7.Te urasc pentru ca te...

1K 53 3
                                    

De ce vrea doar o noapte.."nebuna"? Si eu care chiar incepeam sa cred ca vina sa ma vada pentru ca ma place... si i-am mai si adaugat numarul la contacte...

Luni

Hazz:Buna,frumoaso!

ToriJ:Ce dracu vrei?

Hazz:Imi spui si mie ce ai patit?

ToriJ:Cum adica ce am patit?

Hazz:Inainte cand te complimentam nu te rasteai asa...acum de ce o faci?

ToriJ:Ce conteaza?Cand eu ma gandeam ca ceva poate o sa mearga intre noi tu te gandeai doar la...prostii sau poate chiar te f****i cu c***e!!

Hazz POV:

De unde dra...stai , se gandea ca poate fii ceva intre noi? E prima fata 'cuminte' care face asta...dar totusi nu ma cunoaste...sau cunostea , deci de unde stie?

Tori POV:

Hazz:Poftim?!?!?

ToriJ:Ce ai citit!

Hazz:Dar..eu nu ma gandeam la asta...

ToriJ:Nuuu..!!

Hazz:Stii ceva?Da!Fix la aia ma gandeam!Dar de ce iti pasa?Parca 'Nu erai interesata de nesimtiti perversi'

ToriJ:Urghh...Te urasc!TE URASC PENTRU CA TE IUBESC,PROSTULE!!

Hazz active last time at 00:07

Hazz POV:

Nu pot sa cred...prima care ma iubeste...cu ADEVARAT... Nu ca mine , ce am patit eu cu Jessica...
Nu Harry!Tu nu iubesti...NU IUBESTI,NU IUBESTI...Ba iubesti!! Nu pot sa cred..m-am indragostit de o tocilara inainte sa ne cunoastem macar...
SUNT UN PAMPALAU! UN PAMPALAU CARE IUBESTE...

Tori POV:

Nu pot sa cred..chiar i-am zis ca-l iubesc...o tocilara iubeste un BAD BOY care o sa isi bata joc de ea...
Povestea clasica...

......................................................

Pfiuu.. abia m.am putut opri din scris... aveam multe planuri ptr. Capitolul asta dar..m.am gandit sa mai trebuie inca 2 capitole..nu e ultimul deci...da! Abia astept sa incep cartea 'Love , but Hate u , Harold!!'.. da n.o sa se mai numeasca Intalnirea...
Bye!!

WhatsApp...||Harry Styles FanfictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum