-Jūs neįsivaizduojat į kokį pragarą stumiat savo dukrą..-Harry ir mano tėvas nusijuokė. Jų juokas dar kelias minutes skambėjo mano galvoje.
-Gerai, aš turiu eiti. Susitvarkysi ir be manęs, tik atmink. Tą dieną turi būti nepastebėtas.-Pasakė mano tėvas ir apsisukęs nuėjo. Harry palaukė dar apie 10 minučių ir išėjo taip pat. Pratupėjau gana ilgą laiką tualete, kad jie visi pagaliau dingtų ir aš galėčiau nuvažiuoti pas Zayn. Šį kartą man tiesiog būtinas jo patarimas. Jau ir taip nebežinau ką daryti, kad išsisukčiau nuo to kas manęs laukia.
Po kelių minučių išėjau į lauką. Apsižvalgiau kieme nieko nebuvo. Man nespėjus išeiti iš mokyklos, mano telefonas suskambo.
-Klausau?
-Neik iš mokyklos..-Zayn paliepė ir aš sutrikau. Aš jau išėjau iš mokyklos.
-Nesupratau?-Pasitikslinau ir apsidairiau.
-Šūdas..-Zayn nusikeikė.-Nataša pasirūpino ir pardavė tave, geriau niekur neik aš atvažiuoju..-Pasakė Zayn ir man nespėjus sureaguoti ant mano veido buvo uždėtas baltas skuduras. Spėjau tik riktelėti ir jėgos išblėso.
Paleidau telefoną iš rankos ir pasinėriau į miegą prieš tai dar spėdama išgirsti šiurkščius vaikino žodžius.
-Sveika atvykus į pragarą..-Pasigirdo vyriškas balsas ir aš visiškai susmukau jo glėbyje.
Pro mažą langelį išlindo nedidelis saulės spindulys ir jis nusitaikė tiesiai man į veidą.Pamerkiau akis ir lėtai apsidairiau. Didžiulis baltas kambarys, viena dvigulė lova kurioje dabar guliu ir daugiau nieko. Tik keturios sienos ir baltai nudažytos durys. Čia šalta ir ganėtinai tamsu. Susigūžiau ir kojas priglaudžiau prie savo veido.
Nuo girdėto pokalbio numanau pas ką esu. Galėčiau bandyti šauktis pagalbos, bet tai būtų beviltiška. Jei tik turėčiau kokių nors daiktų, nors geriau pagalvojus būtų gerai jei čia iš vis būtų kokių nors daiktų. Ne tik lova.
Atsidusau ir lėtai atsistojau iš lovos. Man iškart apsvaigo galva. Jaučiausi silpna. Mane nešė tai į vieną tai į kitą šoną. Atsidusau ir pasilenkusi pažvelgiau į grindis.
Kažkas pasirūpino, kad mane nurengtų. Buvau vien po apatiniais. Tai tikrai nesuteikė šilumos man. Normaliai atsistojau iš naujo ir priėjusi paklibinau vieninteles čia esančias duris, bet jos neatsidarė. Tada nupėdinau prie užkalto lango, per kurį pateko vėjas ir pabandžiau jį paklibinti, bet ir tai buvo beviltiška.
Atsidusau ir nuėjusi atsisėdau ant lovos. Ką gi teks laukti. Apsikabinau rankomis savo kojomis ir prikandau lūpą, kad ši nevirpėtų nes čia darėsi vis šalčiau.
-O tu pabudai..-Po kelių minučių, o gal ir ilgiau Harry pasirodė kambaryje. Aš taip ir žinojau, kad tai jis.
Baimę kėlė nežinia, dėl to ką jis ketina daryti man.
-Kokio velnio čia mane atsitempei, Harry?-Sušnypščiau, bet jis tik nusijuokė ir priėjęs prie manęs neleido man sureaguoti, kai stipriai patempė už plaukų ir už jų pakėlė mane į viršų.
-Dabar nebe tokia kalbi ar ne?-Pasišaipė iš manęs, kol aš tuo metu raičiausi nuo siaubingo skausmo ir bandžiau iš jo delnų išplėšti savo plaukus.
-Nenuvertink manęs..-Šnypšdama pasakiau. Aš tikrai nežadu nusileisti ir leisti tėvui ir jam įvykdyti kažkokius planus. Na jau ne iškęsiu viską ką reikės, bet manęs nepalauš.
-Tu per daug kalbi.-Harry nusišypsojo ir timptelėjo mane už plaukų taip, kad krisčiau nuo lovos, o tada ėmė iš visų jėgų tempti į viršų laiptais, dėl ko man skaudėjo dar labiau.
Raičiausi ir klykiau nuo siaubingo skausmo, jausmas, lyg kažkas plėštų nuo manęs odą. Negaliu patikėti, kad tai tas pats Harry, kuris vaikystėje negalėjo net musės nuskriausti. Kas jį pakeitė?
Galiausiai Harry sustojo ir pervėrė mane neapykantos kupinu žvilgsniu. Pati nejausdama susigūžiau. Jis paleido mano plaukus ir aš laiminga atsikvėpiau. Žinau, kad tai tik pradžia, tačiau man jau dabar nežmoniškai skaudėjo.
-Tikiuosi tau patinka vanduo..-Harry nusišypsojo ir pakėlė mane. Pati atsistoti vargu ar sugebėčiau. Galiausiai atsidūriau vonioje. Harry paėmė antrankius ir man nespėjus ir vėl sureaguoti pritvirtino mano kojas prie krano. Rankas pririšo, taip, kad jos kabotų į viršų, o ant burnos užklijavo lipnią juostelę.
Sucypiau kai jis pradėjo leisti vandenį, o mano galva buvo žemai. Vandens daug nereikės, kol jis apsems mane.
-Susipažink su mirtimi, brangute.-Harry pakštelėjo man į kaktą šėtoniškai nusišypsodamas. Suklykiau kai jis išėjo, nors jis to ir negirdėjo dėl lipnios juostelės.
Po kelių minučių vanduo jau siekė mano ausis. Bandžiau kvėpuoti kuo daugiau, kad tik galėčiau ilgiau išsilaikyti po vandeniu. Po kelių sekundžių vanduo jau siekė mano akis. Iškėliau galvą ir jis dingo nuo manęs, bet tik trumpam. Bandžiau atsisėsti, bet man nesisekė.
Po kelių sekundžių vanduo ir vėl smaugė mane. Vanduo nebuvo neapsiėmęs tik mano nosies galiuko. Gaudžiau paskutinį orą kol galėjau. Galiausiai mano laimė pasibaigė. Nebegalėjau įkvėpti oro iš vis.
Ėmiau muistytis į šonus ir bandyti kažką padaryti, tačiau tai buvo beviltiška ir aš tik atidaviau jėgas nereikšmingam dalykui. Kuo toliau tuo darėsi blogiau.
Jaučiau, kad tuoj nebe išlaikysiu. Sąmonėje ėmiau matyti keistus vaizdus. Visi jie buvo su Zayn.
Po kelių sekundžių kažkas ištraukė mane iš vandens. Pažvelgiau į laimingą Harry veidą. Jis nuėmė antrankius nuo mano kojų, bet raištį ant burnos paliko, bei rankas laikė vis dar surištas.
-O dabar aš tau parodysiu, ką reiškia seksas..-Harry išsišiepė dar plačiau ir mano kūnu ėmė bėgioti šiurpuliai. Jis to tikrai nepadarys, nes aš jam neleisiu..
-Mfrkbt..-Bandžiau kažką ištarti, bet tai buvo beviltiška. Tuo metu kažkas jo akyse pasikeitė. Jo akyse atsispindėjo laimė. Jis jautėsi laimingas, matydamas blogus dalykus. Jis džiaugėsi matydamas, kaip aš draskausi į šonus ir stengiuosi ištrūkti iš jo nagų. Jis džiaugė matydamas, kaip mano akys prisipildo ašarų.
-Nagi, ko užtilai?-Viena ranka suėmė mano smakrą ir kilstelėjo į viršų. Asilas.. Atsidusau ir sutelkusi visas jėgas spyriau jam į klyną. Harry suinkštė ir sekundei paleido mane, o aš pasinaudodama proga ėmiau bėgti.
Kovosiu už save.
Kaip ir numaniau man nepavyko pabėgti nuo jo. Jau netrukus buvau Harry glėbyje. Jis suėmė savo rankomis mano kaklą ir stipriai jį suspaudė, o jo gilus ir retas kvėpavimas atsimušdavo man į odą ir man tai kėlė tik šleikštulį.
Harry lėtai nuplėšė nuo burnos lipnią juostą įkvėpiau oro ir buvau pasiruošusi klykti, bet jis pačiu laiku spėjo užkišti savo ranką man prie burnos.
-Dar ne laikas klykauti, galėsi klykti kai tave dulkinsiu..-Harry balse girdėjosi jaudulys. Suklykiau jam į ranką ir kaip galėdama ėmiau labiau muistytis. Ašaros pačios ėmė tekėti skruostais.
Nenoriu to, nenoriu.
Galiausiai Harry tiesiog su visa jėga lėtai nuvilko mane į kambarį, nors aš ir stengiausi pabėgti. Jis per stiprus , o prieš jį aš tokia smulki ir gležna.
Jis sugebėjo mane surišti ant lovos, priversdamas gulėti ant nugaros.. Nors ir kaip aš muisčiausi, tai kėlė man tik skausmą. Deja, puikiai suvokiau, kad manęs laukia dar daugiau skausmo.
YOU ARE READING
The BITCH xZ.M ✔
FanfictionMano mama visada labai mėgo vaikus. Ji norėjo kuo daugiau vaikų, todėl ji įsivaikino dar vieną dukrą. Natasha buvo viskuo geresnė už mane. Visi mėgo tik ją. Išties ji buvo tik kalė griaunanti mano gyvenimą, tačiau dabar viskas keičiasi. Dabar mano l...