00. Burza

449 34 12
                                    

Otwieram oczy i widzę błysk na niebie. Czy to burza? Leżę na ziemi, błoto i brudy się do mnie przylepiają. Kolejny błysk. Gdzie ja jestem? Co się dzieje? Z trudem wstaję. Przemokłam do suchej nitki. W powietrzu unoszą się liście, papiery i inne śmieci. Naprawdę chciałabym zapytać kogokolwiek o co chodzi, ale nie ma tutaj żadnego człowieka poza mną. Jak ja w ogóle się tutaj dostałam? Potężny podmuch wiatru prawie mnie przewraca. Drzewa niebezpiecznie się kołyszą. Przełykam ślinę i dostrzegam niedaleko latarnię morską. Będę bezpieczna jeśli się tam dostanę. Zasłaniam twarz ręką, żeby uchronić się przed odłamkami gałęzi i gradem. Stawiam niepewnie kroki. Widzę tabliczkę z napisem "Lighthouse" i strzałkę do przodu, czyli zmierzam w dobrym kierunku. Idąc pod wiatr jest mi naprawdę ciężko. Muszę wejść pod górkę po popękanych deskach. Wszystko dookoła szaleje. Idę, a spróchniałe dechy strasznie zaczynają skrzypać.

Jeszcze trochę, Max. Dasz radę.

Zza choinek wyłania się ogromne tornado. Coś ciągle mi przelatuje przed oczami, nagle słyszę trzask - drzewo pęka i wali się na ziemię obok mnie. Znowu patrzę przed siebie.

O mój Boże, ono jest gigantyczne!

W życiu jeszcze nie widziałam jeszcze czegoś takiego. Tornado wyłania się z wody, wciąga i wyrzuca wszystko - ptaki, ryby, drewniane łódki. Sięga aż do chmur.

Cholera.

I nagle widzę statek. Tak - wielki, biały statek. Leci z tornada prosto na latarnię morską.

- Nie! - krzyczę i odskakuję w tył, kiedy statek wbija się w latarnię przerywając jej górną część.

Powietrze staje się czarne, już nic tam na górze nie można zobaczyć. Straciłam schronienie, ale teraz nie to jest największym zmartwieniem - odłamaną część latarni, ona... Ona wyłania się z tej czarnej mgły, i...

Spada prosto na mnie!

Nawet nie zdążam się ruszyć, zrobić cokolwiek, po prostu stałam jak sparaliżowana... Ale nie czuję bólu.

Po prostu znowu otwieram oczy.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 23, 2015 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

LIFE IS STRANGE «FF»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz