Ashton Irwin
Beep! Beep! "Calum kijk even wie er iets heeft gestuurd!" ik zie hem raar opkijken, "het is een email, wie emailt er nou nog?"ik zie hem het openen, en lezen: "Ik heb twee uur om jullie te mailen, er is iets uitgelopen, ik heb het folie er af gehaald, kan nu naar buiten kijken. Ik kijk naar buiten, Ik zit bij het parkje! Het parkje waar Luke me vond, kom snel ik wil hier weg!" "Calum, bel Luke meteen! Voor hij kon bellen, werd er al gebeld.
"Een onbekend nummer, opnemen?"
"ja doe maar."
"Met de asistent van Ashton Irwin."
"asistent? Oke.. Ik ben Madison, ik heb Ashton's nummer gekregen van Isabelle, maar ze neemt niet op, weten jullie waar ze is?"
"Oke, je spreekt nu met Calum Hood, ik Ashton, Michael en Luke zijn goede vrienden van haar, je zal ons misschien kennen van 5 seconds of summer, maar wij zijn op zoek naar Isabelle, ze is namelijk ontvoerd."
"Wow, ik spreek met iemand van 5sos... Maar wacht! Zei je nou dat Isabelle ontvoerd is!?"
"Ja.. Gisteren."
"Laat mij mee zoeken, waar zijn jullie?"
"We weten waar ze is, of ongeveer dan, we rijden nu terug naar huis *geeft adres* we zien je zo."
-thuis aangekomen
Ik spring uit de auto, en ren naar binnen, loop bijna een meisje omver, waarschijnlijk Madison. "Hoi, sorry." ik ren door, ik vind Luke in de keuken, op de grond zittend. "Hoe heb ik haar ooit zo laten gaan, ik heb haar moeten beschermen." er rolt een dikke traan over zijn wang. "Luke het is goed, we weten waar ze is, maar je moet even helpen!"
"Waar is ze!"
"Luke, waar was dat parkje waar je haar toen hebt gevonden? Daar is een groot gebouw, en ze zei dat ze uitzicht had op dat parkje."
"Zei? Hoezo?"
"Ze heeft ingebroken op een laptop, en ze kon mij mailen."
"Geef je mobiel!"
Ik geef hem mijn mobiel, hij gaat meteen naar de mail, en begint te schrijven: Isabelle! Blijf waar je bent, wij komen je halen, ook Madison, kijk of er een raam zit die open kan, we komen zo snel mogelijk Xx Luke.
"Kom we gaan! Iedereen in de auto." ik ren naar de auto en spring achter het stuur en wacht tot iedereen er in zit, en geef plank gas naar het parkje.Isabelle Peters
Pling! Ik kijk om, en zie dat er een mailtje is binnengekomen, ik lees het snel, en er rolt een traan over mijn wang, door de gedachte aan Luke. Ik verwijder de mailtjes, en kijk naar het raam, het staat op een kiertje. Ik doe hem wagenwijd open, en kijk naar beneden, het is veel te hoog om te springen...
JE LEEST
When I look in his eyes (Luke Hemmings)
FanficIsabelle Peters, 18 jaar en woont in Australië, Sydney om precies te zijn. Haar favoriete boy band is 5seconds of summer, waar ze dus ook naar toe gaat. Ze staat in een rij gillende fans te wachten op de boys. Als laatste komt Luke, die haar recht i...