Isabelle Peters
Na een lange autorit komen we eindelijk aan bij het strand! Het is super warm, dus we rennen meteen naar het water. Opeens voel ik mezelf de lucht in gaan. Ik kijk achterom, en zie een glimlachende Luke. 'Nee Luke zet me neer!' grinnikend loopt hij alleen maar verder het water in. 'Luke!' Er komt een grote golf, en we gaan onderwater. Proestend kom ik boven water, en kijk om me heen, maar ik zie Luke nergens. 'Luke!' geschrokken kijk ik nog steeds om me heen. Opeens voel ik iets bij mijn voeten, en voordat ik kan reageren word ik onderuit gehaald. Er komt allemaal zoutwater in mijn mond, en ik verslik me meerdere keren. En als ik weer boven ben, zie ik een lachende Luke. 'Dat was echt gemeen, ik maakte me super erge zorgen om je!' 'Ahhww dat is lief.' Hij kust me op mijn mond, en ik kus terug, maar ik duw hem omver, zodat hij ook in het water valt. Ik ren snel weg, maar ver kom ik niet. Want Ashton pakt me vast, gooit me over zijn schouders, en loopt snel verder. Alleen komt er opeens een surfer aan. 'rennen!' we rennen zo snel als we kunnen uit het water, en gelukkig zijn we niet oversurft. 'Isabelle! kom we gaan surfen!' Ik ren naar Madison toe, en aan surfboarden huren. 'Gaan de jongens niet mee surfen?' lachend kijk ik Michael aan, 'Nee, wij kijken wel toe hoe dat jullie het doen.'
Luke Hemmings
We zien hoe Madison en Isabelle naar het water lopen. Isabelle wacht op de perfecte golf, en als een professional, staat ze op, en ik zie haar mooie haren glimmen in het zonlicht. Ik kan mijn ogen niet van haar afhouden. Maar na een tijdje kijk ik toch om naar de jongens, ik zie Ashton bewonderend naar Madison kijken. 'Je vindt haar leuk of niet?' Ashton kijkt me blozend aan. 'Het komt goed, ik zie aan haar dat ze jou ook leuk vindt.' 'Luke, Isabelle is morgen jarig, wat ga je doen voor haar verjaardag?' Ik kijk hem vragend aan. 'Nee ga nou niet zeggen dat je dat niet wist...' 'Shit man!' 'Jongens, kom even, we moeten een plan verzinnen voor Isabelle's verjaardag...' Michael komt vrolijk aanlopen, bijna huppelend. 'Ik heb een idee!' hij kijkt ons blij aan, en verteld ons het hele plan. 'wow Michael dat is echt een super goed plan!' we zien Madison en Isabelle er weer aan komen. 'Niemand er iets over zeggen hé!' Isabelle ploft meteen langs me neer en legt haar hoofd op mijn schouder. 'Hoe was het surfen?' 'Mwa het ging niet zo goed, de golven waren net te laag.' 'Wowowow het ging echt super! hoe kan je nou zeggen dat het niet goed ging. we hebben allemaal gekeken!' Michael geeft een vriendelijke stomp tegen Isabelle's schouder.
Isabelle Peters
glimlachend kijk ik naar Ashton en Madison, het klikt echt goed tussen hun, ze zouden een perfect koppel vormen. Luke gaat liggen, en ik ga ook liggen. Hij speelt met mijn haar, terwijl ik nadenk. Na alles dat ik heb meegemaakt ben ik toch super blij, ik heb Luke, de jongens, Madison. Ze zijn echt geweldig. 'Isabelle je bent morgen jarig!' 'Wow Calum jij klinkt blij, dat terwijl het mijn verjaardag wordt.' 'Je wordt facking 19! dat moeten we vieren, en wat wil je voor een cadeau, want als je Luke lief aankijkt...' 'Oke Calum, rustig. ik heb mijn cadeau eigenlijk al. want dat zijn jullie.' 'Ahww' 'Groepsknuffel! Ashton komt op me af rennen, al snel volgt iedereen om mee te doen met de knuffel.
JE LEEST
When I look in his eyes (Luke Hemmings)
Fiksi PenggemarIsabelle Peters, 18 jaar en woont in Australië, Sydney om precies te zijn. Haar favoriete boy band is 5seconds of summer, waar ze dus ook naar toe gaat. Ze staat in een rij gillende fans te wachten op de boys. Als laatste komt Luke, die haar recht i...