14. Η αλήθεια το Μάρκου

58 7 0
                                    

Τέσσερις μέρες πέρασαν από το βράδυ που έστειλε τον Γιώργο στο νοσοκομείο. Ποτέ δεν πίστευε πως ο Μάρκος θα έστελνε κάποιον στο νοσοκομείο για τόσες μέρες. Φυσικά ήξερε πολεμικές τέχνες, αλλά να χάσει έτσι τον έλεγχο; Ο Γιώργος ήταν ακόμα στο νοσοκομείο. Μα καλά πόσο άσχημα μπορεί να τον χτύπησε σε ένα δεκάλεπτο;

Η παρουσίαση της Ειρήνης ήταν άσχημη, πολύ άσχημη. Οι διαφάνειες που παρουσίασε ήταν καλές, αλλά η ίδια η Ειρήνη είχε το μυαλό της στον Γιώργο και στον Μάρκο. Έτσι, έχανε τα λόγια της παρότι όλα ήταν γραμμένα στις διαφάνειές. Και η ίδια δεν ήταν σε καλή φυσική κατάσταση. Το μαύρο μάτι που της χάρισε ο Μάρκος δεν καλυπτόταν με τίποτα και φυσικά δεν μπορούσε να φορέσει γυαλιά ηλίου μέσα στην αίθουσα. Όπως και να 'χει η παρουσίαση πήρε χαμηλό βαθμό κι όλα αυτά εξαιτίας του Μάρκου.

Μέχρι σήμερα δεν είχε δεχτεί να μιλήσει με κανέναν. Ο Κώστας κι η Ελπίδα την πήραν τηλέφωνο άπειρες φορές, η Μαρία το ίδιο, η Δέσποινα κι ο Πέτρος της χτύπησαν την πόρτα, αλλά ποτέ δεν άνοιξαν με το κλειδί της Δέσποινας. Ναι, λοιπόν, το Σαββατοκύριακο το πέρασε μόνη της. Εντάξει όχι και τόσο μόνη της. Πήγαινε στο νοσοκομείο να δει τον Γιώργο, ο οποίος ενώ φαινόταν καλά ήταν ακόμα στο κρεβάτι. Μάλλον υπήρχε κάτι εσωτερικό που η Ειρήνη δεν ήξερε.

Σήμερα, μετά από την προκαθορισμένη πλέον επίσκεψη στο νοσοκομείο, καθώς η κοπέλα γύριζε σπίτι, έπιασε βροχή. «Φανταστικά! Το μόνο που μου έλειπε σήμερα είναι η βροχή», σκέφτηκε η κοπέλα κι έτρεξε γρήγορα προς το σπίτι. Της άρεσε η βροχή, αυτό είναι γεγονός, αλλά σήμερα δεν άντεχε τίποτα. Ήταν χαμένη. Ο Γιώργος της είχε πει κάτι που την τάραξε και το μόνο που ήθελε ήταν να γυρίσει στο σπίτι και να ξαπλώσει. Αποφάσισε πως για να χαλαρώσει καλό θα ήταν ένα ζεστό και γρήγορο μπάνιο. Καθώς το νερό έτρεχε και ξέβγαζε τις σαπουνάδες από το σώμα της, ακούστηκε το κουδούνι. Έκλεισε το νερό και ντύθηκε στα γρήγορα για να δει ποιος ήταν στην πόρτα. Με τα μαλλιά να στάζουν και να βρέχουν την μπλούζα της άνοιξε την πόρτα κι είδε αυτόν που δεν ήθελε να δει, ειδικά σήμερα.

«Μάρκο, τι θέλεις;», είπε ξεφυσώντας η κοπέλα.

«Δεν θα με αφήσεις να περάσω;», ρώτησε υπεροπτικά αυτός. Η Ειρήνη έκανε ένα βήμα πίσω κι ο Μάρκος μπήκε μέσα κλείνοντας την πόρτα πίσω του. Η μελανιά που είχε προκληθεί από τη μπουνιά του Μάρκου άρχισε να εξαφανίζεται, αλλά ο Μάρκος ξέροντας ότι ήταν εκεί πλησίασε την κοπέλα και ακούμπησε απαλά την περιοχή κάτω από το μάτι της. Η Ειρήνη στο άγγιγμά του έκλεισε τα μάτια κι έκανε ένα βήμα πίσω. Η βροχή είχε δυναμώσει εδώ και ώρα.

Για όλα φταίει η βροχή ✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon