Celou noc jsem přemíšlela jak se dostat k mému knkurentovi Zedovi. Ten šmejd mě obral o tři lidi a patnáct táců. Lidi u mafie umírají často, je mi jich líto, ale peníze to hošánek přehnal. Parchant jeden, tohle mu nedaruju. „Bingo" mám to mám ůžasný plán jak ho ztrapnit, ale musím ho na sebe nějak upozornit. Ale jak?
Ráno jsem se zvedla z postele a šla do kuchině tam už na mě čekal Tomas a Maja moje hospodině a kuchařka. Maja mi k snídani udělala toasty. Moje oblíbené. Když jsem dojedla začala jsem Tomovi vysvětlovat můj plán. Jenom přikivoval a pak se zeptal na otázku kterou jsem si také pokládala „Jak ho jen dostat sem?" najednou mě něco napadlo „pozveme ho sem já budu nahoře a Maja bude hrát mě a poprosí ho jestli by mě nemohl unést a pár týdnů si mě tam nechat." řekla jsem „ to jo ale potřebujeme důvod"Na to jsem zapoměla a chvíli jme tam seděli a přemýšleli „ten mám." ozvala se Maja. Oba jsme se na ni podívali a ona vysvětlila „ Řekneme třeba že jsi nás vyděla jak jsme někoho zabili." to je skělí „OK teď seženeme Zeda. " „ A já vím jak" usmáli jsme se na sebe všichni tři asi nás napadlo to stejné (jít na Mafie.com a najít jeho telefoníčíslo) o telefoní Jo tak jdi hledat Tome já se jdu zatím oblíct."usmál se a přikívl.
Dala jsem si pořádnou sprchu. Zapla jsem si teplou a umila si vlasy, asi po dvaceti minutách jsem konečně vylezla ven a obmotala si ručník kolem těla a udělal si turban. Vešla jsem do pokoje a otevřela svoji velkou skřín ze který jsem vytáhla černé šaty (viz.Obrázek) „ to by šlo." vzala jsem šaty a šla zpátky do koupelny. Nalíčila jsem se vysušila si vlasy a oblékla jsem se pak jsem si vlasy dokulmovala. „Kterej únosce by zabil někoho kdo vypadá hezky. Doufám že žádný." řekla jsem si pro sebe. bzz...bzz.. zabzučel mi mobil SMSka od Maji
Maja: Zed příjde dnes v 15:00
Já: Ok. Řekněte jim že pojedu na letiště :) a budu v hotelu Flower
Maja. Jasně hodně štěstí
Já: Tobě taky :D
Zaklapla jsem telefon a začala balit. Naházela jsem tam trička,tílka,kraťasi,legíny,ryfle,make-up a další věci potom jsem šla do zadní místnosti tam už na mě čekal Tomas a Maja a oba si na sebe vzali mikrofon a naslouchátko já měla jsenom to naslouchátko, abych je slyšela na čem se domlouvají. „Hodně štěstí Bell doufám že se vrátíš živá" řekl a usmál se „V to taky doufám a hodně štěstí i vám"
Seděla jsem v hotelu a poslouchala o čem se baví...
Maja: Dobrýden pane Zede
Pozdravila Maja a asi Zed jí to oplatil pak si chvíli povídali a Maja najednou začala o té loupeži mích peněz a navrhla mu náš obchod On si peníze nechá ale zato vezme a unese mne. Řekla mu kde jsem a kam půjdu pak se jí Zed zeptal jaký to má důvod vysvětlila mu že jsem je viděla a pak asi vytáhla mou fotku a už se loučili já jsem jim řekla že děkuji a zahodila jsem naslouchatko do kabelky popadla jsem kufr a vyrazila směr letiště. Od hotelu Flawer to bylo jen asi 500m tak jsem jen doufala že sem dojedou včas než dojdu na letiště. Najednou jsem uslyšela pomalu jedoucí auto když jsem se otočila uviděla jsem že zastavuje a z auta vyběhli dvě gorili (Namakaná ochranka) chtěla jsem utíkat ,ale než jsem se otočila už jsem měla na obličeji pytel a oni mě táhli i s mým kufrem do toho auta pod pytlem usmála jak můj plán vychází, ale i tak jsem se snažila jen na oko vysvobodit a křičet o pomoc. Pozdě už jsem byla v autě a někdo mě uspal. Sakra.
Tak další díl je na světě a asi napíšu ještě jeden mám prostě inspiraci :D
Tak ahoj u dalšího dílu
ČTEŠ
Srdce Mafie
RomanceMafiánský boss a žena? jde to dohromady? Ano ale co se stane když se mafián zamiluje do největší mafiánky v historii................