Umut ilk görevindeydi bir şehirde tüm düşmanları temizleme emri almıştı takımıyla birlikte helikopterle bölgeye iniş yaptılar 10 kişiydiler helikopter yükselirken bir roketle vuruldu ve patladı.
Umut ve ekibi ateşe tutuldu mermiler havada uçuyordu bölük çavuşu hemen ateş açma emri aldı el bombaları ve duman bombaları attılar sonra 4 ağır zırhlı ve silahlı askerler ilerlemeye başladı karşılarında 30 kişi vardı ağır silahlılardan birine roket isabet etti ama bölgeyi temizlemeyi başardılar 9 kişi kalmışlardı.
Umut gözcülük yapıyordu etrafı kolaçan ediyordu bir ışık hüzmesi gördü nişancı diyerek bayırdı yana kaçarken omzundan vuruldu mermi delip geçti umutu ve bölük liderinin boynuna isabet etti bölük nişancıları ateş açtı ve düşman nişancıyı vurdular yeni lider umut olmuştu çünkü onbaşıydı diğer her kez erdi umut nişancının bulunduğu yere doğru ilerleme emri verdi o binaya kadar sorunsuz gittiler binaya varınca 20 askerimizi 80-90 askere karşı çatışırken buldun hemen desteğe gittik nişancılar kaldı buradan ateşe başladı diğerleri arkadan dolaşıp onlara yandan saldırdı ve düşman sayılarını 60 a düşürdüler diğerlerine ilerleme fırsatı buldular düşmanı kıstırdık diyorlardı ama helikopterler geldi ve 28 askerden 13 ünü indirdi her kes diğerleri kaçtı saklandı düşman helikopterleri 5 dev robo zırhlı asker bıraktı askerler bir 10 kişiyi taradı bombalara boğdu geriye 1 zırhlı 2 normal 1 de teknik asker kalmıştı onlar kaçtı umut gümüş ve nikel karışımı kılıcını çekti robo zırhlılara doğru hızlıca koştu birinin üstüne atladı kılıcı boynuna sapladı onun silahını tuttu diğerlerini kafalarına sıktı hepsini devirdi sonra helikopterlere ateş etti 5 helikopterden 2 sini düşürdü diğerleri kaçtı sonra umut robo askerin göğüs zırhını çıkarttı ve üstüne giydi.
umut: Her kez nerede çıkın çocuklar onları hallettim
sessizli...
umut: Gittiler herhalde
umut kendi başına ilerlemeye başlar ilerler ve ilerler sonra silah sesleri duyar sesin geldiği yöne doğru koşar umut oraya varınca kimseyi göremez birden umut'un üstüne 3 kişi atlar onu yere yatırırlar umut'un gözleri kanlanır ve adamları üstünden atar kılıcını çeker adamlar pro askerdir umut'un hamlelerini engeller umut çukura atarlar çukurda patlayıcı vardır umut'un her yeri şarapnel olur kafa hariç orayı korur umut yere düşer ama ölmez düşman askerleri ölmediğini anlayınca umutu alıp götürürler görünmez olabilen bir çift kanat helikoptere binerek giderler o an umut bayılır onu kutuplardaki scp üssüne götürürler onun üzerinde bir sürü deney ve geliştirme yaparlar (bular 5 yıl sonra olur yani daha teknolojik zamanda nasımı 5 yıl baygın kaldı umut yerdiler ilacı bastılar anesteziyi öyle ) insanlar ve uzaylılar ayrı ayrı çalışırlar insanlar iyileştirir ve ona inkonel iskelet(inkonel dünyanın en dayanıklı metalerinden 1. diyebiliriz),40 kat daha dayanıklı ve güçlü organlar iç dış ve %45 daha yavaş yaşlanma gücüyle 50 kat daha hızlı iyileşme gücü verdiler sonra işi uzaylılara bıraktılar uzaylılar umut'un kas sistemini 10 kat geliştirdiler sonrada mekanikleştirdiler 20 kat daha geliştirdiler bu sayede 30 kat daha güçlü oldu tek koluyla 2000 kilo taşıya biliyordu iki koluyla 4000 hemde zorlanmadan saatte 250 km hızla koşabiliyordu hiç durmaksızın kendini sıkmadan 10 m yükseğe zıplaya biliyordu kendini sıkarak iki katı uzağa zıplama koşmadan 9 m koşarak 30 m 40 kat daha zeki hale gelmişti fotografik hafızaya sahip olmadan her şeyi en ufak ayrıntısına kadar hatırlayabiliyordu o yüzden bir sürü bilgi kaydettiler bu yolla refleksleri 25 kat geliştirdiler ona fırlatılmış bir bıçağı havada yakalayabiliyordu derisi balistik jel gibiydi ama gene deriydi (balistik jel darbe aldığında demirden daha sert hale gelen bir jel dir ) umutu bir savaş makinesine dönüştürürler başının arkasına koydukları bir çiple onu 1 yıl kullanırlar bu arada umut'un süper hayali mekanik war dış iskeletini gerçekleştiriyorlardı bu insanı 5 kat daha hızlı,güçlü daha gelişmiş bir asker yapan bir zırhtı umutun aklındaki pilanlardan yola çıkarak yaptılar ve kullanmaya başladılar sonrada umutu yalnızca çok önemli gizli ve ya tehlikeli görevlerde kullanmak üzere bir köşeye atarlar ve umut uyanır .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM UMUDU
Randomeskiden birbirinden hoşlanan iki arkadaşın ilginç bir şekilde karşılaşması ve umutun aslı sayesin büyük bir katliam acı azap tan kurtulma çabaları ve sonunda gerçek kaderini gerçek leştirmesi