Semper unice

1.5K 123 16
                                    

!!!Capitolul asta e mai ...sangeros!!!
-------------------------------------
Semper unice=singura mereu
------------------------------------
Alerg...inima imi bate cu putere...picioarele ma dor cumplit si sunt pline de rani si sange dar nu ma pot opri. Simt ca daca cedez acum,va fi pentru ultima data. Totul in jur e invaluit in intuneric dar tot pot simti prezenta din spatele meu. Atata ura si disperare... Nu stiu unde sunt sau de ce ma aflu aici iar lacrimi de teroare imi brazdeaza obrajii. Un lucru il stiu sigur,trebuie sa merg inainte.
Intunericul prinde incet forme inspaimantatoare iar pamantul de
sub mine devine tot mai rece si mai umed. Pe cer,singurul lucru care imi lumineaza calea e luna palida si rece. Crengile copacilor uscati imi zgarie mainile si fata. Vantul rece imi trimite fiori si imi flutura rochia alba,patata cu sange.
Simt prezenta din spatele meu apropiindu-se. Daca nu fac ceva ma va prinde si atunci totul se va termina. Ajung intr-un luminis sterp si ma uit disperata in jur dar nu e nimic altceva in afara de iarba uscata.
-Cineva?! Ajutor! Va rog!urlu eu din toate puterile dar stiu ca e in zadar. Nu e nimeni aici in afara de EI.
Cad in genunchi,sleita de puteri. Pana aici mi-a fost. Ii simt apropindu-se,prezente malefice,ura crescand cu fiecare pas pe care il faceau. Aerul devine mai rece,irespirabil. Vantul suiera iar copacii se apleaca sub puterea lui.Cerul fulgera si tuna dar fara ploaie iar luna devine sangerie,colorand intreg peisajul in visiniu.
De nicaieri,un fulger loveste pamantul langa mine iar iarba ia foc. Flacarile violet formeaza o pentagrama in jurul meu si ma inlantuiesc . Erau peste tot in jur iar eu nu puteam scapa. Caldura lor inabusitoare ma ametea si imi provoca o durere infernala dar nimic nu se compara cu ceea ce simt cand ii vad pe EI...
Fiinte fara fata,atroce,cu forma de om. Maini terminate cu ghiare ascutite si negre,piele neagra ca smoala si picioare deformate. Erau 12 creaturi asezate in jurul meu care stateau neclintite si scoteau zgomote infundate.
Inima imi sta in loc in momentul in care toti se apropie si ma arata cu degetul, strigand si urland incantatii in limbi straine mie. Vocile lor ,unele grave si rafusite,altele inalte si asurzitoare,umpleau aerul si imi faceau urechile sa sangereze. Focul dansa ritmic pe strigatele lor sadice iar cerul bubuia.Unul dintre ei se apropie de mine,trece prin foc si imi prinde barbia intre degetele lui slinoase. Unghile lui imi strapung pielea iar dare de sange ating pamantul,ofilind iarba in locul in care cadeau.
-Bestie blestemata,rod a lui Lucifer,moartea te cheama iar noi am venit sa te luam,tuna creatura din fata mea si scoate de la spate un fier pe care il trece prin foc. Fie ca pecetea sfanta sa iti decida destinul,sa il curme,sa te faca sa suferi durerile iadului.
Acesta infige fierul in umarul meu iar urlete agonisante imi paraseste buzele. Pielea imi arde iar sangele imi fierbe. Durerea infioratoare imi trece prin tot corpul iar eu ma zvarcolesc pe pamant de durere. Monstrul statea doar si se uita cum ma zbat in agonie,cum sufar si cum ma injosesc in fata lui. Ura mea creste cu fiecare secunda,la fel si dezgustul. Setea de sange ma invaluie iar dorinta de a ucide imi da peste cap simturile. Nici macar nu mai pot gandi limpede din cauza durerii dar trebuie sa rezist. Trebuie sa lupt,sa ma salvez...asta ar trebui sa conteze in clipa asta dar mintea imi e prea intetosata ca sa mai pot gandi. Totul din cauza acestor fiare,besti fara chip sau nume. Abominatii ale naturii. Diavoli. Monstri. Cum indraznesc sa ma atinga?! Cum au curajul, fiinte nedemne nici sa imi splele picioarele?! Vor cersi indurare ...
Izbunesc intr-un ras bolnav,insetat.Le voi arata eu lor cu cine s-au pus. Nu vor mai scapa de mânia mea. Ii voi trimite in iad pentru tot ce mi-au facut.
-Voi,fiinte putrede ce sunteti,cum va permiteti sa faceti asa ceva?urlu,inca ranjind cu gura pana la urechi.
Toti ceilalti se opresc din vorbele lor fara sens si isi intorc fata catre mine. Chiar si fara expresie,emanau frica.
-Am intrebat ceva,lepadaturilor!Deci nu vreti sa raspundeti? Perfect!
Ma ricic de pe pamant,nici macar nu mai bag in seama rana de la mana. Tot corpul imi e amortit dar acum e limpede,stiu ce trebuie sa fac. Izbucnesc din nou intr-un ras isteric. E atat de usor... cum de nu m-am prins...sunt o asa prostuta... TREBUIE SA II UCID PE TOTI.
Sar pe cel din fata mea si ii sfasai fata cu unghile. Acesta urla in agonie iar eu rad mai cu pofta. Ce patetic! Mai apoi iau fierul cu care m-a insemnat si il trec prin foc.
-Deci pentru cine ziceai ca a venit moartea asta,corcitura? E timplul pentru joaca!
Ii trec fierul cu putere prin trup,evitandu-i inima pentru ai prelungi suferinta. Ahhh,ce sunete mirifice...Il mai trec odata,acum prin cap iar acest urla infundat si in cateva secunde nu se mai misca.
-Ceeee?!Deja ai murit?! Si eu care voiam sa ma mai joc cu tine... pfuuu,macar mai am alte jucarii aici!
Ma intorc spre celelalte creaturi care priveau oripilate scena. Cand isi dau seama ce vreau sa fac,se pregatesc sa fuga,dar eu,cu o viteza supraomeneasca,le prind si le azvarl intr-o stanca din apropiere.
-Exact ca niste copii mici,spun vesela si bat din palme. Iar acum e vremea pentru copii sa doarma.
Ma napustesc asupra lor si imi infig ghearele in gatul,fetele si membrelor lor. Sange negru si vascos imi umple mainile si rochia dar nu dau atentie. E atat de bine sa le simt carnea proaspata sub mainile mele,sa le aud urletele agonisante,sa le simt ultima bataie a inimii sub picioarul tau...
Vreau sa simt mai mult,mult mai mult... Dintr-un impuls de moment,il prind pe unu de picior si il sfasai cu dintii. Sangele e atat de gustos,mai dulce ca mierea ,mai bun ca orice am gustat pana acum. Ochii mi se dau peste cap de placere iar corpul imi tremura,coloana arcuindu-mi-se. Exact ca un animal de prada,ma asez in patru picioare si incep sa marai. Ma simt atat de ciudat...dar e placut . Corpul mi se schimba,oasele imi cresc,trupul imi e acoperit de par lung si negru,gura mi se transforma intr-un bot alungit,cu dinti ascutiti si puternici. Exact ca un animal. Animalul ce am devenit...
Cu un ultim urlet,sar pe ultimul ramas in viata si il devorez pana la os. Ii sfasai carnea si ii beau sangele pana la ultima picatura. Degeaba implora si se taraia in genunchi,setea mea era prea mare pentru a fi potolita de astfel de gesturi. Acum simt ce am simtit si eu,durerea si suferinta mea.
In departare,o voce stinsa imi striga numele in disperare. Ma intorc,ademenita de acea voce blanda,dar picioarele imi cedeaza iar intunericul ma invaluie ...
Semper unice...

-----------------------------------
1.Asta e un capitol putin diferit,cred ca v-ati dat seama deja... o sa se lamureasca totul in capitolele urmatoare,sau poate nu...
Oricum,sper ca nu v-am socat prea tare sau nemultumit...
2.Vroiam sa va cer parerea despre carte,despre cum e pana acum. Sau poate aveti niste sfaturi,m-as bucura sa le primesc...
PS-Sper ca nu e prea sadic capitolul...

°•○●Şcoala Fiat Lux●○•°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum