Probrala jsem se v něčí posteli a převalila jsem se. Počkat tohle není můj pokoj. Jo už si vzpomínám jsem asi u toho Mafiánskýho šmejda Zeda. Podívala jsem se po pokoji byl velký vydkládaný světlím dřevem, podlaha byla pokrytá černočerveným kobercem.Byl tam krb a televize pak postel na které jsem ležela byla bíle povlečená a na polštáži a dece byla malá červená a černá kolečka podívala jsem se pod tu deku. Si děláš prdel!ne? jsem náhá jen ve spodním prádle kdo mě kruci svlíknul! vstala jsem a uviděla před skříní svůj kufr a kabelku. Miláčky moje jediný tu kabelku bych jim možná odpustila kdyby mi jí nenechali, ale kdyby tu nebil můj kufr byli by mrtví. V tom kufru byli věci v hodnotě asi dvaceti táců včetně mích bot. Otevřela jsem kufr a vyndala z něj koženou červenou sukni a tílo které mi bylo tak že mi koukal popík. Oblékla jsem se a šla k oknu. WAW výhled na moře. Odešla jsem ke dveřím které byli v rohu a byl na nich nápis Koupelna otevřela jsem a vešla do modrobíle vykachličkované místnosti v rohu byla sprcha a vana pak tu bylo umyvadlo a záchod. U umivadla jsem se postavila jsem se do zrcadla. „chce to jenom učesat a raní higienu a jsem OK" šla jsem spátky a vytáhla si taštičku s higienou a šla do koupelny jakmile jsem byla hotová šla jsem se podívat kde to vlastně jsem. Otevřela jsem dveře a vešla do chodby do které vedli další a další dveře šla jsem pomalu a potich a narazila jsem na schodiště dolů. Zaváhala jsem. Belo ty se bojíš? Jsi mafiánský Boss! ozval se mi v hlavě hlas. Opatrně jsem scházela schody a slyšela nějaký rozhovor „K čemu nám je tu ta holka?" optal se jeden hlas „Proto abych nedostal od tý Mafiánky." řekl zase někdo jiny opatrně jsem se snažila stoupnout na další schod ale ten zavzal. Sakra. Hlasy ztichly a já pokračovala úplně normálně dolů. Když jsem došla dolů byla jsem v kuchini byl tam jídelní stůl ale i bar. Podívala jsem se nejdřív na prvního a potom na druhého. Ten první byl svalnatý s modrýma očima a blond vlasy, ale ten druhý stál jemně opřený o linku byl vysoký a tělo měl dobře vypracované měl krásné hluboké zelené oči a světle hnědé vlasy a oba na mě koukali s otevřenou pusou. JO to se mi povedlo.„Ahoj jak ses vyspala?" zeptal se mě ten hezoun. „JO dobře. Kdo z vás mě svlíknul?" zeptala jsem se ten co seděl se vyčítavě podíval na svého komplice. ten si rukou rozpačitě projel vlasy a podíval se na toho prvního „No to jsem byl já." řekl já se začervenala. Počkat cože já se červenám? Zaklepala jsem hlavou „Jak se jmenujete?" Zeptala jsem se jich „ Já jsem Zed a tohle jsem můj ...ehm... bratr Max. A jak se jmenuješ ty?" řekl a zároveň se zeptal ten hezoun Zed. Počka co to řekl? Zed! Já ho tak nesnáším!! „Počkat. Ty jsi Zed. Zed Bowel?" Zeptala jsem se na oko on to samozřejmě nepoznal. Blbec! „Jo a odpovíš mi?" Řekl poměrně naštvaně „ jmenju se Bela. Bela Parkrová, ale kamarádi mi říkají Bell." Řekla jsem také už ostřeji a šla si sednout. „Je tu něco k jídlu?" optala jsem se a podívala se nejdřív na Zeda a pak na Maxe. Až teď jsem si všimla že je Max taki sexy. „ Ehm... Jsou tu koblihy. Čokoládové."„Jo ty si dám. Mňam." Řekla jsem a s koblihou v ruce se usmála.
Ahoj tak a je tu další díl a omlouvám se za to že jsou tu hrubky v textu :) jinak další díli budou asi + 13 takže na vlastní nebezpečí. Jo a schválně vám tam nedávám obrázky aby jste si to představili :D
ČTEŠ
Srdce Mafie
RomanceMafiánský boss a žena? jde to dohromady? Ano ale co se stane když se mafián zamiluje do největší mafiánky v historii................