Ben ılqq. Hadi good okumalar. ♡.♡ Multi: Sonat Yazılan.
Restoranın içine girdim. Müşteri kısmında Sonat Yazılan'ı hiç aramadan doğrudan retoran patronunun olduğu yere gittim. "Hey moruk, ben eleman aranıyor yazısını görüp de geldim. I'm dı best garson. O yüzden boşuna mal mal konuşmadan bana işi ver!"
"Ahanda bu ses, bu yüz, bu cesaret... Aferin, bravo! İş artık senindir." Cebinden bir kumaş çıkarttı ve onu açmaya başladı. Kumaş açıldıkça büyüdü, büyüdü, pınarla büyüdü. Ve bi önlük oldu. Hay amk adama bak koskaca garson giyaisini katlayıp cebinde taşıyor.
Adam bana önlüğü falan fırlattıktan sonra ben de bir çırpıda hepsini üzerime geçirdim. Artık burada çalıştığıma göre Sonat Yazılan'a her akşam ben hizmet edecektim. Kendimi biran için gisaeng gibi hissettim aq.
Patron yine yanıma geldi, yanındada bir kız getirmişti. "İşte bu kız da yanında çalışacağın kız. Yani iş arkadaşın." Dedi ve gitti. Kızla tanıştık, sessiz sakin birisine benziyordu. Öz saygısı düşüktü ve çekingen biriydi. Bakışlarından anladığım kadarıyla patrona aşıktı.
"Patrona aşıksın dimi, sakın inkar etme!" Kız başını sallayınca ben de içimden biliydim böyle olacağını dedim. Sonra kız bana dedi ki:
"İçime erkek tavlama uzmanı olan bir hayalet giriyor ve bana patronu tavalamamda yardım şeyediyor." Bunu duyunca ben şok ben iptal ben wefad. Sonra aklıma gelen dahiyane fikirle kafam bi dank etti.
"Bu hayalet kankin bana da yardım edebilir mi acaba? Çünkü benim de bi bebenin dikkatini çekebilmem lazım." Vay be kızdaki şansa bak lan, biz de burda kıçımızı başımızı yırtalım dikkatini çekilim şu hayvanın diye. Yaşasın başıma büyülü bişeyler geldi sonunda Kwaii!
Kız önce ağzında bir şeyler gevelese de sonra kabul edip yanımıza hayalet kankisini çağırdı ve ona olayı anlattık. Tabi ben onu göremediğimde bi bok anlatamadım orası ayrı. Sonra kız bana hayalet kankisinin teklifimi kabul ettiğini söyledi. Bir anlaşma yaptık maddeler şunlar:
● Hayalet görl Sonat'ıma aşık olup yavşamıycak.
●Sadece ben istediğim zamanlarda içime giricek.
●Ben de karşılığında ona kendi ellerimle tahin helvası pişireceğim. (Hayalet knk bayılıyomuş buna yani ben napıyım şimdi?)Ardında new kankam içime girdi ve Sonat'ın yanına gittik. Gerisini ben de bilmiyorum, bilincim yerinde değildi. Ama yarın sabah uyandığımda her şeyi net bir biçimde hatırlayacağım söylenmişti bana.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤Sonat'tan:
Kafamı kaldırıp bir baktım ki önüme yemek koyan kız adının Yaşam olduğunu söyleyen o değişik ve sipastik kızdı. Bir dakika o en son bana aşık olduğunu da söylemişti değil mi? Öyleyse burda işe başlaması tamamiyle benim yakınımda olmak için miydi? Olamaz, sanırım midem bulanıyor.
Daha öncesinde de bana birçok platonik aşık olan kızla tanışmıştım ama hiçbiri bu kadar ileriye gitmemişti. Aslında bakacak olursak Yaşam fena kız değildi. Güzel bir yüzü yoktu ancak fiziği mükemmeldi.
Yaklaştı ve eğilerek önüme yemeğimi koydu. Biraz daha eğilseydi tüm göğüsünü görecektim neredeyse. Tövbe allahım çok tövbe, bu kız resmen azmış.
Yemeğim bitenr kadar Yaşam ortalıkta gözükmedi. Restorandan ayrılıp arabaya bindi ve eve doğru sürdüm. Arabadan inerken arka tarafta bir kıpırtı hissettim. Başımı çevirip baktığımda karşımda Yaşam'ı görmem bir oldu. Ne istiyorsun kızım sen benden?
Allahım bana yardım et. Perry Park da burada değil yani beni koruyabilecek kimse yok şuan. Kız bana tecavüz etse ve beni hamile bıraksa kimsenin ruhu duymayacak.
"Ne var, ne istiyorsun benden?" Diye sordum korkarak. "Arabadan in ve beni evine davet et, çabuk. Yoksa suratına tükürürüm."
Kafamı hızla sallayıp arabadan inerek onu evime davet ettim. Iyy şimdi yüzüme tükürse her yerim sivilce falan olurdu ya ne gerek var. Eve girdik ve girer girmez kollarını bana doladı. Ay bu kız kesin bana halleniyor!
"Hadi gel yine benim ol, benim olmazsan kime giderim? Benim olmazsa kime veririm, yüreğimiiğğğ? Hadi gel benim ol." Diyerek şarkı söylemeye başladı ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
Bana sarılmaya bir müddet daha devam etti ve ardından dudaklarıma uzandı. Öptü. Geri çekilip gözlerimin içine baktı ve konuştu.
"Galiba seni seviyorum Soner. Sevgili olmama izin verir misin? Ve burada yaşamama."
Şaşırdım. Bu biraz fazla yüzsüzce değil miydi? "Öncelikle adım Sonat." Diyebildim güçlükle.
"Hmm doğru ya, Sonat. Ah, söyleyince insanın dudaklarında ve dilinde yanma hissi oluşturuyor. Ne kadar da muhteşem!" Uzanıp dudaklarımı öpmeye devam etti.
Düşündüm de, bu kızın benim evimde kalması aslında fazlasıyla işime gelebilirdi. Tamam, belki sadece Perry'i kıskandırmak için onu yanımda tutmak istiyor olabilirdim. Sonuçta o, benden ayrılır ayrılmaz muhteşem kaslı bir sevgili bulmuştu kendine. Ama tek neden bu değildi. Bu kız, çok seksiydi dostum.!
"Kabul." Dedim hızı bir şekilde ve bu sefer ben onu öpmek için harekete geçtim.
-5 vote
-2 yorumda yb gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZA DOĞRU
HumorWattpad'de bildiğiniz tüm romantik kurgulu kitapları unutun! Çünkü onların hikayesi, bambaşkaydı... ♧♧♧ Sıradan ve komik bir kız; Yaşam Çizilen. Kızların hastası olduğu, ünlü bir şarkıcı; o bir Sonat Yazılan. Kaderlerini ne birleştirdi dersiniz? Bi...