BÖLÜM 12:TRİSKELENİN MERKEZİ

611 47 19
                                    

Scott, Beverly ve Liam'ın karşısında oturmuş kızgın bir şekilde onlardan açıklama bekliyordu.

"Sadece geziyorduk..." dedi Beverly pişmanlığını sesine yansıtarak.

"Ormanda mı?" diye çıkıştı Scott. Onlara bu şekilde davranmayı o da istemiyordu ama içinde bulundukları durumun ciddiyetini anlamaları gerekiyordu.

Gözlerinden kızgın ebeveyn bakışlarını sildi ve sesine daha anlayışlı bir ton oturtarak devam etti.

"Bakın!Diego ve Gale hala ortada yok.James'te öyle..Ortaya çıkmak için neyi bekliyorlar, neyin planını yapıyorlar bilemeyiz.Hepimiz dikkatli olmalıyız!"

"Diego, Gale ve... Her neyse. Onlarda kim?" diye sordu Derek.

"Aslına bakarsan tam olarak bilmiyoruz ama senin aklında iki psikopat olarak kalabilirler. Çünkü içlerinden birisi sırf zevkine pençelerini sürekli insanların karnına sokup, çıkarıyor!" diye atladı Beverly öfkeyle.

Bazı zamanlar Diego'nun pençelerini hala içinde hissediyor gibi oluyordu.

Derek anlamaz bakışlarını Scott'a çevirdiğinde Scott ona yaşananları yüzeysel bir şekilde anlattı.

"Rüya mı?" diye tekrardan sorusunu yöneltti Derek.

''Evet.Nemeton'un yolladığı bir tür davetiye...'' dedi Stiles kısa ve öz açıklamasıyla.

Derek ürkütü bakışlarını Stiles'a çevirdi ve bakışlarına son derece zıt olan sakin ses tonuyla konuşmaya başladı.

''Ben gerçek bir açıklama istiyorum.Bir ergenin yorumunu değil...'' dedi.

''Tanrım!Hiç değişmemişsin biliyor musun?Hala son derece sinir bozucusun.''

Stiles ve Derek her zaman böyle olmuşlardı.Aralarındaki iletişim,tartışma yoluyla sağlanırdı.

Beverly,Derek'inde onu sinir bozucu bulduğunu gördüğünde 'Demek ki haklıymışım!' diye düşündü ama bir anlaşma yapmışlardı ve bunu bozan taraf olmaya niyeti yoktu.

Scott olan biten her şeyi ayrıntılı bir şekilde Derek'e anlattığında,Derek bakışlarında bolca düşünce ve gerginlik barındıran ifadesiyle Scott'a döndü.

''Nemeton!Kurban topluyor..."

**********

'' Diego bize bundan bahsetmemişti.."  dedi Stiles.

"Belki de kendisinin bir kurban olduğunu bilmiyordu. " diye cevap verdi Derek.

"Biliyordu..." diye söze karıştı Scott. "Kendini Nemeton'a feda ediyor!Her ne kadar şu an kurt adam olsa da o hala bir Druid..."  dedi.

''Peki şimdi ne yapacağız?" diye söze karıştı Liam.

Scott işlerin iyice çığrından çıktığının farkındaydı. James, Diego ve Gale ortada yoktu ve her ne kadar kendilerine zarar vermiş olsalarda onların ölümüne göz yumamazdı.

''Diego ortada olmadığına göre sanırım rüyadan yola çıkmamız gerekecek!'' dedi Scott.

"Nasıl yani?" diye sordu Liam.

"Yani Nemeton'u bulmalıyız!" dedi Derek.

"En son hatırladığıma göre o ağacı bulmak için ölmüştüm!Bunu tekrardan yapmayacağım haberiniz olsun!" dedi Stiles gergin ses tonuyla.

"Ne demek 'ölmüştüm' ?" diye sordu Beverly.

Stiles konuyu kapatmak için "Mübalağa yaptım." desede Scott ve Derek onun son derece ciddi olduğunu biliyordu.Ama bunu Beverly'ye ve Liam'a açıklaması oldukça zordu.

Triskelenin Merkezi : DeltaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin