2 gün sonra
Tiniden
Bugün nihayet Jorgenin tuhaf davranışlarının nedenini öğrenecektik . Dün gittiğimiz doktor bizim söylediklerimiz doğrultusunda bir kaç test yapmıştı ve testlerin sonuçları birazdan belli olacaktı . Şu anda doktorun odasında oturmuş hemşirenin sonuçları getirmesini bekliyorduk . Kötü bir şey çıkarsa ne yapacağımı bilmiyordum . Kötü bir şey çıkmamasını umuyordum .
Ben bunları düşünürken odanın kapısı açıldı ve hemşire elinde bir zarfla odaya girdi . Zarfı doktorun masasının üstüne bıraktı ve odadan çıktı . Doktor zarfın içinden çıkan sonuçları tek tek incelerken bize açıklama yapmasını korkuyla bekliyordum . Odada rahatsız edici bir sessizlik vardı . Neyseki bu sessizlik fazla uzun sürmedi ve doktor açıklamaya başladı .
" Bunu tahmin etmiştim ama emin olamamıştım . Çünkü bu hastalık çok nadir rastlanan bir hastalık ve çok erken teşhis edilmediği sürece tedavi uygulamak imkansız . Keşke daha erken bir zamanda belirtiler ilk başladığında gelseydiniz belki o zaman hastayı kurtarma ihtimalimiz olabilirdi ama şu anda yapabileceğimiz bir şey yok . Maalesef hastamız en fazla bir yıl içinde hayatını kaybedecek . Bunun sizin için ne kadar zor bir durum olduğunu biliyorum ama elimizden bir şey gelmez . "
Doktorun söylediklerinden sonra ağlamamak için kendimi zor tutuyordum . Jorgeyi kurtarmak için yapabileceği hiçbir şey olmadığını söylüyordu . Jorgenin bir yıl içinde öleceğini söylüyordu . Bütün bunlar gerçek olamazdı . Bütün bunlar kötü bir kabus olmalıydı . Ama bunu daha fazla düşünemedim çünkü doktor konuşmaya devam etti .
" Yalnız anlamadığım bir şey var . Bu hastalığın ortaya çıkması için büyük bir kaza geçirmesi gerekiyor . Siz böyle bir kaza geçirdiğinizi bana söylememiştiniz değil mi , Jorge Bey ? " diye sorduğunda Jorgeye baktım . Böyle bir kazadan benim de haberim yoktu . Ve eğer Jorge gerçekten bu kadar önemli olan bir kaza geçirdiyse bana neden bundan bahsetmediğini merak ediyordum .
Jorge bir süre sessizce bana bakıp düşündükten sonra soruyu '' Evet . '' diyerek yanıtladı . '' Bundan on yıl önce bir kaza geçirmiştim . '' dediğinde doktor '' Şimdi her şey açıklığa kavuştu . Size hastalığın etkilerini hafifletecek bir kaç ilaç yazacağım bu ilaçları düzenli olarak kullanırsanız bazı etkiler hafifler . '' dedi ve bize bir kağıt uzattı . Kağıdı aldım ve odadan çıktık .
Eve gidene kadar ikimizde konuşmadık . Düşünecek çok şeyim vardı . Jorgenin kısa zaman içinde öleceğini mi yoksa bana anlatmadığı kazayı mı düşünmeliydim bilmiyordum . Eve geldiğimizde içeri girer girmez Jorgeye '' Bana şu kazanın ayrıntılarını anlatsana . '' dedim . Jorge salona geçip koltuğa oturduğunda ben de yanına oturdum ve bana anlatmasını beklemeye başladım . Jorge anlatmaya başladığında dikkatle onu dinlemeye başladım .
'' Aslında o bir kaza değildi . Ben kendimi öldürmek istemiştim . O zamanlar çok mutsuzdum . Sen gideli yıllar olmuştu ve sensiz yaşamaya katlanamıyordum . Senin gelmeni istiyordum . Ama sen gelmiyordun . Bir an hiçbir şey düşünemedim ve kendimi hızla gelen arabanın önüne attım . ''
Sözlerini bitirdiğinde bunlara inanamaz bir şekilde ona baktım . Nasıl böyle bir şey yapardı? . Benim dünyanın her hangi bir yerinde yaşadığımı bilirken nasıl böyle bir şey yapardı ? Sonrasını düşünmeden böyle bir şey yaptığı için ona çok kızgındım . '' Böyle bir şey yaptığına inanamıyorum ! '' diye bağırdım ve odaya çıktım .
Odadan içeri girer girmez kendimi yatağa attım ve ağlamaya başladım . Jorgenin yaşadıkları da kolay değildi ama böyle bir şey yapmasını gerektirmiyordu . O zaman belki ona bir şey olmamıştı ama şimdi daha kötüsü olmuştu . Üstelik bütün bunlar dolaylı yoldan da olsa benim suçumdu . Jorge bensiz yaşamak istemediği için böyle bir şeye kalkışmıştı . Eğer ben onu hatırlasaydım ve yanında olsaydım bütün bunlar olmayabilirdi .
Ben bunları düşünüp ağlarken Jorge yanıma geldi ve bana sarıldı . Ama ben şu anda onu yanımda istemiyordum . Şu anda yalnız kalıp ağlamak istiyordum . '' Git . '' dedim ona bakmadan '' Yalnız kalmak istiyorum . ''
'' Tini yapma böyle canım . Ağlama . Üzülmeni istemiyorum . Seni böyle gördükçe ben de üzülüyorum . ''
'' Neden ban bu olaydan hiç bahsetmedin ? ''
'' Senin üzülmeni istemedim , canım . Seni üzmemek için söylerim .Daha önce söylemediğim için özür dilerim Tini ama ben senin üzülmeni istemiyordum . O zamanlarda senden hiç haber alamadığım için bitik bir haldeydim . Senin öldüğünü sanıyordum . Bu yüzden öyle aptalca bir şey yaptım . Eğer yaptığım şeyin yıllar sonra beni kötü duruma getireceğini bilseydim yapmazdım . ''
'' Ama böyle bir şey olacağını bimiyordun ve yaptın . Hem de sadece benim öldüğümü düşündüğün için . Ben ölmemiştim sadece seni hatırlamıyotdum ve sonrasında tekrar bir araya geldik. Ama şimdi sen gerçekten öleceksin ve bir daha bir araya sadece ben öldüğümde geleceğiz . Peki ben sen öldükten sonra ne yapacağım ? Sensiz yaşamaya nasıl katlanacağım ? " dediğimde Jorge beni öpmeye başladı .
Dudaklarımız ayrıldığında Jorge " Şimdi bunları düşünmeyelim olur mu ? Hayatımın son zamanlarını mutlu bir şekilde geçirmek istiyorum . Bugün çok yorucu bir gündü . Şimdi biraz birlikte uyuyalım olur mu ? "
Jorgenin teklifi çok iyiydi . Ben de yorulmuştum ve bir kaç saat dinlenmek bana da iyi gelecekti . Bu yüzden " Tamam . " dedim ve Jorgenin kollarının arasına biraz daha sokuldum ve kısa bir süre içinde uykuya daldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Aşk (3.kitap )
ФанфикUzun yıllar süren ve her zorluğun üstesinden gelmiş iki insanın aşkı onların ölümü ile bir anda unutula bilir mi ? Bence unutulmaz . Onları tanıyan , onların aşklarını görenler yaşadıkça , onların hikayesi birileri tarafından anlatılmaya devam ettik...