Soru; Kitap Yazarken Bu kadar tutacağını düşündün mü ?
Cevap; Hayır düşünmedim bana da süpriz oldu.
Soru; Kitap yazarken Hiç ben bu kitabı siliyim dedin mi ?
Cevap; Çok dedim yani kötü yorumlar geldiğinde sürekli silmek istedim ama şimdi hayır.
Soru; Gerçek Adın ne ?
Cevap; Aslı
Soru; Hiç Wattsap gurubu açmayı düşündün mü ?
Cevap; Evet düşündüm ama telefonum külüstür olduğu için açamadım.
Soru; Vampir,kurt,melez hakkındaki hikayeleri seviyor musun ?
Cevap; Çok seviyorum özellikle de vampir konularını.
Soru; Kaç Yaşındaşın ?
Cevap; 15 Yaşındayım.
Soru; Kitabını basmayı düşünüyor musun ?
Cevap; Evet düşünüyorum aslında ama kitabın çok fazla yanlışı var onları düzelttikten sonra düşünüyorum.
Soru; Bu zamana kadar Sevdiğin Bir Hayranın Varmı ? Varsa Kullanıcı Adı ?
Cevap; Sevdiğin hayranın derken kitap konusuysa; İntikam rüzgarı diye bir kitap okudum ama hayranı değildim ki şimdi kullanıcı adını da unuttum .
Soru; Gençlerimize Neler Söylemek İstersin ?
Cevap; Şunu söylemek istiyorum aslında pek genç tavsiyesi gibisinden bir şey değil ama yine de söylemek istedim. Kitap yazarlarına ön yargılı yaklaşılmamalı bence senin yaşın küçük sen kitap yazamazsın gibisinden. Her insan kitap yazabilir bu onların hakkı o yüzden saygılı olunmalı bence. Yani diyecek bir şey bulamadım aslında.
Soru; Kitabı Yazarken Bir yerden esinlendin mi ?
Cevap; Tabi ki esinledim ama beğendiğim bir konu oldu ondan fikir ürettim ve bambaşka bir boyuta getirerek kitabı yazdım.
Andyleel İle Röportaj'ımız Bu Kadardı Okudunuz İçin Teşekkür
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlar ile Röportaj
General FictionBurda Yazarlarımız ile yaptığımız Röportajları okuyacaksınız.Kimi Yapmamı İstiyorsanız Oy ve yorum Yaparak belirtin