Arkadaşlar 1. Bölüme kızın temsili resmini koydum ummarım beğenirsiniz. Bu arada beğeni ve yorumlar için teşekkürler. İyi okumalar.
Uyandığımda bir kaç kişi çıkmıştı bir kaç kişide hala uyuyordu. Sınıflar A- M kadar sınıf vardı biz E deydik. Octavia da benden sonra uyandı giyinip beraber çıktık. Anons verildi.
"Dikkat savunma dersleri başlayacak E sınıfı bahçeye"
Ben bambaşka dersler beklerken savunma da neydi. Octavia dersleri görünce anlarsın derken bundan mı kasdediyordu. Aman neyse herhalde bedene giriyordur geç kalmaya hiç niyetim yok!
- Merhaba arkadaşlar ben sizin savunma dersi öğretmenizim adım Daniel. Biliyorsunuzki dünki olaydan dolayı okul kurallarını anlatamadık bu yüzden sizleri seminer odasına alacağız.
Herkez bir ağızdan "tamam"dedi ve öğretmen önde seminer salanona yürüdük. Herkez içerideki. Yerini aldıktan sonra biri sahneye çıktı" 10 dk sonra sunum başlayacaktır"deyip sahne arkasına geçti. Hep sahne arkasını merak etmişimdir. Belirli bir sebebi yok. Neyse devam edeyim. O sırada bir çocuk geldi.
- Anya Jord senmisin.
O sırada hayır ben değilim ben buraya bir uğramak istedim diyesim geldi ama desemde benim ben olduğum anlaşılırdı.
- Malesef ki ben.
- Müdür bey sizi çağırıyor.
- Peki geliyorum.
Müdürün yanına giderken yine o ses vardı o kadar olaydan sonra hala onu duymak gerçekten tuhaftı. Ama sesimi çıkarmadım. Müdürün odasına geldim.
- Beni çağırmışsınız efendim.
- Evet. Adın Anya'mıydı.
- Ne yazıkki öyle.
- Dün yaptıkların çok köyüydü.
- Pardon ama neresi kötü?Bir kız çocuğun gerçek ailesini tanımaması ve bebekliğinden beri duyduğu sesi hep duyması ve üstüne üstelik böylesine saçma gerçekleri duyması...
- Tamam. Anlıyorum ama bak etrafına böylesine çok çocuk var.
- Ve çoğu ölüyor değilmi?
- Ama bunu biz istemiyoruz. Lütfen konuya geri dönelim.
- Tamam cezam ne?
- Tuvaletleri temizliyeceksin.Ve Eliza'ya hakaret etiğin içinde cezan olacak ve ama şimdi olmuycak .
- Peki. Madem ki öyle.
- Şimdi gidebilirsin.
Bende odasından çıktım. Tüm yaşadığım olayları düşündüm hepsi annemin mi suçumuydu?Seminerden çıktıktan sonra Octavia'yla odaya geçtik.
- Sana ne ceza verdiler?
- Okuldaki tüm tuvaletleri temizleyecem.
- Boş ver hem bende senin yanında durum.
- Teşekkürler Octavia. Çok iyisin. Yani o tuvalet kokusuna sanırım senden başkası dayanamazdı.
- Önemli değil.
- Bişi sorucam gerçekten canavar diye bir şey varmı?
- Niye bu soruyu sordun şimdi?
- Ben bunu müdür beye söyleyince biz bunu istemedik dedi.
- Bak Anya ben bu durumu çok daha küçüken anladım. Aslında ölüm sebepleri genlerden kaynaklı bir şey. Bazıları sonsuza denk yaşar. Ancak bazıları sınırlıdır.
- Peki senin ne kadar?
- Sanırım kısıtlı. Bunu kimse bilemez.
- Öf. Neyse hadi uyuyalım konuştukça kötü oluyom.
- İyi geceler.
- İyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK SIRLAR
Hành độngHerkesin küçük sırları vardır.Ancak bu sırlar çoğaldıkça büyür.Büyüdükçe de anlamak ve saklamak zorlaşır.Tam herşey bitti artık saklayacak hiçbişi yok dersin yine bişiler olur,en başa döner. Sanki dünyanın döngüsü gibi.Bu kitap da böyle bir olayı an...