Perspectiva *Laughing Jack *
Trecuse un an de la teribilul accident cu Meli. Ma prapadeam incetul cu incetul, m-am inchis in mine. Nu mai ieseam din camera decat foarte rar, nu voiam sa mai vorbesc cu nimeni, Jeff si ceilalti insa incercau sa ma mai inveseleasca dar nici un succes. Inima mea mea neagra era rupta in bucatele foarte mici. Tineam doar poza lui Meli in mana, vanam foarte rar. Intrasem in stadiul 2 de care zicea Zalgo , nu mai aveam nici o speranta ca voi trai. Ma prapadeam cate putin cu fiecare zi care trecea. Inima ma intepa din ce in ce mai rau. Oricum eram mort de mult, fara Meli sunt un nimeni. Planul lui Jill a dat roade, mi-a luat tot ce mai aveam de pret. Cred ca am si inebunit mai mult decat eram. Vorbeam singur cu poza lui Meli. As face orice numai ca Meli sa se intoarca la mine.
M-am ridicat cu greu de pe jos, m-am tarat pana pe hol deoarece eram foarte slabit. M-am ridicat in picioare si ma tineam de pereti ca sa nu cad , am coborat cu greu scarile si m-am dus in bucatarie unde erau ceilalti. Anastasia si Slender au devenit un cuplu frumos dar erau mereu tristi la fel ca restul familiei. Era sa cad dar Slender m-a prins si m-a ajutat sa ajung pana la scaun.-Ai grija LJ. Mi-a spus Slender cu o voce suparata. -Vrei ceva de mancare?
-Un bol cu cereale si o pastila de inima daca ai.
S-a uitat la mine speriat si s-a asezat langa mine.
-De ce pastila de inima ?
-Am intepaturi puternice in zona inimii.
S-a ridicat uimit si s-a uitat spre Anastasia caruia i dadeau lacrimile.
-Ce aveti? Le-am spus cu o voce stinsa.
-LJ tu chiar ai intepaturi in zona inimii?
-Da, sunt in stadiul 2 ala de care zicea Zalgo.
Slender si Anastasia s-au luat in brate plangand. Am ramas masca. Cand am vrut sa spun ceva , Slender m-a intrerupt.
-LJ ! Meli traieste !! Stadiul 2 are efect numai daca perechea este in viata !
Jeff si ceilalti au improscat cu lapte prin bucatarie , facand ochii mari spre Slender.
-Ba tu vorbesti serios sau ne minti? L-a intrebat Jeff.
-Nu mint ! Meli traieste !! Ne-a spus Slender cu lacrimi in ochi de fericire.
Am crezut ca o sa mor de fericire , cand m-am ridicat , o durere insuportabila in zona inimii m-a luat din plin, cazand pe jos. Slender si ceilalti m-au luat rapid si m-au asezat pe canapea. Zalgo aparuse in camera fiind chemat de Anastasia si m-a examinat. Simteam ca mi se taie incet incet respiratia. Azi mor cu siguranta.
-Trebuie sa o gasim pe nepoata mea imediat ! LJ nu mai are mult de trait. Si nici nepoata mea.
-Stati ! Ne-a zis Jeff speriat
-Ce e Jeff ?! Nu avem timp de glume ! I-a zis Slender nervos lui Jeff.
-Azi nu e ziua lu Meli ?
Slender , Zalgo si Anastasia au intrat in sperieti.
-O nu ! Trebuie sa ne grabim ! Puterile se vor activa in curand ! Ne-a zis Zalgo.
-Jeff , du-te inainte si cauta in partea de nord a padurii. Eu si Anastasia luam partea sudica, Trender si Splendor partea estica iar Offender cu Ben in partea vestica .
-Si eu ? A zis EJ.
-Tu ramai cu Zalgo si ceilalti aici si aveti grija de LJ. Nu mai are mult de trait.
Jeff s-a apropiat de mine si m-a luat in brate ca un frate adevarat.
-Stai linistit frate , o vom aduce pe Melanie ! Rezista , fii puternic. Mi-a zis optimist Jeff.
-M-mersi Jeff.
Perspectiva *Melanie*
Trecuse un an de cand ma torturau aceste javre. Astazi era ziua mea in care implinesc 18 ani. Puterile aveau sa-mi apara dar nu a sosit inca momentul. Jill a venit spre mine cu o seringa si o potiune neagra si s-a pus pe vine in fata mea.
-Uite, ma gandeam sa-ti fac un mic serviciu . O sa te fac sa arati ca LJ , doar ca in varianta feminina. Mi-a spus aceasta razand .
-Sa nu te apropi de mine ! I-am spus tipand la ea.
Dacos a venit la mine si ma tinea strans iar Jill a incercat sa-mi toarne potiunea pe gat.
-Nu o sa beau chestia asta. I-am spus cu un ton sictirit.
M-a intepat cu seringa intr-o rana proaspata si am inceput sa tip, in momentul ala mi-a turnat potiunea pe gat pana la ultima picatura. Mi-au dat legaturile de la maini si de la picioare jos si s-au indepartat repede de mine. Capul a inceput sa ma doara si incepeam sa tip cu mainile la urechi, tavalindu-ma pe podea. Imi priveam mainile cum se preschimbau in niste gheare lungi ca ale lui Laughy dupa care reveneau la normal. M-am tarat pana la oglinda si ma uitam cum forma mea se preschimba intr-un clown cu pielea alba, par negru lung ondulat cu un nas ascutit alb -negru ca al lui Laughy , rochita alb-negru cu niste ciorapi la fel si balerini negrii. In loc de degete erau niste gheare lungi ca ale lui Laughy si in loc de dinti aveam colti ascutiti. Reveneam la forma mea umana dupa din nou ma transformam in clown . Ma luptam pentru a mentine controlul si a ramane umana. Am luat in brate clown-ul de la Laughy si am reusit sa ma controlez. Dacos si Jill au parasit incaperea lasandu-ma sa ma zbat ca un peste pe uscat. Aveam intepaturi puternice in zona inimii , nu stiam de ce. Eram foarte slabita si simteam cum sfarsitul meu se apropie. Dupa cateva minute intra Jully in camera vazandu-ma cum ma chinui sa traiesc. A venit la mine si s-a asezat pe vine.
-Meli, nu mai suport sa vad ce iti fac astia. Te voi scoate de aici in momentul asta.
M-a ajutat sa ma ridic si am parasit in liniste camera . Am iesit afara si ne-am teleportat in padurea lui Slender.
-Jully... Iti multumesc. I-am spus plangand si luand-o in brate.
-Nu ai pentru ce Meli. Tu si L. Jack nu meritati sa suferiti.
-Dar ce se va intampla cu tine?
-Ma voi ascunde , nu-ti face griji. Crezi ca te descurci sa mergi?
-Da...
Ne-am luat la revedere si am inceput sa merg cu greu prin padure. Eram intr-o rochita de noapte alba si sfasiata plina de sange . Mainile mele erau pline de taieturi care inca sangerau, picioarele la fel. Spatele meu era distrus complet, nu mai avea loc de inca o taietura la cat de plin era, eram plina de sange peste tot. Am inceput sa ma tarasc tinandu-ma de copaci in speranta ca voi da de Slender sau ce altcineva. In sfarsit o sa-l pot revedea din nou pe Laughy.
Buna seara ! Meli evadeaza in sfarsit , oare va ajunge la timp la LJ ca sa-l salveze ? Vom afla in continuare ! Lectura placuta si daca va place ,stiti ce sa faceti ! O seara faina sa aveti !
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
FanfictionMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.