Începutul

368 31 3
                                    

Vacanta! Toata lumea iubeste vacanta! Soare, mare, distractie, relaxare. Eu si prietena mea cea mai buna Kari suntem niste tinere eleve de 18 ani. Tocmai am terminat clasa a 11 a. Abia asteptam sa intram in vacanta cand aud o veste de la mama care spunea -Nasty in aceasta vacanta vom face o schimbare. Am hotarat impreuna cu mama Karinei sa va mutam la un liceu de arte muzicale din Coreea de Sud. Biletul o sa il cumpar maine, iar plecarea o sa fie fix in ultima zi de vacanta.- Vestea asta a fost extraordinara pentru ca,eu si Kari avem o trupa preferata in Coreea numita BTS. In aceasta trupa amandoua avem un membru favorit; Kari il avea pe Suga, iar eu pe Jimin. Am fost incantate sa auzim asta..
Ei bine zilele au trecut, au trecut si iata  ca a sosit ziua plecarii. Eram putin speriate pentru ca nu am fost niciodata cu avionul dar totul a mers bine pentru ca eu si Kari am adormit in avion cu castile in urechi ascultand melodiile celor de la BTS. Zobrul a trecut, iar noi in sfarsit am ajuns. Ne-am stabilit la un apartament si am plecat la un magazin  sa ne luam ceva haine si o unfiorma noua pentru liceu.
A trecut ziua si s-a terminat si ultima zi de vacanta.. Eu si cu Kari eram triste pentru ca vacanta s-a terminat si a trebuit sa ne parasim colegii din Romania, dar eram fericite in acelasi timp pentru ca am ajuns in Coreea tara de origine a membrilor BTS. Puteam merge la fiecare concert de al lor. Ne simteam uimitor.
Ei bine in ultima seara ne-am pus la somn mai devreme deoarece  urma sa ne trezim devreme pentru a nu intarzia la prima zi de scoala

Diminteata urmatoare....

Hei dragilor! M-am apucat de o noua poveste pe wattpad, dar o voi continua si pe cealalta!Vreau sa stiu parerea voastra despre aceasta  carte! Ne vedem in urmatorul capitol!✌🏻️

2COOL 4SKOOLUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum