...двері не відчинялися. Чортові двері з чортовим автоматичним безпечним замком відмовилися його ідентифікувати. Він дочекався сусіда, старого шизофреника з манією переслідування. Його двері пропустили. Побажали навіть приємного дня. Наскільки може бути приємний день у шизофреника?
Якщо повірити у існування нещасливих періодів, це щось змінить? Можливо, не варто було вивалювати на непідготовлені голови інвесторів свій план саме сьогодні? Можливо, варто було дочекатися до завтра, до наступного тижня, наступного кварталу чи місяця? Марно. Антон доповідався сьогодні. І доповівся феєрично. Іншого виходу просто не залишалося. Він мусив щось йому протиставити. Без підготовки, без достатнього обдумування. Сухі формули, складні філософські тези. Діаграми з купою цифр і незрозумілих загалу знаків. Зрозуміло, що він програв.
Спершу Сергій впав на ліжко. Носом униз, щоб перехопило подих. Так він боровся з бажанням убивати, нищити все навколо, розбити в друзки китайську вазу, скинути з балкона термінал, пофарбувати стіни у колір власної крові.
Коли він прокинувся, на годиннику світилося пів на дванадцяту. Його обліковий запис адміністратора втрачає дійсність через двадцять хвилин. Права нового, отриманого опівночі, будуть мало чим відрізнятися від прав рядового механіка. Варто щось робити. Треба щось зробити. Щоб довести. Щоб переконати. Щоб помститися.
Кілька хвилин Сергій бездумно перемикав канали спостереження, вивчав пресу і закони, аж раптом натрапив на те, що йому було потрібно. Більше того, дата законопроекту підходила ідеально. У дію його введуть завтра. Як там звучить його нова професія? «Робота з ключовими неполадками»? Що ж, для отримання повного доступу достатньо перевести одну із систем у розряд «брак». Ще цілих десять хвилин необмежених прав. І кілька днів попереду. До наступної наради інвесторів. Ціла вічність, якщо приймати вірні рішення. Зрештою, що, як не це – його професія?
***
Роб повільно вийшов із сплячого режиму, планомірно перевірив усі служби і процеси, запустив чищення і дефрагментацію диска і, поки різнокольорові квадратики бігали у кутку його дисплея, під'їхав до джерела живлення.
Атомна енергія, тепла, м'яка і спокійна, рівномірно текла його дротами. Зараз більше модно живитися від сонячних електростанцій, проте Роб у цьому плані залишався консерватором. Краще заплатити на одну дозу рутенію більше, проте отримати гарантію, що напруга буде рівномірною, а коливання чітко вивіреними, чого дуже важко добитися у сонячних батареях.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Робота за сумісництвом
Science FictionДвоє лузерів, людина і робот, за останній день втратили свої посади і місця у всіх можливих рейтингах. Тільки об'єднавши свої зусилля вони зможуть добитися справедливості, а заодно і гарно потрясти далеку колонію, на якій роботи-шахтарі добувають за...