Koukla jsem se na hodiny.Bylo něco po čtvrt na čtyři.Zvedla jsem se tedy z gauče a šla se připravit.Věci ze školy jsem uklidila zpět do skříně.Vyhrabala jsem ze skříně černé legíny,vínové tílko a k tomu jsme si vzala džínovou bundu.Do kabelky jsem si naházela všechny potřebné věci.Vzala jsem si boty a šla k nákupním centru.
Cameron
Tyvole kde ten Nash vězí.Už čekáme hodinu.To jí tam píchá nebo co.S klukama jsme seděli na gauči a koukali na telku.S hrou jsme chtěli počkat na Nashe.Když už mi začínala docházet trpělivost a chtěl jsem mu zavolat.Uslyšel jsem jak bouchly vchodové dvéře."Sorry , že to trvalo , ale stavil jsem se pro Pizzu a něco k pití." všechno položil na stůl před nás.
"To jediný tě omluvilo.Víš jak bylo těžký zabránit těm dvou , aby si tu hru nepustili.Už jsem jim to chtěl povolit." řekl jsem na oko uraženě.A vzal jsem si kousek té dobroty co Nash přinesl.Nash si sedl k nám na gauč a Jack G. vystřelil do pokoje kde jsme tu hru nechali, aby nás to nelákalo.Ani né do minuty byl zpět mohlo se začít hrat.Celým domem byli slyšet jen naše pokřikování , když někdo prohrál a naopak , když vyhrál.Čas utekl hrozně rychle a byl čas jít domů.Rozloučili jsme se s Jackama a šli domů.Bylo na čase si s Nashem promluvit o té jeho milované.S Nashem bydlíme jen kousek od sebe , ale u Nashovo domu jsme byli dřív.
"Nashi chci si s tebou promluvit o Death." Nash jen pokýval hlavou , že souhlasí.
"Co k ní cítíš?" na Nashovi bylo poznat , že přemýšlí.Po chvíli , ale začal mluvit.
"Víš byl bych hrozně rád kdyby byla opravdu moje holka.Znám jí jen chvilku , ale nemůžu popřít , že k ní něco cítím." přesně todle jsem chtěl slyšet.Můj milej Nash se nám zamiloval.Úžasně mi to zatím vychází.
"Tak , že už nechceš žádný holky na noc." zeptal jsem se.
"Nechci.Chci jenom jí." mám to , ale štěstí.Doufám , že mi to bude takhle vycházet i nadále.
"Víš Nashi je vidět , že jí máš opravdu rád.Tak na ní budu hodnej , když pro tebe tolik znamená.Jen nechci , aby ti ublížila." řekl jsem a usmál jsem se.
"Jsem rád Came , že to chápeš.Nemyslím , že by mi Death ublížila." tak jasný to úplně není.Časem uvidíš sám.
"Hele Nashi já už půjdu a doufám , že brzo budete spolu." čím dřív spolu budete tím dřív můžu začít.
"To je na Death.Zdar Came." pozdravil jsem ho a nějakou chvíli jsem koukal na dveře za kterýma Nash zmizel.Na tváři jsem měl vítěznej úsměv.Všechno to zatím vychází.Co já jsem se načekal na Nashovo milou.Po nějaký chvíli jsem se odebral domů a cestou jsem ještě promýšlel svůj plán.
Death
Zabouchla jsem za sebou dveře a s úlevou odhodila tašky s věcma co jsem si koupila.Myslím , že to dohromady mělo tak tunu.Nechápu , že jsem si toho tolik koupila.Hlavně bych nečekala , že mě Lily překecá do šatů , ale musím zas uznat , že jsou nadherný.Hodí se všude party i romantická večeře.Opět jsem vzala ty tunové tašky a šla nahoru si to všechno uklidit.Už jsem to měla skoro hotový zbývala jen jedna taška a to z Victoria Secret musela jsem nad tím úsmát.Vzpoměla jsem si na Lily jak běhala po celým krámu a hledala to nejvíc sexy prádelko pro mě a pro ní.Když jsem uklidila i tu poslední tašku šla jsem se hned vykoupat.Zapla jsem si Notebook a šla na Facebook.Projížděla jsem si tak hlavní stránku , když mi bliklo nové upozornění , že mi někdo napsal.A kdo jíný než Nash to být nemohl.Nash Grier : Doufám , že jsi si to s Lily užila. :)
Death Black : Samozřejmě , že jsem si to užila.Jen ty tašky měli snad tunu. :(
Nash Grier : To jste vykoupili snad celej obchoďák ne. :D
Death Black : Něco jsme tam přece jenom nechali.I když chvilku jsem se bála , ze Lily vykoupí snad celou Victoria Secret.
Nah Grier : Jo Victoria Secret.Doufám , že jsi si tam taky něco koupila. ;)
Death Black : Blbá otázka i kdybych nechtěla , Lily by mě donutila násilím se slovy udělěj to pro Nashe.Tak , že pár kousku už mám v šuplíků.
Nash Grier : A ty by jsi to pro Nashe samozřejmě udělala.Už se těším až tě v tom uvidím. :3
Death Black : O tom si nech zdát brouku.
Nash Grier : Zlato to jsi teda nechám.Úplně to vidím jak přijdeš jen v tom spodním prádle do mého pokoje a pak se budou dít věci.
Death Black : Aspoň , že jsi smířenej , že se ti o tom bude jen zdát. :*
Nash Grier : To se ještě uvidí.Jdu spát tak krásné sny.Můj teda krásný bude :*
Death Black : Dobrou ty snílku. :*Zaklapla jsme Notebook , položila jsem ho na noční stolek a šla jsi lehnout.Než jsem usnula přemýšlela jsem nad tím co Nash říkal.Popravdě se mi líbila představa jak s Nashem mám sex.Rychle jsem to zahnala z hlavy a radši se snažila usnout.Po chvíli se mi to povedlo a já usnula.
Tak co říkáte na Camerona.Trochu se nám vybarvil.Jinak doufám , že se díl líbil.Opět budu ráda za vaše Votes a Kometáře.
The Paulin
ČTEŠ
Bad boys.Good lips. - Nash Grier
FanfictionNash Grier a jeho skupina mají na škole pověst jako největší grázlové. Death Black je ublížená holka která jen chce aby se její minulost neopakovala. Splní se jí její přání na nové škole? Nebo se minulost bude opakovat? Ale co když padne do oka práv...