1.BÖLÜM

1.4K 212 84
                                    

Merhabalar:) Bölümleri bir annenin(Kübra) birde kızının(Nazlı) dilinden yazıcam umarım beğenirsiniz. Yorum ve votelerini zi bekliyorum, iyi okumalar.

KÜBRA

Kucağımdaki Nazlı ile zifiri karanlıkta koşmaktan alnımda boncuk boncuk terler oluştu. Nefes nefese koşarken birden Nazlı ağlamaya başladı. Arkanızdaki siyah giyimli yaratıklar Yerimizi bulacaklar korkusu ile daha hızlı koştum ileride dağın yamacında belli belirsiz bir mağara göründü. Dereden su akıyor. Karanlıktan görünmese de sesleri karanlığı dolduruyor. Hiç düşünmeden mağaraya ulaşabilmek için kendimi derenin içerisine attım. Kalçamın üstüne kadar su oldum Nazlı'yı daha yukarı kaldırıp karşıya geçtim. Soğuk sudan tirtir titremeye başladım. Mağaraya girince Nazlı'yı bir güzel emzirdim ve uyutmaya çalıştım. Etraf böceklerle dolu. Ayağıma tırmanmaya çalışan örümceği ileri doğru ittirdim. Birden etrafta ışıklar göründü. El fenerleriyle siyah siyah adamlar bizi arıyor. Nazlıyı elimden alicaklar korkusu ile Nazlıyı daha çok sarıp sarmaladım. Mağaranın önüne doğru gelen ışıklar ile sonumuzun geldiğini ve bizi ayiracaklarini biliyordum. Bunun korkusuyla ağlamaya başladım. Ayağımda birden derin bir sızı hissettim ayağıma bakınca örümceğin beni ısırdığını ve kocaman bir yara oluşturduğunu gördüm. Başım dönüncede birden yataktan kan ter içinde uyandım pencereye çarpan rüzgarın sesiyle iyice irkildim. Saat sabahın 6'sı olmuş.
Yorganı üzerimden çekip yataktan kalktım. Kenan gece ben uyuyana kadar yoktu muhtemelende yeni gelmiş. Yoksa ben sesini mutlaka duyardım. Sızıp kalmış, günden güne daha çok içki içiyor.Şoförlükten aldığı parayı bu saçma sapan içkiler ve gece hayatı  uğruna harcıyor.

Ben de yaptığım dantel ve örgü paralarıyla evi geçindirmeye çalışıyorum.Örgü işlerim kış yaklaştığı için iyi gidiyor internetten de satış yapmaya başladığım için satışlar yolunda...

Saate bakıp Yataktan kalkıp sabahlığımı giydim tabanı gıcırdatmamaya dikkat ederek çocukların odasına geçtim.Hira'nın bebek kolonyası kokusu odaya girer girmez hemen ciğerlerimi doldurdu.

Mis kokusuna,bal yanaklarına,yeni yeni konuşmaya çalışıp anne baba abla deyişine doyum olmaz kurban olduğum.Hayatımdaki en büyük şanslarım onlar biri Nazlı'm diğeride Hira'm.

Allahın en büyük armağanı onlar bana , kız annesi olmak bambaşka.Yeri gelir arkadaş oluruz yeri gelir sırdaş. Hayattaki en büyük dayanağım onlar, onca yaşadıklarıma rağmen beni ayakta tutan dayanaklarım. Onlar olmasa yaşayamazdım.

Hayatın tüm sorunlarını dertlerini geçmişimi unutuyorum onlarlayken.
Daha dik duruyorum, daha çok çalışıyorum, daha az ağlayıp daha çok gülüyorum...

Zaten bi derdim olduğunu en ufak yüz ifademden anlıyolar arkadaş gibiyiz çok şükür..

Hirayla birbirimize makyaj yapıp saçlarımızı örüyoruz.Ablasının aksine çok süslü olcak kerata.Nazlıylada Dramatik aşk filmleri izleyip birlikte ağlıyoruz. Aslında sevmem öyle filmleri ama kıramıyorum işte..

Ben bu düşüncelere dalmışken saatin tik tak sesi beni hayallerden çekip aldı.Salona geçip dün yarım bıraktığım örgüme devam ettim.

Nazlım bu yıl üniversiteye başladı. Hep hayalini kurduğumuz üniversite'ye sonunda ulaştı. Çok çabaladık geçen yıl ne çektiğimizi bi biz bide Allah bilir. Sabahlara kadar çalıştı. Gecesini gündüzüne kattı ve şimdi buranin en pahalı üniversitesinde burslu olarak okumaya hak kazandı. Hatta okula en yüksek puanla giren öğrenci oldu. E ne derler bilirsiniz çalışana Allah verir. Aslında devlet okulunda da okuyabilirdi fakat lisede ki arkadaşlarının o okulda olmasi o okulu tercih etmesini sağladı.

GÜÇLÜ OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin