Tamı tamına 12 saattir bu lanet sınıfta oturmuş test çözüyorum.Adil mi ? Tabikide hayır.Bunun nesi adil lan ? Bay Park beni tahtaya çıkartıp en kazık soruyu sorarken diğer piçlere benim bile çözebileçeğim sorular sordu.Baek'i saymıyorum bile.O piç 9.sınıf sorusunu bile çözemedi ama bilin bakalım kim ona yardım etti.Bay Park ona ceza vermeden eve yolladı.Ben itiraz ettiğimde onun dersinde uyumayıp dinlediğini bahane etti.Yalan.Ben bile daha çok dinlemişimdir.Asıl olaya gelelim.Burda 12 saattir oturmama rağmen sadece 3 soru çözebildim.O 2'si yanlış olsa bile sonuçta denedim tamam mı ? Kıçım ağrıdı lan.Şimdi sorulara dönelim.Ulan ben ne bileyim bunun kromozom sayısını.Piçlik lan bu.Bay Park kendinizi zeki sanıyorsunuz ama beni es geçtiniz.Sıra bende.
" Bay Park ? "
" Ne ? SEN HALA O SORUDA MISIN ? TANRIM ÖLECEĞİM ! "
" Bay Park,sizinle bir anlaşma yapalım.Ne dersiniz ? "
" Ben rüşvet mi teklif ediyorsun sen velet ? "
" Ah,ne haddime Bay Park.Sadece Baek'in şu aralar bir sevgili istediğini duydum.Biliyorsunuz ki benim en iyi arkadaşım olur kendisi."
" Bir sevgilisi mi var o veletin ? "
" Şu anlık yok.Büyüklere ilgi duymakta şu an.Mesela sizin yaşınızda,olgun,yakışıklı,karizmatik,aktif falan."
" Soo,şansını zorlamaktasın.Seni uyarıyorum."
" Siz beni evime yollayın,bende size onun numarasını vereyim.Ha ? Hem onunla konuşur ikna bile ederim sizin için ? "
" Yah velet ! BENİMLE NE ALAKASI VAR ONUN ? "
" Salak değilim Bay Park ? "
" Kapat çeneni.Ceza olarak bu testide sen yapacaksın! "
" Ben yaparım yapmasına da siz ne yapıcaksınız ? Baek birini bulduğu zaman görüşürüz."
" Çöz şunları ! "
İçimden bildiğim binbir türlü küfürü Bay Park'a sayarken bu testlere nasıl yoğunlaşabilirim ben ? Bay Park sınıftan bi hışımla çıkarken piç gülümsememi yüzüme taktım.Kitaplarıda uzak bir köşeye atmayı ihmal etmedim.Telefonumu dar kotumdan çıkarıp gelen mesajlara bakmaya karar verdim.Bu sayede can sıkıntım biraz olsun gidebilirdi.
Luhan : Soo,yardım edemediğim için çok üzgünüm.
Luhan : Seni özledim.
Luhan : O piç herif hala seni orda mı tutuyor ?
Luhan : Soo saat 4 oldu.Hala mı bitiremedin ?
Luhan : Eve geldiğin gibi biyoloji çalıştıracağım sana !
Luhan : Şu an sıkıntıdan patlamama az kaldı.
Luhan'ın bitmek bilmeyen 100 mesajlarına daha fazla bakamadan diğerlerine bakmaya başlamak daha iyi olur.ByunB : Soo,o soruyu nasıl bilemezsin.Bu adamı sevdim.Nasılda göt etti seni.HAHAHA hala hayvan gibi gülüyorum.
ByunB : Şu an senin evindeyiz.Bil bakalım ne yapıyoruz ?
ByunB : Erkek erkeğe ne yapılır ?
ByunB : Lay ve Kris evini meni kokuttu.Luhan senden korkusuna şu an evi temizlemeye çalışıyor."
ByunB : Ulan hala gülüyorum.Saat 7 oldu.
Baek eve gelince o ağzını yamultmazsam banada Soo demesinler.Piç herif.
WuFan : Soo,Lay ve ben şimdiden senden özür diliyoruz.İleride sevgilinle bizim evde yapmana izin veriyoruz.Yani karşılık olarak.
WuFan : Şu an gözlerim yaşardı.Hala test çözüyor.Ne kadarda çalışkan bir çocuk :'(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together Or Apart • KaiSoo
Short Story"Benden vazgeçtin değil mi ?" diye sordu. Gülümsedim. Bilmiyor ki ; ayçiçeği sırtını dönmez Güneş'e. **** #KAISOO