Capitolul 24

766 35 2
                                    

Ma grabesc cât pot de mult ca sa nu intarzii chiar in prima zi de liceu . Cel mai bun lucru e ca ma adus Jake..
Cobor din masina neagra si 4x4 dar Simt cum mama imi este prinsa intr.o maniera cât se poate de dulce . Ma intorc si il vad pe superbul meu iubit ranjind pervers.
-Diseara am o surpriza pentru tine .
- Ce ? Haide zi.mi acum stii ca nu imi plac surprizele . Spun si incerc sa il mituiesc dar niciodată nu reusesc .
-Nu . Imi spune apoi imi da drumul mâini si aud cum ambaleaza motorul ..
Perfect si intarziata si cu o anumita surpriza probabil este inca una din fanteziile sexuale pe care le are si plus aceasta greata pe care o am de dimineata . Infine probabil este de la pizza de ieri. Ar trebui sa incep sa mananc mai sanatos!

Ma intorc la realitate fix când nu trebuia ... o vad pe Amber langa bad boy.ul liceului .. nu ne.am prea mai vorbit se pare ca si singura mea prietena a plecat de parinti nici nu vreau sa.mi amintesc de când cu rapirea nici nu s.au mai interesat de mine au dat vina pe mine considerând ca daca eu nu le Faceam ceva ei nu ma rapeau ..

Trec pe langa ea nu inainte sa o salut
-Buna! zic cu o voce mai mult ragusita . Nu stiu ce am dar chiar imi e rau .

Dupa cum ma asteptam nici macar nu m.a bagat in seama a continuat jocul cu limba in gura lupului .

Ma indrept spre ora de biologie unde o petrec fara alte surprize.

Dupa ce trec orele ma intorc acasa, Defapt nici nu stiu daca e acasa . Uneori ma gândesc ca ar trebui sa imi caut un apartament in care sa ma mut . L.am chinuit destul pe Jake cu siguranta asta vrea sa.mi zica ..

Ajung "acasa" si dupa ce imi arunc incaltamintea prin tot holul simt cum doua palme se pozitioneaza pe coapsa mea . Ma intorc si il vad atât de emotionat . Niciodată nu l.am vazut asa
.

Ma ia de mana si ma duce in living unde se vedeau doar doar lumanari si petale de trandafir .

-Iubito . Stii ca am fost in toate felurile . M
Am purtat urat cu tine si chiar imi pare rau tot ce vreau sa iti zic e ca te iubesc enorm si nu vreau sa mai pleci din viata mea .
Se aseaza in genunchi si scoate din sacou o cutiuta perfecta .

-Vrei sa fii sotia mea ?

Vaa contiuna :**

Iubeste acum si..Regreta mai târziuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum