-Meli !!! Stai !!! Striga Laughy dupa mine.
Am alergat incontinuu , chiar daca ma dureau picioarele eu nu vroiam sa ma opresc ! Propria mea mama m-a mintit in tot acest timp. M-am oprit la un trunchi de copac si am inceput sa plang. Am auzit pasi din spatele meu si m-am ridicat brusc indepartandu-ma.
-Cine e acolo?
De dupa un copac , au aparut vreo 4 clowni care erau imbracati ca Laughy. Astia cred ca sunt prietenii lui.
-Singurica prin padure , scumpo? Mi-a spus unul dintre ei.
-Cine sunteti voi si ce vreti?
-Offf ce nepoliticosi suntem. Eu ma numesc Sid iar ei sunt Dacos , Jill si Alex.
-Ce vreti?
-Te vrem pe tine draga. Vrem sa ne razbunam pe scumpul tau L. Jack pentru ca ne-a abandonat ! Mi-a spus Jill.
Am inceput sa fug inapoi spre casa dar ei erau mai rapizi ca mine , m-am lovit de Jeff care era in cautarea mea si l-am luat de mana si am inceput sa alergam.
-Prindeti-o ! Urla Sid spre ceilalti.
-Haide Meli ! Nu trebuie sa ne prinda .
Am alunecat si am cazut lovindu-ma la cap. Sid si Dacos m-au prins si m-au ridicat, ma zbateam sa scap dar nici un succes.
-Lasati-ma in pace !!
-Lasati-o jos sau o sa va tai capetele ! Le-a spus Jeff scotandu-si cutitele, dar dintr-un moment de neatentie , Alex l-a lovit cu o creanga peste cap, acesta lesinand.
-JEFF ! Nuuu!
-Acum esti numai a noastra, micuta Meli. O sa te chinuim foarte rau. Mi-au spus razand.
Am inceput sa plang si l-am strigat pe Laughy.
-Laughy !!! Ajuta-ma !!!
In secunda urmatoare el si Slender s-au teleportat in fata noastra. Laughy enervandu-se , devenind de 3m.
-Lasati-o pe Melanie jos javrelor !
-Daca tu sau lunganul va apropiati, i facem o taietura adanca lu Meli pe fata. I-a spus Jill venind spre mine si punand cutitul pe fata mea. Am inceput sa plang si mai rau.
-Lasati-o ! Va rog , pe mine ma vreti nu pe ea.
-Te inseli , Jack. Chiar pe ea o vrem. Nu exista razbunare mai mare decat cea de ati lua tot ce iubesti !
-Sa nu va prind ca i faceti ceva. Le-a spus Slender.
-Priveste-ne doar .
In urmatoarea secunda m-au zgariat pe obraz , eu tipand de durere si au inceput sa alerge cu mine in brate.
-Melanie ! NU !
-Laughy !! Ajuta-ma!
S-au teleportat cu mine intr-o fabrica abandonata si m-au legat de maini si de picioare. Trantindu-ma intr-un colt.
-Sa stai aici cuminte , de maine o sa ne distram. Mi-a spus Jill razand.
Plangeam puternic si asteptam ca Laughy sa ma gaseasca .
Perspectiva *Laughing Jack*
-Slen ce ne facem ?!?! O vor tortura pe Meli ! I-am spus incepand sa plang si sa dau cu pumnul in copaci.
-De maine o vom cauta. Ii voi anunta pe fratii mei si vom incepe cautarile.
-Vin si eu cu tine !
-Nu ! E prea periculos. Asta si vor, sa te atraga la ei singur. Vei ramane acasa!
-Te implor Slen ! E numai vina mea , trebuie sa o gasesc pe Meli !
-Jack, asculta-ma. O vom gasi, iti promit ! Hai sa ne intoarcem repede acasa.
Slender l-a luat in brate pe Jeff si am mers spre casa. Cum am ajuns , Slender s-a teleportat si dupa 5 minute s-a teleportat inapoi aici cu Splendor , Trender si Offender.
-Va rog , gasiti-o cat mai repede pe Meli! Va implor , o vor tortura. Le-am spus plangand si cazand in genunchi.
Splendor s-a aplecat spre mine si mi-a spus ca va fi bine. Dupa care el si ceilalti au pornit in cautarea ei.
M-am asezat pe canapea si am inceput sa plang. Anastasia , mama ei a venit langa mine si m-a intrebat ce s-a intamplat.
-AU RAPIT-O PE MELI!
Ea s-a enervat iar ochii ei au devenit negrii si tentacule lungi si multe au inceput sa-i creasca din spate.
-Ma duc sa-mi caut fiica. Numai din vina mea s-a intamplat asta !
In a 2-a secunda s-a teleportat iar eu am fugit in camera mea si am inceput sa plang. O auzeam pe Meli cum ma striga dar nu puteam sa vin ! M-am asezat intr-un colt al camerei si ma rugam sa o gaseasca cat mai repede pe Meli. Nu ma intereseaza de ei, dar daca nu o vor gasi maine, voi merge si eu in cautarea ei !
Buna seara! Lectura placuta si sa ne rugam ca Slender si ceilalti sa o gaseasca cat mai repede pe Melanie ! O seara faina sa aveti !
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
Fiksi PenggemarMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.