BÖLÜM 11:MADALYON

631 53 26
                                    

''Beverly!'' diye seslendi Scott kendisini duymasını umarak.

Beverly sesi duyar duymaz koridorun başındaki Scott ve Stiles'a doğru yürümeye başladı.

''Günaydın!''

''Günaydın!Neyin var?Dalgın görünüyorsun.'' dedi Scott.

''Sınav çizelgesine bakıyordum da..Yarın Kimya sınavım var ve benim kimyam berbat!'' dedi Beverly yüzünü buruşturarak.

Scott bu konuda ne yapabileceği hakkında biraz düşündü.Aklına çok iyi bir fikir geldi.

''Stiles seni çalıştırabilir.'' dedi Beverly'ye dönerek.

Telefonuyla uğraşan Stiles,Scott'un sözüyle birden kafasını kaldırdı ve anlamaz bir ifadeyle Scott'a bakmaya başladı.

''Ne dedin sen?''

''Sen onu çalıştırabilirsin.Kimyan gayet iyi öyle değil mi?''

''Kimse bana onunla çalışmak isteyip istemediğimi sormadı..'' dedi huysuzlukla Stiles.

Beverly lafa karıştı.

''Seninle çalışmak için can atan yok zaten!Kendi başımın çaresine bakabilirim..''

Stiles,Scott'a döndü.

''Gördün mü bak!İşte sırf bu yüzden onu çalıştırmak istemiyorum.''

''Nedenmiş banada söylesene??'' diye karşılık verdi Beverly gergin bir şekilde.

''Çünkü sürekli beni azarlıyorsun!''

''Neden azarlıyorum acabaa!''

''Nedenmiş söylesene??'' diye bakışlarını Beverly'ye dikti Stiles.

''Çünkü sürekli boş konuşuyorsun ve çok bilmişlik taslıyorsun! Hakkında hiçbir fikir sahibi olmadığın bir konuda bile ortaya bir sürü teori atabiliyorsun.Çok düşünüp az konuşacağın yere hiç düşünmüyorsun ve hiçte susmuyorsun.Ve ciddiyetsizsin! Ayrıca da....''

''Hey!Hey!Hey!'' diye Beverly'nin sözünü kesti ve tartışmaya müdahale etti Scott.Hangisini dinleyeceğine şaşırmıştı.Ne ara bu hale gelmişti bu ikisi...

''Çocuklar sakin olun!Neden bu kadar büyüttünüz anlamış değilim?"

''İyi izle Scott!Çünkü yine suçlu ben olacağım..'' dedi Stiles,Beverly'ye sinirli bakışlar göndererek.

Ama Beverly ona istediğini vermedi.Sustu ve biraz düşündü.Yarın ki sınavdan iyi bir not almalıydı ve arkadaşlarıyla arasını hoş tutmalıydı.Bu yüzden geri adım attı.

''Pekala!Özür dilerim..''

Stiles,Beverly'nin özrüne karşılık şaşkın şaşkın bakmaya başladı ona.

''Hahh?''

''Özür dilerim dedim.Biraz ileri gittim,haklısın.''

''B!Anlık bir hafıza kaybı falan yaşıyor olabilir misin acaba?'' diye sordu Stiles şaşkınlıkla.

''Saçmalama Stiles!Sadece fazla abarttım ve özür diliyorum.'' dedi Beverly onu samimiyetine inandırmaya çalışarak.Sonra devam etti.

''Gel seninle bir anlaşma yapalım! Sen benim kimya sınavından A almamı sağla,bende sana olan tavrımı değiştireyim.Yani...Belki de sen haklısındır,ben sana önyargıyla yaklaşıyorumdur.''

''Dalga geçiyorsun değil mi?'' diye sordu Stiles şaşkınlığını sürdürerek.Onun bu ani değişimi kafasını karıştırmıştı.

''Ah,Tanrım!'' dedi Beverly avucunu alnına götürerek. ''Stiles!Çok ciddiyim.Kabul ediyor musun,etmiyor musun?''

Triskelenin Merkezi : DeltaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin