~Harry's POV~
Am deschis usa la bataile insistente...nu pot spune ca am ramas foarte surprins...am vazut o fata familiara...sicer nu stiam de unde o stiu pe fata care a dat drumul unor injuraturi destul de urate la adresa muzicii pe care Liam o daduse la maxim...Am stat cateva secunde...pana fata si-a dat seama cine sunt...probabil era vreo fana si dupa am realizat si eu ca fusase la concertul meu...am zis ceva care probabil a stanjenit-o putin...tremura ca un pui inainte de taiere...pe fata sa se vedea ca inautreul sau se dadea o lupta...nu stia ce sa faca sa isi ceara scuze sau sa urle pt ca sta la acelasi hotel cu mine...
M-am uitat adanc in ochii sai...incercam sa o fac sa zica ceva...pentru ca era pierduta...dar nu realizasem ca in timpul asta ma pierdusem eu...ma pierdusem in privirea ei ce parca ma ardea...Ochii sai de culoare caprui..un caprui stralucitor ma ucidea...pana cand zapacitul de Louis m-a strigat si eu m-am trezit din transa provocata de zeita din fata mea...Am realizat ca saraca mai avea putin si lesina...Nu stiam ce sa fac ...asa ca am luat-o pur si simplu in brate...
~Sarra P.O.V~
Stateam acolo ,ma uitam in ochii lui Harry care nu imi spuneau nimic...parca se holba la ochii mei...o senzatie foarte ciudata...mainile imi tremurau...mai aveam putin si cadeam pe jos...mereu am stiut ca o sa am emotii cand o sa il vad...dar nu chiar asa...Aveam un gol imens in stomac...totul se intuneca...pana cand o voce familiara i-a strigat numele aceluia care ma fermecase...Am inceput sa tremur si mai tare ,respiratia lui accelerata ma agita din ce in ce mai mult...In scurt timp am simtit doua brate puternice care mi-au cuprins talia...''THE FUCK'' Harry m-a strans tare in brate,imi dadea senzatia ca nu vrea sa ma lase sa mai plec niciodata...nu am indraznit sa zic nimic,dar el da...:
-Gata,scumpo,calmeaza-te...sunt aici...nu trebuie sa ai emotii...
Cuvintele lui m-au linistit...m-am desprns usor din imbratisare si un suspin mi-a scapat printre dinti...
-Multumesc!
-Pentru ce scumpo?
-Pentru tot!
~HARRY POV~
Fata asta ma innebunea deja...nu mi se mai intamplase...de cand ...de cand cu Taylor...dar nu puteam sa ma gandesc la asta acum...Vedeam in fata asta ceva ce nu am vazut niciodata in fosta mea iubire...Vedeam inocenta si puritatea...imi dadea un feelong de incredere...Dar hello ...!!!Nici macar nu stiam cum o cheama...
-Cum te numesti?
-S...Sarra! a spus atat de incet in cat abia am auzit-o
-Ce nume frumos...
In scurt timp 4 fete au iesit din camera alaturata...mi-am dat seama ca erau prietenele Sarrei,le vazusem mai devreme la concert...!!!
Cand m-au vazut parca il vazusera pe Scooby Doo...
Am indurat putin pana sa se calmeze...le-am chemat pe toate la noi in camera...unde bineinteles era ca la circ...Louis,Niall,Zayn si Liam ...se certau pe un serial...Pe buna? Cateodata ma gandesc ca sunt cel mai normal din trupa asta:)) :
-Nu ,nu e adevarat ,Zayn intelegee...Stefan va ramane cu Elena!!!a urlat Louis
-Morcov fara coada ce esti...tu nu vezi ca Elena il iubeste pe Damon...
-Ohh pe bunee.?eu cred ca Stefan va ramane cu Rebekah! a izbugnit Niall...care aproape ca a aruncat-o pe Alexa,care statea in poala lui,pe jos...
-Rebekah si Stefan?De unde ai scos-o pe asta Niall!Si testoasa mea e mai desteapta!!!E clar ca Damon va fi cu Rebekah.Never Stefan...
Cei 4 maimutoii faceau show pentru fetele ce se uitau ca la un film cu prosti..:)) The Vampire Diaries chiar era un subiect bun:))...M-am oprit putin din ras...am privit-o pe Sarra...pare asa inocenta si tentanta...nu m-am putut abtine...am luat-o de mana si am tras-o pana in baie...nu parea deranjata de asta...Am inchis usa dupa noi...m-am uitat in ochii sai...am lipit-o usor de perete...tremura...banuiesc ca de emotii...am incercat sa ma stapanesc...dar nu am putut...mi-am lipit puternic buzele de ale sale...parea sa fie cel mai real sarut din viata mea...
~SARRA POV~
Radeam fara sa ma pot oprii...de cei 4 baietii care se certau pe TVD:))...l-am vazut pe Harry ca se ridica de pe scaun,ii analizam fiecare miscare...a venit mai aproape de mine...m-a luat de mana ,un fior mi-a traversat tot corpul...m-a tras usor spre baie...mana lui era asa de fina...M-am speriat putin cand a incuiat usa...dar eram cu Harry...eram in stare sa fac orice cu sau pentru el...a venit spre mine..ma uitam in ochii lui verzi ca smaraldul...m-a cuprins de mijloc...am facut 2 pasi in spare pana cand am simtit peretele rece atingandu-mi sirea spinarii...nu am avut timp sa zic ceva...Harry m-a sarutat...tremuram...Da!Acela a fost primul meu sarut! Si nu eram emotionata pentru ca nu o mai facusem pana acum...ci pentru ca Harry era cel care ma sarutase...puteam sa ma mandresc cu asta...
Buzele sale au urcat in sus pe gatul meu,spre ureche...si mi-a soptit incet:
-Sarra...esti a mea!
Wow...tocmai a zis ceea ce am auzit eu.? Nu conteaza...totul mi s-a comfirmat...el vroia mai mult...Mana lui a intrat pe sub tricoul meu...m-a ridicat incet sarutandu-ma la nivelul dulapiorului din coltul baii,m-a asezat pe el...era asa...dulcee...si-a dat tricoul jos...avea cel mai superb corp din lume...parca era un model de la Victoria's secret...in doua secunde nici nu stiu cum m-am trezit si eu fara tricou...ramand in sutienul meu negru si in pantalonii de pijama...dar s-a oprit...
-Sarra...nu ...imi pare rau...m-a luat vv..valul..nu sunt asa...te rog sa ma ierti...saracul se balbaia...parca regretam ca se oprise ,dar God aveam 15 ani!!!!Nu puteam sa incep asta de acum...
-Nu...nu e nimic...si pe mine m-a luat valul
Harry m-a luat protectiv in brate,mi-a sarutat fruntea ...s-a aplecat si m-a ajut sa imbrac tricoul ce imi fusase dat jos mai devreme...
Am iesit impreuna din baie ...toti se holbau la noi...de parca facusem ceva...
~ALEXA POV~
Stateam lipita de Niall...era tot ce visasem...pana acuma...sa stau langa el...Ella se juca cu Liam si testoasa lui,Deea saliva la Zayn,Lexy radea cu Louis...iar Sarra...Sarra disparuse cu Harry...m-am uitat la Niall care si-a pus toata atentia asupra mea...ochii sai aveau un albastru ca apa marii...ma pierdeam in ei...ma privea ce pe un bibelou fragil...Pur si simplu stateam uitandu-ne unul la altul pana cand a inceput sa ma gadile...si eu pe el.radeam ca disperatii...nu stiu cum ,dar Niall a ajuns peste mine...cand si-a dat seama de asta s-a oprit din ras...si mi-a atacat buzele cu ale sale...Un fulger mi-a strabatut tot corpul...m-am intors animalic peste el si i-am dat sarutul inapoi...Bine ca nu ne-au vazut restul...facusem o scena prea hot sa fie vazut de altii =))))
~Niall POV~
Am sarutat-o pe Alexa...pur si simplu Harry ma molipsea cu chestiile lui...:))) totul a pornit dintr-o joaca..dar nu imi pasa...era ceva cu fata asta...era speciala...imi oferea atentia pe care orice fana putea sa mi-o ofere...dar ea avea ceva in plus...ceva neobijnuit...ceea ce imi place...
CITEȘTI
Love or Hate?(1D Fan Fic)
FanficPot niste fete dintr-un oras mic sa fure faima celei mai mari trupe ?