WooBin POV
Aku masuk ke dalam bilik Hara. Kelihatan Hara sudah sedar dan sedang berbual dengan Ed. Dia ketawa sebelum berpaling ke arah aku.
"Oppaaaa!!!!" Jerit Hara. Aku berjalan ke arah nya dan badan ku dipeluk Hara erat. Aku senyum dan melepaskan pelukan nya.
"Hara okay?" tanya ku sambil membelai kepalanya. Senyuman diukir Hara dan mengangguk kan kepalanya.
"Oppa, bila Hara boleh keluar? Kat sini tak best sbb doktor byk main cucuk cucuk badan Hara. Dia ingat tak sakit agaknya" Hara pout make me giggles.
Aku berkata bahawa dia boleh keluar selepas dia sedar. Bila dengar saja pernyataan aku, dia terus menarik selimut yg menutupi badannya dan turun dari katil.
"Jom oppa! Ed oppa, come onn~" Hara berkawad ke pintu menggelikan hati ku.
Aku dan Ed tertawa. Kami segera pulang ke rumah.
Di rumah...
Hara terus memasuki ke dalam rumah apabila Ed membuka pintu. Aku mengikuti mereka tetapi kaki ku terhenti apabila aku terpijak sesuatu.
Aku pandang ke bawah.
A rilakkuma pendrive...
Wait. Benda ni bukan aku dah tinggal kat rumah lama ke? Aku memang sengaja tinggal. Benda yang berkaitan memori lama Hara memang patut dibuang.
Aku menunduk kan badan dan mencapai pendrive sebelum memasukkan pendrive tersebut ke dalam poket.
A week later...
"Im home~" aku membuka kasut dan masuk ke dalam rumah. Masih lagi aku menumpang di rumah Ed. Tiada masa utk aku mencari rumah kerana terlalu sibuk.
"oppa" Hara memeluk lengan ku dan menyandarkan kepalanya di bahu aku.
"I got smthing for yah" kata kata ku membuatkan Hara menarik kepalanya dan tersenyum lebar. Aku mengeluarkan sebuah beg kertas. Terdapat logo Rilakkuma Store di hujung beg kertas itu.
Hara mencapai nya laju. Lalu dibukanya.
"OhEmGeeeee!!!! Rilakkuma purseee gosh this is so cool! Kamsa oppa-ah!!" sekali lagi lengan ku dipeluk erat.
"Another rilakkuma stuff? Gawd apa nk jadi kalau rumah ni penuh dengan rilakkuma?" Ed berjalan ke arah aku dan Hara. Hara hanya ketawa memandang Ed.
"Ed-oppa mana tau apa apa. Rilakkuma lagi comel dari Mickey mouse oppa! Wekk" Hara menjelirkan lidah nya pada Ed. Pipi Ed kemerahan. Mungkin malu bila disebut tentang mickey mouse dia.
Ed menunjukkan muka wat-ever-i-dont-care pada Hara.
"Nah untuk kau!" Aku membaling sesuatu ke Ed. Ed dgn muka pelik nya, membuka bungkusan tu.
Hara ketawa. Kuat. "A mickey mouse..socks?!" Muka Ed memang tak boleh blah. Aku sekali join Hara ketawa. Serius aku kata muka Ed macam cengkerang busuk.
"HAHAHAHAHAHA!" aku dan Hara masih ketawa mengundang geram Ed. Dia mencampak balik stokin tu ke arah aku.
"Fck yeah hate yahhhh!!" Jerit nya membuatkan Hara berguling dilantai. Ketawa masih tidak hilang.
Ed pergi ke tingkat atas dan masuk ke biliknya. Aku menarik Hara bangun apabila kitorg dah habis ketawa. Geli hati tgok Ed macam tu muahaha.
Aku duduk di sofa. Kaki Hara di sofa, kepala di lantai. Apa masalah adik aku ni? =.=
"Yah Hara-ah!! Duduk betul betul lah" aku menarik kakinya. Kepalanya digeleng laju.
"Jangan sibuk. Ed oppa ajar Hara duduk macam ni, so Hara buat lah!" Aku menggelengkan kepala. Entah apa lagi lah si makhluk tu ajar adik aku. Pelik pelik je.
"oppa" panggil Hara. Aku berpaling ke arah nya. "Kalau...Hara nak sambung belajar boleh?" Hara memandang aku dengan penuh harapan. Aku membetulkan kedudukan punggung supaya lebih selesa.
Aku menaikkan bola mata ke atas seperti sedang berfikir. "Anything for yah" aku menjatuhkan bahu. Risau tu ada lah jugak tapi..teringat kata kata doktor, apa yg Hara mintak aku akan bagi.
"Jinjja?! Woahh Kamsa kamsa oppaaaaaa!!!" Hara menepuk tangan nya. Aku tersenyum. Apa saja untuk Hara.
"Bila nak start oppa?" Hara menayangkan gigi nya. "Hara nak skolah bila?!" tanya aku.
"esok muehe" Hara ketawa menyeringai. Apa budak ni =.= pantang bagi peluang.
"Minggu depan lah Hara" ujar aku. Minggu ni aku busy sikit. Even aku dah dapat US$5,000 dalam minggu ni, aku masih kerja utk dapatkan duit lebih. Bukan nak kata tamak, tapi untuk masa depan jugak :3 mana tau nak kawin xD tapi sayangnya aku takde gf T.T
A week later...
(cepat betul masa berlalu c:)Hara POV
Yay yay yay hari ni dah sekolah. Yayy excited gila lah wey. Masuk sekolah best pulak tu woohoo. Sape tak kenal SOPA HighSchool kan ;)
Baju dia kuning. Lawa /tarik rambut/
So sekarang oppa tgah buat apa tah dengan officer. Aku tunggu dari tadi.
Selepas beberapa minit, oppa berjalan ke arah aku. "Hara, nanti ada cikgu dtg amek Hara kat sini and bawak Hara masuk kelas. Oppa balik dulu tau? Take care. Bye~" oppa kissed my cheeks. :)
Aku melambai kan tangan kepada oppa sebelum oppa pudar di mata aku. Aku menunggu sonsaengnim yang akan datang bawa aku masuk kelas nanti.
"Hara?!" aku melihat ke arah pintu. Seorang lelaki muda berkaca mata memanggil aku. Aku melihatnya.
"So Hara... Lets go to your class" aku mengangguk sebelum mengikut nya berjalan ke kelas aku.
Perasaan aku takde sape rasa wey selain aku xD excited nak masuk kelas tu rasa macam hskxisbskozso ekh best gila dapat sambung belajar :3
Setibanya aku di sebuah kelas, aku dibawa masuk dan mata mata semua memandang aku.
Aku memperkenalkan diri.
"Okay Hara. Duduk sebelah JungKook okay? JungKook raise ur hand!"
Seorang lelaki berambut merah gelap mengangkat tangan nya.
JungKook? Hmm macam familiar...
Oh. No. No. No. No. No.
To be continued...
A/n: sorreehh cause pendek T°T idea hilang sudah x(
Jalan crita jangan cakap ah. Memang lari dari description muahahahah /tembak authornim/ baiklah. I jhope u enjoy dgn crita mengarut ni. Pyeong~
XoxoLog out,
-xolovejunghs