15. Probuzení

252 25 2
                                    

Přišel jsem na terasu, kde moje oči zabloudily k bílému promrzlému tělo Sem..

Andy

Rychle jsem k ní běžel, vzal jí do náruče a nesl co nejrychleji do domu.

"Který debil jí nechal venku?!" zavrčel jsem, když jsem přišel do obýváku. Veškerá pozornost padla zase na mě, jak jinak.

"Měla odemknuto, tak nevím co blbla." řekl lhostejně Oliver.

"Ty kreténe! Vždyť může umřít! Za posledních pár dní to tu má jak v pochroumaném zábavním parku! Třikrát tu už mohla umřít! Neříkám, že jednou jsem za to nemohl já se svým úžasným výběrem žen, ale toto už snad přeháníš!" prskl jsem mu do xichtu a Sem jsem položil na sedačku.

"Přinesu čaj" zvedl se Jinxx a letěl do kuchyně.

"Hned jsem zpět" šeptl Ash a odešel někam na chodbu? Nevím co ním zase bylo.

"Je to tvoje sestra?! Není! Tak se kurva do toho neser!" zařval na mě Oliver.

"Když se o ní nedokážeš postarat, tak co mám asi dělat!" zařval jsem na oplátku já, ale to už jsem v obličeji cítil palčivou bolest a v ústech následně i krev.

"Srabe, nic jinýho neumíš!" zařval jsem na něj znovu a to už mě začal mlátit a kopat. Prostě všechno.

Nebránil jsem se. Nemělo to cenu, jak znám Olivera on se vykope a bude vše na jeho straně okey. Ale na mé to bude mít hodně špatné.

"Kurva co to děláš?!" zařval Jordan a odstrčil Olivera ode mě. Já se následně skácel k zemi. A pak už jenom tma?

Semantha

Slyšela jsem hlasy. Hodně hlasů. Cítila jsem na sobě několik dek a místnost voněla po zeleném čaji.

Snažila jsem se otevřít oči, ale víčka byla ještě těžká. Tak jsem se rozhodla pro druhou možnost. A to bylo být zticha a poslouchat. Lépe řečeno odposlouchávat.

"Není sladká, když spí?" zašeptal podle hlasu Ashley.

"Ty jsi do ní zabouchlý, co?" zašeptal Matt.

"Beznadějně" šeptl a popotáhl. On brečí? On vážně brečí.

Jenže v mé hlavě se objevila vzpomínka, na kterou jsem zapomněla. Bylo to jak mi zpíval v nemocnici Rebel love song. Ano. Bylo to tak sladké. Teprve teď jsem si uvědomila to co pro mě Ash znamená. To co pro něj znamenám já. Mám takovou chuť se profackovat!

"Řekl jsi jí to?" zeptal se Matt.

"Jsi se zbláznil? Ona miluje na sto procent Andyho." třásl se mu hlas.

"To není pravda.." zašeptala jsem skoro neslyšně, ale jak je vidět oba to slyšeli, protože se místností rozléhalo to trapné ticho.

"T-ty jsi mě slyšela?" zašeptal Ash a chytl mě za ruku.

"Taky tě miluju" neodpověděla jsem mu na otázku, rovnou jsem jednala. Otevřela jsem oči, podívala jsem se mu do očí a dlouze ho políbila.

V tu chvíli v mém podbříšku vybuchlo miliony motýlků, kteří začali poletovat sem a tam. Ten pocit byl tak nepopsatelný, tak.. tak jedinečný.

Slyšela jsem tleskání a hvízdání. Kdo jiný by to byl než Matt. Odtáhla jsem se od Ashe a probodla ho pohledem.

Jistě že jak Ash, tak i Matt propukli do nezastavitelného smíchu.

"Haha, vážně vtipné" řekla jsem sakrasticky a protočila oči.

"Ty malá mrško! Ono je slušné protáčet oči?!" probodl mě pohledem Ash.

"Eh.. Není?" zvedla jsem obočí. Ale to už mě přehodil přes rameno a nesl do ložnice.

Tak a je tu další díl této kraviny. Doufám že páčí, protože já na takové knihy už moc nejsem, ale snažím se to dodělat:3 Děkuju moc za votes, jste prostě skvělí<3 sou I láááf jůů a zase někdy:3

PS: Nejvíc mě popostrčíte k napsaní nové části komentářem:'DD

†Saviour†Kde žijí příběhy. Začni objevovat