16.BÖLÜM

2.6K 159 6
                                    

Buğlem'in Anlatımından

Korku dolu gözlerle kafamı başka yöne çevirdim.Tüm plan bizim saçma salak dışarıya samimi bir şekilde çıkmamız yüzünden bozulacak ve Uras'ı yakalama görevi başarısız olacaktı.Uras'a karşı etkilenme dışında bir şey hissetmediğim için -Ki o kaslara ve yakışıklılığa kimse hayır diyemezdi ve etkilenirdi- onu içeri kolaylıkla attırabilirdim.Yani İlkim'in saçmaladığı gibi ona karşı güçlü duygularım yoktu ve olmayacağından da kesinlikle emindim.Çağkan'ın sorgulayan bakışlarını üzerimde hissedince İlkim'in yanından kalktım ve Çağkan'ın yanına otururken kulağına 'Uras burada' diye fısıldamayı da ihmal etmedim.Çağkan göz ucuyla Uras'a bakıp tekrar önüne döndüğünde sessiz bir küfür mırıldandı.

İlkim durumu fark edince masaya doğru iyice eğildi ve fısıldamaya başladı.

"Allah'ım Uras Baybars'ın burada işi ne ? Kız Buğlem senin için gelmiş olmasın.Ya tamam etkilenme falan dedim de adamda taş hani ama yanındaki çok tatlı.Sevgilisi var mı acaba ? Buğlem sevgilisi var mı ?"

İlkim soluksuz konuşup bakışlarını bana yönelttiğinde avucumu sert bir şekilde alnıma vurdum.Kahretsin.

"İki dakika sus İlkim ya."

Çağkan sinirli bir şekilde İlkim'e bakınca İlkim ağzına fermuar çekme hareketi yapıp sandalyede iyice arkasına yaslandı.

"Ne dedim ki ?" diye mırıldandığında ikimizde Urasları unutup "İlkim." diye bağırmıştık.Harika.Bir bu eksikti.Ateş saçan gözler artık gittikçe yaklaşıyordu bana.Uras hangi ara kalkıp hangi ara dibime gelip Çağkan'a yumruk attı inanın bilmiyorum.

"Çağkan." Yerde burnunu tutarak yatan Çağkan'ın yanına eğildim.Kanayan burnunu tutmakla meşguldü.Hadi ama tanışmaları da bu şekilde olmuştu ve Çağkan ikinci kez Uras Baybars'dan güzel bir yumruk yemişti.Yere eğildiğim an kolumdan çekilmemle aniden doğruldum.

"Bırak şu piçi." Uras'ın sözleride en az gözleri kadar ateş saçıyordu.Sinirli bir şekilde kolumu çektim.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen ?"

"Lan asıl sen ne yaptığını sanıyorsun bu itin yanında ?"

İşaret parmağımı sallayarak Uras'ın üzerine yürümeye başladım.

"Sen kim oluyorsun da benim arkadaşlarıma it diyebiliyorsun."

Oğuz büyük bir ciddiyet ve şaşkınlıkla olayı izlerken,İlkim yerde ki Çağkan'la ilgileniyordu.

"Arkadaşın ha ?" Ellerini saçlarından geçirip kahkaha attı.

"Yemişim arkadaşını lan onun için mi senin içine düşüyordu ?"

Uras'ın bağırışlarına karşılık vermek için ağzımı açacakken yanımıza koşturan görevliler sayesinde susmuştum.

"Uras Bey bir sorun mu var ?"

Adamların tek derdi Uras'ın herhangi bir şekilde bir şey isteyip istemeyeceği ydi.

Uras yakasını düzelttikten sonra "Bizi yalnız bırakın." diye mırıldandı.Adamlar hızla uzaklaşırken Uras'ın üstüme yürümesiyle korkarak geriledim.

"Bittin sen Buğlem yemin ederim bittin."

İki seçeneğim vardı ya Çağkanla aramızda bir şey var diyecektim ki bu hem benim hemde gizli görevin sonu olurdu ya da tüm çirkefliğimi kullanıp bağırarak ve saçmalayarak üste çıkacaktım.Bir türk kızı olarak hemen ikinci seçeneği uygulamaya başladım.

"Bana baksana sen ? Sen kimsinde bana karışıyorsun ?" Uras'ın sinirden sıktığı çenesini görüp biraz korksam da daha yüksek bir sesle bağırarak üstüne doğru yürüdüm. "Annem misin ? Babam mısın ? Sevgilim misin ? Kocam mısın ? Hı ? Hiç sanmıyorum.Sen sadece kendini bir bok sanan ve geceler aleminde tanınan birisin Uras Baybars başka hiçbir şey değilsin.Hele benim hiç hiç bir şeyim değilsin."

Nihayet bağırmam bittiğinde derin bir nefes alabilmiştim.Ama Uras'ın alev saçan gözlerini görünce resmen aldığım nefes başka bir taraflarımdan dışarı çıkmıştı.Oğuz tuhaf bir şekilde bana bakarken İlkim ise elini gökyüzüne açmış dua ediyordu.Herhalde muhteşem mafyamız Uras Baybars'ın beni öldürme planlarına karşı bu duayı ediyordu.

"Bir bok değilim ha ?" Elini saçlarının arasından geçirip kahkaha attı.
"Madem senin için bir bok değilim neden benimle öpüşüyorsun lan ! Neden seni öperken geri çekilmiyorsun.Senin için hiçbir bok olmayan her insanla öpüşüyor musun ? Çünkü eğer öyleyse..." Durdu ve bir kaç saniye ne söyleyeceğini düşündü.
"Bay-Bar's daki kızlardan hiç bir farkın yok Buğlem."

Uras'ın ne söylediğini anladığımda ağzımı açıp bir şey söyleyecek gücü kendimde bulamadığım için susmuştum.Bay-Bar's da ki kızlardan kastı her gece başka erkeğin altında olan kızlardı ki bu kızlara ne denildiğini hepimiz gayet iyi biliyorduk.Dolaylı yoldanda olsa bana yakıştırdığı o iğranç kelimeyi bir türlü aklımdan atamıyordum.Ben dünyadan kopmuş bir vaziyette boş gözlerle etrafa bakınırken Oğuz'un Uras'a bir şey söylediğini fark edip kendime gelmiş ve dik bir şekilde Uras'ın gözlerinin içine bakmıştım.O pisliğin ne dediği zerre umrumda değildi.Nasıl olsa onu yakaladıktan sonra ona hapishaneden el sallayacak kişi bendim.Buğlem Akay.Tabi ben sussam da İlkim susar mıydı ? Asla.İyi bile dayanmıştı benim biricik çenesi düşük arkadaşım.Pot kırmaması umuduyla bağıran cırtlak sesini dinledim.

"Bana baksana sen ! Sen benim biricik arkadaşıma Buğlemime içki içerken bile suratını buluşturan masum bebeğime ne demeye çalışıyorsun.O senin Bay-Bar's daki sürtüklerine benzemez.Ayağını denk al onun için Uras Baybars.Bir daha bu kıza böyle bir şey dediğini duyarsam seni kendi ellerimle...Ayy sinirden konuşamadım bile.Öldürürüm !"

Uras gözlerini devirip konuşmaya başladı. "Konuşamamış halin bu mu mu ? Demek konuşsaydın hepimiz bayılır kalırdık burda.Sus da motorun soğusunda biraz." Uras'ın duygularıma tercüman olan cümlelerine rağmen İlkim kendine has kişiliğini gösterip susmamıştı.Tebrik etmek lazımdı (!) Çizgisini hiç bozmuyordu.

Gözlerimi devirirken İlkim'in söylediği şeylerle gözlerim kocaman açılmıştı.

"Kızım ya siz öpüştünüz mü ? Oha ! Bir de söylemiyorsun pislik.Hani yakınlaşmamıştınız.Gerçi Allah var adam yakışıklı -Baştan aşağı Uras'ı süzüp konuşmaya devam etti- bayağı yakışıklı hemde.Böyle boylu poslu,kaslı,seks--"

Kısa süreli bir öksürük krizi geçirip İlkim'e doğru döndüm.

"Sus İlkim dahada saçmalamadan sus."

Uras arkasında ki masaya yaslanıp kendini beğenmişçesine kahkaha atmaya başlamıştı.

"Seni sevdim İlkim." Bana doğru dönüp konuşmaya başladı. "Bak gördün mü ? Kıymetimi bilen insanlar var."

Çağkan'in beni öldürecekmiş gibi olan bakışları olmasa onun bu çocuksu haline gülebilirdim.Ama en iyi seçenek sessizce yerime sinmekti.
Ben daha ne olduğunu anlayamadan Çağkan bir eliyle kanayan burnunu bir eliylede benim kolumu tutup hızla çıkışa yöneldi.

Şimdilik bu kadar oldu arkadaşlar ama vote ve yorum istiyorum özellikle yorum iyi okumalar.

MAFYAYLA OYUN #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin