1-İlk Gün (part-1)

33 5 2
                                    

Merhaba arkadaşlar :)
Bu benim ilk hikayem. Oy verip görüşlerinizi belirtirseniz çok sevinirim :) Şimdiden teşekkürler ve iyi okumalar...
~multimedya Yılmaz~

~Yılmaz'dan~

Dıt. Dıt. Dıt.
"Hay sikeyim yaa!" derken kapı hayvan gücüyle açıldı. Kim olduğuna bakamadan Murat'ın sesini duydum:

"Hadi abi ya ilk günden geç mi kalacağız ?!"

Oflayarak alarmı kapattım. Neden alarm kuruyorsam? Alarm gibi ev arkadaşım var maaşAllah... Kapıda dikilen dostuma bakarak:
"Tamam abi kalkıyorum şimdi." dedim.
Murat benim küçüklük arkadaşımdı. Beni her zaman anlar,yanımda olurdu. Ailelerimiz zengindi. Bir nevi aile dostuyduk. Onlar yurtdışındayken biz üniversite için bu sene İstanbula gelmiştik. Bu bizim için normaldi... Çünkü sık sık İstanbul'a geliyorduk.
Ben bu düşüncelere dalmışken çoktan banyoya varmıştım. Hızla duşakabine girip soğuk suyun bedenimi rahatlatmasına izin verdim. Duşumu aldıktan sonra odama gidip dolabı açtım. Altıma buz mavisi kotumu giydikten sonra üstüme pembe tişörtümü giydim.Gözlüklerimi alıp bilekliğimi de taktıktan sonra hazırdım.

~Murat'tan~

Sabah kalkar kalkmaz ilk işim Yılmaz'ı uyandırmak oldu.Bizim uykucu uyanmazdı şimdi.Odasından çıktıktan sonra odama geçip hızlıca duşumu aldım.Üstümü giymek için odama geçtiğimde dolaptan elime gri V yaka tişörtümü ve koyu kotumu aldım.Hızlıca üzerimi giydim. Bilekliğimi takıp telefonumu da alınca aynanın karşısına geçtim. Saçlarım dağınıktı ve ben bu halini seviyordum. O yüzden biraz düzeltip odamın kapısına yöneldim.

Odadan çıkmamla Yılmaz'ın odasının kapısının açılması bir oldu. Gülümsedim.
"Günaydın abi. Zamanlama bir harika." dedim.
Yılmaz ufak bir kahkahadan sonra:
"Sana da günaydın kardeşim." dedi ve birlikte çıkışa doğru ilerledik. Arabalarımıza biner binmez umrumda olmasa da okulda neler yaşayacağımı merak etmiştim. Hadi bakalım ilk gün başlasın...

Evet arkadaşlar ilk bölümümüz böyle oldu :) Umarım beğenirsiniz :) Bu hikayeyi kuzenimle yazıyoruz arkadaşlar :) Ben Ruken Ekici kuzenim de Şeymanur Başar. Onun hesabı da : Symnr-Uehara
Oy verip yorum yaparsanız seviniriz. Bölümün ikinci partı olacak. Yarın akşam bir aksilik çıkmazsa yükleriz :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KALBİM SANA KAYDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin