Emma
"Cože do klubu?" podívala jsem se na ní překvapeným pohledem
"No tak Emmo, bude to super! Dneska tam má tančit Justin Bieber" Hanna po mě hodila ten její prosebný pohled
"Hanno víš, že na tohle vůbec nejsem" otočila jsem svůj obličej ven z okna, jenom Hanna ví, že jsem v klubu ještě nebyla a to je mi už 20 let. Bydlím sama v bytě v centru Londýna, a kluby mi nikdy nic neříkali.
"Prosím.." Hanna udělala psí oči, kterým se nedá říct ne
"Tak fajn půjdu, ale mám podmínku"
"Dobře jakou?" zeptala se Hanna a usmála se ona totiž věděla, že už má vyhráno
"Pomůžeš mi vybrat oblečení, a když budu chtít odejít tak půjdu" tvářila jsem se dost vážně, pořád mám totiž pocit, že se něco stane
"Dobře, když řekneš tak půjdeme" při tom sklopila pohled
Lekla jsem se, že se urazila. Chtěla jsem jí zeptat jestli je v pohodě, ale potom jsem utrpěla šok. Hanna se tak prudce zvedla, že jsem spadla z postele, na které jsme obě leželi.
"Tak a teď oblečení" vykřikla vesele Hanna
Když se na mě podívala a zjistila, že jsem na zemi začala se děsně smát. Hodila jsem na ní naštvaný pohled. Potom jsem se rozhodla, že ji trochu potrápím. Zvedla jsem se a lehla si na postel a svojí hlavu zabořila do polštářů. Byla jsem rozhodnuta chvíli trucovat.
Justin
Dneska večer mě čeká další moje vystoupení. Neberu to jako práci, spíš to beru jako mojí zábavu miluji tanec a vše kolem něho.
Můj kamarád Marek, který se mnou taky tančí musel odjet, a tak dneska budu tancovat sám, docela se i těším. Bude to poprvé co budu tančit sám. I přesto, že se těším se mi zdá, že to bude dneska jiné.
Ahojky všichni, jsem tu s novým příběhem. Je to takový můj menší nápad, který už mám dlouho rozmyšlený :)
Tahle část je dost krátká, protože mě zajímá jestli se vám ten nápad líbí, a taky jestli má cenu pokračovat.
Jinak všem děkuji za přečtení, votes nebo i za hezký komentář :)
LolinkaLOL
ČTEŠ
True Love (Justin Bieber)
FanfictionPříběh o velkém snu, lásce a zklamání... Ona je jenom obyčejná holka a on je slavný tanečník. Potom co se Emma poprvé vydá do klubu, tam potká celkem dost slavného tanečníka. Když uvidí jak tančí, tak si uvědomí, že ho chce děsně poznat. Možná bude...