Drobná postava utíkala temnou uličkou, co nejrychleji mohla. Z obličeje jí kapala krev, pot a slzy. Měsíc ozařoval cestu před ní. A také její konec. Dostala se do slepé uličky. Zmateně se rozhlížela kolem sebe po nějaké únikové cestičce. Byla uvězněna a kroky se neúprosně přibližovaly. Přitiskla se ke zdi a otočila se čelem muži, jenž se k němu pomalu blížil.
Na muži visel dlouhý plášť a v ruce svíral svou zbraň. Stejnou zbraň, kterou zavraždil její rodiče. Muž hleděl na dívku před sebou, jež jen hlasitě vzlykala. Celá se třásla a vyděšenýma očima stále hledala nějaké východisko ze současné beznadějné situace. Muž se napřáhl se svým quinque a švihl s ním po bezmocném ghúlovi.
Čepel zbraně se zasekla o kagune. Ne dívčino, ale koukaku nějakého ghúla, který skočil před něj. Ghúl silným kopem posunul vyšetřovatele několik metrů od sebe.
Vzpřímil se a odhalil svou masku. Byl to vysoký muž s dlouhým černým hábitem s kapucí zakrývající vrchní část hlavy. Obličej chránilo prosté oválovité zrcadlo s otvorem, přes který zářil kakugan . Přes ruce měl natáhnuté dlouhé černé rukavice a ze zad mu ruku obtočila silná čepel se třemi špicemi.
,,Zrcadlo!'' zamračil se vyšetřovatel. ,,Ghúl třídy S. To bude chtít posily.''
Ghúl nedpověděl. Ohlédl se za dívkou. Stále vzlykala, ale v jejích očích se zablesklo trochu naděje a mírně zakývala hlavou na znamení vděku. Pak znovu změřil pohledem vyšetřovatele a z napřaženým kagune vyběhl proti němu. Muž v plášti se rozhodl výpad vykrýt svým quinque, ale útok byl silnější než čekal. Úder ho odhodil o několik metrů dále, až k silnici. Vedle něho dopadla jeho zlomená zbraň. Okamžitě k němu z protější ulice doběhli dva muži a pomohli mu zpátky na nohy. Otočily se směrem k temné uličce. Ghúl se zrcadlem na tváři pomalu kráčel jejich směrem. Dva muži rychle aktivovali své quinque a rozběhli se proti němu.
První vyšetřovatel zaútočil švihem na spodní část trupu. Jeho útok byl zablokován a ghúl mu odsekl ruku. Druhý muž se odrazil od převrácené popelnice ležící na zemi a pokusil se odseknout nepříteli hlavu. Ghúl skočil vpřed, vyhnul se zbrani a rozsekl muže na dvě části. Vnitřnosti s mlaskavým zvukem dopadly na zem. Ulicí se rozezněl hlasitý křik. Vyšetřovatel řval bolestí vedle mrtvoly svého kolegy a z ramena mu vytékaly proudy krve. Zrcadlo k němu přešel a zvedl ho za krk. Jeho řev utichal a vyšetřovatel se snažil svou zbývající rukou vymanit ze sevření. Koukaku se obtočilo kolem dlaně a špička namířila muži na čelo. Sklopil ruku a vyšetřovatel se znovu opřel o své nohy. Hlasitě vydechl a pak mu kagune probodlo lebku.
Ghúl pustil tělo. Dopadlo na zem a vytékající tekutina rychle kolem něj vytvořila velkou rudou kaluž.
Třetí vyšetřoval stál přimražen na místě. Po zhlédnutí smrtí svých dvou kolegů zděšeně zíral na ghúla přezdívaného Zrcadlo, jak se pomalu blíží i k němu. Nemohl se hnout, byl paralyzován strachem.
Zrcadlo se zastavil před ním. Byl tak blízko, že muž slyšel jeho dech. Pohled kakuganu se mu zabodával do očí a zarážel se hluboko do jeho mysli. Kagune se rozplynulo a ghúl zvedl svou pěst. Udeřil vyšetřovatele do obličele, ten ztratil balanc a spadl na zem. Několik kapek krve mu káplo z nosu. Ghúl se pak k němu sehnul, chytnul ho za košili a zvedl ho do vzduchu před sebe. Poprvé promluvil, slabým, chraptivým hlasem: ,,Když můžeš zabíjet, tak aspoň braň svůj vlastní život.'' Hned poté ho znovu odhodil.
Vyšetřovatel se trochu zakýval a pak zaujal pevný postoj. Odhodlaně vyrazil proti ghúlovi jen s pěstmi. Zrcadlo se všem výpadům vyhýbal. Muž pak rychle hmátl na zem pro své zlomené quinque, zvedl ho a rychle s ním bodl vpřed. Zbraň se zarazila ghúlovi hluboko do břicha. Vyšetřovatel se usmál. Zvedl hlavu a pohlédl na ghúla. Jeho oko ho v klidu sledovalo. Tím nadřazeným pohledem, plným nenávisti, přesto klidným. Plným pohrdání, přesto plným moudrosti.
Muž vykašlal krev a udělal krok vzad. I jeho břicho bylo probodnuto. Klekl na kolena a ghúl z něho vytáhlo své kagune a pak ze sebe pomalu vysunul jeho quinque. Vyšetřoval nevěřícně hleděl na zem a sledoval svoji vlastní krev, vytékající ze svého těla. Křečovitě zvedl hlavu a zasmál se ,,Stejně vás dostanou. Všechny...všechny vás vyvraždí....j-jste jen zrůdy...c-co musí být...od-odstraněny ....''
,,Víš proč nosím zrcadlo na svém obličeji?'' pronesl vysoký ghúl před ním. Noční vítr vlál s jeho hábitem a měsíc ozařoval masku, jež nosil. Vyšetřovatel v zrcadle jasně spatřil odraz svého obličeje.
,,Abyste v něm viděli sebe. Abyste viděli, že pravé zrůdy, jste vy.''
ČTEŠ
Broken Mirror (CZ TG fanfikce - POZASTAVENO)
FanfictionŽít jako ghúl není lehké. Nikdy nebylo. I přestože se někteří snaží žít normální život mezi lidmi, jsou pronásledování a zabíjení. Oficiálně jsou to monstra. Hrozba pro lidstvo. Proto se do nočních ulic znovu a znovu vydává Rin - ghúl známý jako Zr...