Regasirea

1.7K 144 10
                                    

Perspectiva *Eyeless Jack*

Laughing Jack se simtea din ce in ce mai rau , nu mai rezista mult. Ne rugam ca ceilalti sa o fi gasit pe Melanie.

-Rezista LJ , fii puternic pentru Melanie. I-am spus lui LJ care se chinuia sa respire.

-I-Incerc... Mi-a spus cu o voce stinsa.

Zalgo mi-a spus sa ma duc la usa sa i spun daca vine cineva.

Perspectiva *Melanie*

Mergeam prin padure de mult timp, intr-un final am cazut la pamant. Simteam dureri insuportabile in piept, o durere de cap ma luase . Am inceput sa tip si sa ma zbat ca un peste pe uscat cu mainile la urechi. Simteam cum ma transform in clown si cum revin din nou la normal. Am simtit cum o putere imensa ma cuprinde voind sa ma controleze. Mi-au iesit tentacule din spate si am inceput sa alerg, alergam super rapid. Ma loveam de copaci si brusc m-am impiedicat de o piatra. Puterile isi faceau aparitia , ma luptam cu monstrul din mine si pe langa el, ma mai luptam si cu forma de clown. Incepeam sa ma izbesc de copaci si sa ma transform in clown, mainile mele s-au transformat in gheare si am inceput sa zgarii copacii tipand. Brusc forma mea de clown si cu puterile mele s-au contopit. Acum eram un clown la fel ca Laughy doar ca cu tentacule lungi si multe care imi ieseau din spate. Am cazut in genunchi si am incercat sa ma concentrez pentru a ma linisti si a ma controla. M-am concentrat puternic iar tentaculele au disparut iar forma mea a devenit la normal. Am luat clown-ul de plus in brate si am inceput sa merg incontinuare cu intepaturi in zona inimii. Il strigam pe Slender si pe Jeff dar nimic. M-am asezat la trunchiul unui copac si am inceput sa plang. Dintr-o data am auzit pasi care se indreptau spre mine.

Perspectiva *Jeff*

Cautam de ore bune prin padure, am auzit niste plansete de fata si m-am indreptat spre locul de unde se auzeau. Cand am ajuns, am vazut o fata plina de taieturi, cu o rochita alba sfasiata si plina de sange . Ce m-a uimit a fost faptul ca avea un clown de plus in bratele ei, am inceput sa plang si m-am apropiat usor spre ea.

-M-Melanie ?

Ea si-a ridicat privirea si se indeparta.

-Lasa-ma in pace , nu-mi face rau ! Mi-a spus ea plangand .

-Meli, sunt eu, Jeff ! Te-am gasit in sfarsit !

A inceput sa planga si mai rau si mi-a sarit in brate. Am strans-o cat de strans am putut eu , plangeam de fericire ca am gasit-o in sfarsit .

-Jeff ! Ma bucur sa te revad. Mi-a spus ea plangand.

Ne-am despartit din imbratisare si m-am uitat la ea.

-C-ce ti-au facut ?! Ai un ochi negru si unul alb !

-Nu vrei sa vezi Jeff ! Sunt un monstru ! Mi-a spus ea cazand in genunchi plangand de mama focului.

-Trebuie sa vad Meli.

Brusc, s-a ridicat in picioare si s-a concentrat , a devenit un clown ca LJ cu gheare in loc de degete , tentacule multe si lungi i ieseau din spate iar in loc de dinti avea colti foarte ascutiti. Am ramas pur si simplu uimit si am inceput sa plang cu mana la gura.

-C-ce ti-au facut?! I VOI DISTRUGE !

A redevenit la normal si m-a luat in brate.

-Unde e Laughy? Zi-mi ca e bine !

-Din pacate , se prapadeste incet incet. La fel si tu !

-C-cum adica?

I-am povestit tot iar ea a inceput sa tipe de durere si sa planga fara control.

-Trebuie sa ajungem imediat acasa !

Am luat-o in carca pe Meli si am inceput sa alergam spre casa. Se prapadea si ea incet incet. L-am vazut pe Slender in drum spre casa dar el nu ne observase. Am inceput sa strig la el.

-SLENDER !

S-a uitat spre noi si s-a teleportat in fata noastra alaturi de Anastasia. Au inceput sa planga fara control cand au vazut-o pe Melanie .

-M-Melanie ! Ce ti-au facut copila mea? I-a spus Slender plangand lui Meli.

A luat-o in brate strans , mama ei la fel.

-Am devenit un monstru. Le-a spus Meli plangand.

-C-cum adica? A intrebat-o Slender.

-Nu avem timp acum. Trebuie sa ajung la Laughy.

A incercat sa alerge dar o durere a luat-o prabusindu-se la pamant.

-Nu mai au mult ! Anastasia ia-l pe Jeff si teleportati-va acasa, eu ma teleportez cu Melanie. Ne-a spus Slender.

Perspectiva *Eyeless Jack*

Anastasia si Jeff s-au teleportat in casa .

-Ati gasit ceva ?!

-DA ! AM GASIT-O PE MELI !

-Oh Slava Cerului ! Le-a spus Zalgo.

-LJ rezista ! Am gasit-o pe Meli ! I-a spus Jeff plangand.

Perspectiva *Melanie*

M-am teleportat cu Slender la conac , el lasandu-ma jos. Toti erau in jurul lui Laughy care abia respira. Respiratia mea se taia incet incet, am cazut in genunchi si am inceput sa plang. Toti m-au observat si au inceput sa planga. Laughy s-a ridicat cu greu de pe canapea si a venit cu ultima putere spre mine, plangand abundent.

-Meli ! Meli a mea !

-Laughy !

Am fugit unul spre altul iar eu i-am sarit in brate. Am inceput sa plangem foarte foarte puternic cum nimeni n-ar reusi sa planga vreodata. Ne-am strans in brate cum nimeni n-ar putea strange vreodata. Buzele noastre s-au apropiat din nou , dupa mult timp si s-au lipit intr-un sarut in care ne-am pus toata viata. O aura alba ne-a inconjurat stralucind din ce in ce mai tare. Toti se uitau uimiti si plangeau de bucurie. Simteam cum acea aura din jurul nostru ne vindeca ranile. Intepaturile din zona inimii au disparut, Laughy s-a facut de 3m si ma lua din ce in ce mai strans in brate. Ne sarutam de minute bune pana cand aura a disparut. Ne-am despartit din sarut si am inceput din nou sa plangem. Laughy m-a lasat jos si a revenit la dimensiunea normala, fiind sanatos tun. M-a examinat si a inceput sa planga cand mi-a vazut sutele de taieturi de pe corp.

-C-ce ti-au facut javrele alea?! E numai vina mea, i voi omora in cele mai rele si mai crude chinuri posibile.

Zalgo s-a apropiat de mine stergandu-si lacrimile.

-Melanie ! Ma mai recunosti pitico?

Am ramas cu gura cascata si l-am luat imediat in brate.

-Unchiule Zalgo ! I-am spus plangand.

-Eu sunt scumpa mea ! Doamne in ce hal arati ! Mi-a spus nervos.

M-am despartit din imbratisare si am fugit si l-am sarutat pe Laughy din nou care inca plangea.

-Cat ma bucur ca esti din nou langa mine , Meli ! Iti promit ca nu te voi mai lasa niciodata !

-Te iubesc Laughy!

-Si eu te iubesc Meli!

Am inceput sa ne sarutam apasat, dupa cateva minute ne-am despartit din sarut ca sa mai respiram. I-am luat in brate si pe ceilalti pana cand Slender a intervenit.

-Meli.. Arata-mi ce ti-au facut !

Laughy s-a uitat speriat si furios la el, la fel si ceilalti.
M-am concentrat si m-am transformat in clown iar tentaculele mi-au crescut .
Toti s-au uitat speriati spre mine. Laughy s-a apropiat incet abtinandu-se sa planga.

-N-nu se poate!

Buna seara ! Saraca Melanie, dar acum ce sa facem? Abia asteptam sa i dea o lectie lui Jill ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti !

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum