Μέρα 17η: 16 Μαρτίου

720 75 5
                                    

Η Μόνικα κοιτάζει το κόκκινο κραγιόν που τονίζει τα μεγάλα σαρκώδη χείλη της. Φοράει ένα άσπρο φόρεμα και ένα γκρι μεσάτο παλτό. Είναι όμορφη και το ξέρει. Μερικά οικοδομικά τετράγωνα πιο πέρα η Ντι κοιτάζεται στον δικό της καθρέφτη. Τα μαλλιά της γυαλίζουν από το τζελ, στα δικά της χείλη υπάρχει μια υποψία ροζ κραγιόν. Πίσω από τα μαύρα κοκάλλινα γυαλιά βλέπει δυστυχισμένη την ακμή και τα φουσκωμένα μάγουλά της. Την ενοχλεί το κάρο της φουλάρι, τα μικρά διαμαντένια σκουλαρίκια στα αυτιά της, την ενοχλούν τα πάντα. Είναι όμορφη και δεν το ξέρει.

Είναι η ημέρα του δειπνου. Από λεπτό σε λεπτό θα συναντηθούν με τη Μόνικα στην πλατεία απέναντι από το σπίτι της για να πάνε μαζί στο σπίτι των παιδιών. Έχει φτιάξει δύο διαφορετικά γλυκά και το σπίτι μοσχομυρίζει κανέλα και πορτοκάλι. Αναρωτιέται αν ήταν ιδέα της ότι η Μόνικα εκνευρίστηκε όταν της είπε ότι έφτιαξε δύο και όχι ένα γλυκό. Η Ντι έχει το ελάττωμα να επεξεργάζεται και την παραμικρή λεπτομέρεια στη ζωή της. Είναι ελαφρώς στεναχωρημένη με τη συμπεριφόρα της Μόνικα, αλλά καταλήγει πως σίγουρα κατάλαβε λάθος. Η Μόνικα βγάζει από το ψυγείο το δικό της γλυκό. Το κοιτάζει περήφανη. Μπορεί η «φιλενάδα» της να έφτιαξε δύο, όμως το δικό της θα τους καταπλήξει με την ιδιαίτερη γεύση και αισθητική του.

Καμιά τους όμως δεν ξέρει ότι τα γλυκά τους δε θα φτάσουν στον προορισμό τους. Το τηλέφωνο της Ντι χτυπάει επίμονα. Κρατά στα χέρια της δυο σακούλες με τα γλυκά και προσπαθώντας να κλειδώσει την πόρτα του σπιτιού της, δεν μπορεί να το σηκώσει. Όταν οι κλήσεις επαναλαμβάνονται, αρχίζει να ανησυχεί. Κάτι έχει συμβεί σε κάποιον, ίσως ο πατέρας της να έπαθε έμφραγμα...ίσως... Ακουμπάει τις σακούλες στο πάτωμα έντρομη. Βλέπει ότι αυτός που καλεί είναι ο Κ. και ηρεμεί. Προφανώς θα τους λείπει κάτι από αναψυκτικά και θα της προτείνει αν γίνεται να το αγοράσουν καθώς θα πηγαίνουν.

«Ντι, το αποψινό ακυρώνεται. Να το κάνουμε καλύτερα κάποια άλλη στιγμή; Ο Μήτσος...»

«Ο Μήτσος, τι;»

«Όλη μέρα έβηχε, δε φαντάζεσαι πόσο πολύ. Λιποθύμησε πριν λίγο στα καλά καθούμενα, εκεί που ετοιμάζαμε τις σαλάτες. Τον έβαλα να ξαπλώσει με το ζόρι».

«Πρέπει να τον πας στο νοσοκομείο» του απαντά η Ντι ανήσυχη. 

DilemmaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt