Ya Burak'la evleneli ne kadar süre oldu hala bi gelisme yok çıldıracağım sonunda o olacak.Neyse ya bari biraz parkta dolaşıyimda keyfim yerine gelsin artık tek başına ne kadar yerine geliyorsa.Meliside aradım yok Batu'yla planları varmış benimle gelemezmiş.Ya zaten her zaman Batu'nun yanındasın.Yolda bunları düşünürken önüme çok tatlı bir kız çocuğu çıktı. Allah'ım bu nasıl bir tatlılık sarı saçları ve ışıl ışıl olan mavi gözleriyle o kadar tatlı bakıyorduki o an onu yiyesim geldi.
-Meraba canım ben pelin
Ay az önce o tatlı dediğim şirine benimle böyle ukalacamı konuştu bu kız tatlı olduğu kadar da bilmiş.
-Merhaba tatlım bende Gizem.
-Gizem abla şu karşı ya doğru gider misin??
-Neden canım
-Bir abi öyle istiyor.Tatlı cadı bunları söyleyip yanımdan ayrıldi.Acaba oraya gitmemi isteyen kim of gitmesem mi acaba ya bu kişi bi tacizciyse ya da ne biliyim bi mafya falan of ne diyorum ya banane gidicem.Biraz ilerledikten sonra önüme kırmızı bir karton parçası çıktı. Içini açıp okumaya başladım. İçinde bu kartları takip et yazıyordu. Bende kartta yazılanlara uyuo kartları takip etmeye başladım.Biraz daha yürüyüncede önüme bir kart daha çıkti.Bunun içinde de bugun senin için çok güzel ve özel bir gün olucak yazıyordu.Yine defalarca önüme kartlar çıktı. Son kartada geldiğimde içinde "hazır mısın ? ♡♥ "yazıyordu.